ژست اپتیک

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تو یوتیوب، تعداد نسبتا یدکی ویدئو حیات دارد که نشان می دهد محصولات اپل از توان تعمیرپذیری پایینی توسط کاربران برخوردار است. این ویدئوها به مرحمت نشان می دهد که کوپرتینونشین ها، وسیله های خود را بوسیله متد ای تولید می کنند که از قابلیت تعمیرپذیری پایینی توسط کاربران برخوردار باشند و درواقع کاربران نتوانند دخالتی در مرمت دستگاه های اپل داشته باشند.

ولی به نظر می رسد رویکرد اپل تو مورد جدیدترین کامپیوتر رومیزی قدرتمندش یعنی مک پرو، از این زاویه تحول کرده و مک پرو از قابلیت تعمیرپذیری بسیار خوبی برخوردار است. کاربران مک پرو ظاهرا گزینه های بسیاری بخاطر تعمیر و ارتقا وسیله جدید و قدرتمند اپل دراختیار دارند.

مقاله های مرتبط:کیبورد جادویی مک بوک 16 اینچی اپل فرقی با نسخه سال ۲۰۱۵ نداردتبلت کم پهنا سرفیس پرو ایکس مایکروسافت قابلیت تعمیرپذیری درخورتوجهی دارد

اعضای تیم تخصصی iFixit پس از قامت شکافی مک پرو جدید، معتقدند که این دستگاه برخلاف محصولات قبلی اپل از توان تعمیرپذیری بالایی برخوردار است. اعضای تیم iFixit رویکرد جدید اپل را مدح کرده و اعلام کردند که کاربران به راحتی و بدون احتیاج به ابزاری خاص می توانند بوسیله بخش های مختلف پر اب ابزار تویی مک پرو قدرتمند اپل دسترسی داشته باشند.

در قسمت بالای بدنه ی دستگاه، دسته ای راحتی دارد که با چرخشی میسر و بالا کشیدن دسته، کیس مک پرو به راحتی باز می شود. به محض باز کرد کیس، برق دستگاه نیز قطع می شود.



امکان جایگزین کردن حافظه ی رم مک پرو به صبر وجود دارد. با استفاده از کلید مکانیکی، پوشش مربوط بوسیله رم برداشته می شود و کاربران می توانند به راحتی حافظه ی رم را تعویض کنند. برای آنکه کاربران بتوانند به راحتی ماژول رم را تعویض کنند، داخل همان سرنوشت دیاگرامی قرار داده که محل قرارگیری ماژول حافظه ی رم را نشان می دهد.

در نظر داشته باشید تا این لحظه، کاربران برای مرمت مایه به هیچ وجه نیازی به استفاده از ابزاری اختصاص ندارند. چنین رویکردی از سوی اپل بخاطر اعضای تیم iFixit باور کردنی نیست. نه عزب مایه از قابلیت تعمیرپذیری بالایی برخوردار است، بلکه کوپرتینونشین ها، راهنماها و دستورالعمل هایی برای تعمیر به کاربران نمایش کرده اند. 



بسیاری از قطعات مایه عاری احتیاج بوسیله ابزاری خاص باز می شوند. اکثر اتصالات با پیچ هایی که با کمک انگشتان دست باز می شود یا از طریق کلیدهای گاراژ پایدار شده اند. تنها قسمت هایی که نیاز به ابزاری بخاطر باز شدن دارند، محور های دستگاه هستند که با پیچ هایی ۴ میلی متری ثابت قدم شده اند، به علاوه ذات تغذیه مک پرو که با پیچ T8 Torx محکم شده و CPU دستگاه همچنین با پیچ های مخفی T15 Torx Plus باید باز شوند. 



عزب نکته ی منفی تعمیرپذیری مک پرو به ماژول های اختصاصی و سفارشی SSD دستگاه مربوط می شود که توسط خود اپل به رخ سفارشی ساخته شده است. باتوجه بوسیله اینکه ماژول های SSD مک پرو، وابستگی مستقیمی با امنیت دستگاه دارند، امکان تعویض یا مرمت آن ها دراختیار کاربران قرار داده نشده است و عزب تعمیرکاران حلال اپل می توانند به این قسمت دسترسی داشته باشند.

باتوجه به اینکه دمونتاژ کردن مک پرو بسیار ساده است، اپل بوسیله مشیت جلوگیری از دسترسی سارقان بوسیله داده های کاربران، دسترسی به ماژول های SSD را بخاطر کاربران محدود کرده است. بیشتر بخوانید:اپل بخاطر پشتیبانی از محصولاتش مشغول کار روی فناوری های ماهواره ای استاعمال قوانین سختگیرانه تر در ژاپن برای فعالیت غول های اینترنتیتسلا و باهم اتحاد کردن های مبصر فناوری به امن از امر قهری کودکان متهم شدندپردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام ، اپل A13 را در فداکار بنچمارک ها ضعف می دهدماسک سه بعدی سیستم تشخیص چهره پایانه صیقلی و پایانه فرودگاه را نیرنگ انصاف
به گزارش همشهری آنلاین، کلودین اوژه بازیگر فرانسوی که با نقش آفرینی پهلو شان کانری در یکی از فیلم های مجموعه سینمایی «جیمز باند» با عنوان «گلوله آتشین» به شهرت رسید، جابجایی.  مرکز استعدادیابی اوژه، اجل او را که ۷۸ سال داشت تایید و اعلام کرد که او داخل پاریس درگذشته است.

اوژه صنف بازیگری خود را با نقشی کوتاه در فیلم سینمایی «کریستین» نما زد که ستارگانی همچون رومی اشنایدر و آلن دلون در آن نقش آفرینی می کردند. او سپس در سال ۱۹۶۰ در فیلم سینمایی «وصیت نامه اورقه» به کارگردانی ژآن کوکتو بازی کرد. کلودین اوژه مقدماتی بازیگر زن فرانسوی بود که در فیلم سینمایی «جیمزباند» کنار یک جاسوس بریتانیایی بود. داخل سال ۱۹۶۵ درون «گلوله آتشین» در نقش دومینو به ورزش پرداخت و بوسیله جیمز باند دستیار کرد تا یک دایره جنایتکار را از بین ببرند.

چند فیلم و سریال دیگر که اوژه در آن نقش آفرینی کرده «صلیب سه گانه» به کارگردانی سازنده «گلوله آتشین» و همچنین سریال انگلیسی «یادداشت های شرلوک هولمز» است.
حدود ۱۴ سال قبل، شریک شدن زیتون طلایی ایرانیان با همکاری و شراکت ۳ شخص تأسیس شد؛ آقایان مرادی و آقای عزیزیان. در سال ۸۵ فست فود زیتون به عنوان یک زیرمجموعه از همدستی زیتون طلایی با شراکت آقای مصطفی عزیزیان و اکبر مرادی شروع به کار کرد و درحال حاضر همچنین توسط این دو شخص مدیریت می شود که صاحبان امتیاز زیتون هستند.

تفته ترکی یکی از محبوب ترین و سالم ترین غذاهای آماده است که درون تمام دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد، دلیل محبوبیت این سنخ کباب، سرعت بالای آماده سازی و قابلیت حمل آسان آن توسط مشتری است. این طعام در ایران هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از پرطرفدارترین غذاهای فست فود زیتون است، دلیل این پرطرفدار بودن هم راه تهیه آب پز ترکی تو زیتون است.



دونر کباب نام دیگر تفته ترکی است، دونر درون زبان ترکی به معنی چرخان یا چرخنده است و دلیل آنکه بوسیله آن آب پز ترکی دونر کباب گفته می شود، چرخیدن عمودی گوشت بوسیله دور آتش است. افراد یدکی ادعای بدعت کباب ترکی را داشته اند، ولی داخل نهایت و در سال ۲۰۱۱ سندیکا ی دونر آب پز ترکیه شخصی به صیت قدیر نورمان را به عنوان مخترع کباب ترکی شناساندن کرد. نورمان درون سن ۲۶ سالگی بوسیله آلمان سیر کرده و داخل  ایالت برلین این غذا را ابتکار کرده و باور دارد که داخل آن باید از مخلفات بیش قدری مصرف شود.

زوج دارای ۲ سنخ کباب ترکی گوشت و کباب ترکی مرغ است که به قیافه پرسی و ساندویچ عرضه می شود. کباب ترکی گوشت از گوشت ابتکاری گوساله و کباب ترکی مرغ از فیله مرغ مزه دار شده با مواد ویژه تمهید می شود.

تفته ترکی در زیتون به رخساره یومیه آماده سازی و طبخ می شود و مراحل آماده سازی آن صبح ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ است و تا ساعت ۲۳:۳۰ خدمت مشتریان معزز ارائه می شود.



دوستان عزیز زومیتی بوسیله صبر و از طریق وب سایت که می توانند سفارش کباب ترکی بدهند و در سریع ترین زمان و بدون هزینه ی سفیر در منزل تحویل بگیرند.

آدرس وب سایت: www.zeytoon.pizza

جا فست فود زوج تو منطقه ی صادقیه، خیابان اسدی شمالی است و همه بسرعت از زمانه ۱۲ تا ۲۳:۳۰ درخدمت شما عزیزان است.

تلفن: 0214576  - 44254000بیشتر بخوانید:دانلود تاریخ و معامله و خرید گوناگون کتاب با ای بوکناهارتایم، جامع ترین سامانه سفارش غذای شرکتیکمپین یلدااد شروع شدسفری ایمن با تشنج بانبه روزترین انیمیشن و کارتون ها را با اینترنت رایگان در دیجیتون ببنید
خودروساز انگلیسی مورگان تأیید کرد پروگرام های تازه ای برای عرضه ی مدل های جدید درون سال ۲۰۲۰ دارد و همه ی این مدل ها براساس پلتفرم آلومینیومی CX-Generation تولید خواهند شد.



 ارائه ی مدل های متاخر معارفه بزرگی برای مورگان به احصائیه می رود؛ زیرا بوسیله معنی پایان تولید شاسی های سنتی فولادی است که قدمت آن به سال ۱۹۳۶ می رسد. شاید حیرت کنید که این شاسی هنوزهم درون خودروهای کنونی مورگان ازجمله مورگان 4/4 و پلاس 4 و V6 رودستر استفاده شده است. 





پلتفرم CX-Generation که مورگان مدل سازی کرده است، دوبرابر سخت مرطوب از شاسی های آلومینیومی سابق است که در مقیاس های Aero 8 و سلسله دوم پلاس ۸ استفاده می شد. به لطف چنین اقداماتی برای کاهش وزن، این پلتفرم جدید ۹۷ کیلوگرم از وزن محصولات می کاهد و درنتیجه، پیمانه سره پلاس ۶ را به ۱،۰۷۵ کیلوگرم می رساند. 

مقاله های مرتبط:مورگان Plus Six رونمایی شد؛ مهندسی مدرن با طراحی کلاسیکنسخه ۵۰ سالگی مورگان پلاس ۸ درون نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد

مسئولان این شریک خودروساز قدیمی بریتانیایی می گویند مدل های متاخر از جعبه دنده ی دستی و پیشرانه ای کوچک مرطوب از میزان ی توربوشارژ سه گانه لیتری ۶ استوانه خطی بی ام و یکروز می برد که داخل پلاس سیکس استفاده می شود.

مورگان تاریخ فرجام تولید استاندارد های سنتی با شاسی فولادی را تأیید نکرده است و مسئولان آن می گویند خودروهای مذکور قبل از معادل کامل تولید در سال ۲۰۲۰، برای مدتی درکنار خودروهای CX-Generation تولید می شوند. 



مورگان امیدوار است استاندارد های جدید با پلتفرم آلومینیومی مثل پلاس سیکس ۲۰۱۹ بتوانند موفق باشند؛ زیرا که پلاس سیکس با فایده های مثبت رسانه ها و مشتری ها مواجه شده است. مورگان که با امنیت گروه سرمایه گذاری ایتالیایی اینوست اینداستریال (InvestIndustrial) فعالیت می کند، در سال ۲۰۲۰ اطلاعات بیشتری از مقیاس های متاخر و تاریخچه عرضه ی آن ها منتشر می کند.بیشتر بخوانید:هوندا سیویک تمرین ای با قیمت 90 هزار دلار رونمایی شدآئودی RS5 کوپه و اسپرت بک مدل ۲۰۲۰ رونمایی شدندنسخه نهایی نیسان GT-R50 ایتال دیزاین رونمایی شدنسل متاخر جگوار اف تایپ معرفی شددیزاین وان، مقدماتی محصول جانارلی، معرفی شد
مسابقات دانشگاهی نقش پررنگی داخل افزایش سطح خرد دانشجویان ارتکاب می یواش. در همین مبنا نیز مسابقات گوناگونی درون دانشگاه های ناحیه برای تقویم سطح علمی دانشجویان برگزار می شود. مسابقات برنامه نویسی ازجمله رقابت هایی است که درون سال های گذشته زیاد مشتعل زیرفون از پیش داخل حال ایفا است.

کافه بازار، یکی از حامیان مسابقات برنامه نویسی، برای ارجاع امتحان ی فنی و علمی برگزاری رقابت های برنامه نویسی ACM و ارتقای رشد علمی و مهارتی دانشجویان و دانشجویان، مسابقات برنامه نویسی FCPC را درون دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می کند. شریک شدن کنندگان در مسابقات برنامه نویسی FCPC آمادگی معلوم می کنند تا در رویداد برنامه نویسی ICPC غرب آسیا پیشگاه یابند.مقالات مرتبط:گزارش زومیت از بیستمین پرگیر مسابقات دانشجویی برنامه نویسی ACM دانشگاه صنعتی شریف

رویداد FCPC در روزهای پنج شنبه و جمعه، ۲۱ و ۲۲ آذر، برگزار می شود. سؤالات علمی این رقابت دستور کار نویسی را شماری از برنامه نویسان مجموعه جمیع بازار مدل سازی می کنند که پیش تر در مسابقات ACM-ICPC قاهر شده اند مقام کسب کنند. در این رقابت برنامه نویسی، ۱۸۰ آویشن از بکلی ایران ثبت نام کرده اند که پس از برگزاری محک ی مقدماتی، ۵۰ تیم رقابت می کنند (۱۸ تیم از مشهد و ۳۲ آویشن از شهرهای دیگر). شایان تذکر است ۱۹ تیم برتر دبیرستانی نیز در این رقابت ها آستان می یابند.

وحید معصومی، معاون مهندسی کافه بازار، درباره ی برهان برگزاری رویداد FCPC در دانشگاه فردوسی مشهد می گوید:رویدادهای علمی تو شکل گیری هسته های علم محور بسیار اهمیت دارند. این هسته ها می توانند در فضای صنعت فناوری و داده ها تحول خلق کردن کنند. قسمت قسمت کردن مقدماتی شکل دهنده ی کافه میدان همچنین دانشجویانی بودند که در چنین رویدادهای علمی ای درکنار تیمار فراغت گرفتند. اینک جمیع بازار بوسیله قصد افزایش توان علمی دانشجویان و انتقال تجربه ی برگزاری رویداد ACM هم چشمی برنامه نویسی را داخل ده مشهد برگزار می کند.

کافه میدان به تازگی با باز کردن دکه خویشتن درون مشهد فرصت جذب نیروهای نخبه در خارج از تهران را نیز فراهم کرده و داخل برگزاری رویداد FCPC، از همدستی استادان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد همچنین نصیب درگیر است. به گفته ی معاون مهندسی کافه بازار، برگزاری رویداد FCPC اولین قدم سپس از باز کردن دکه مشهد همگان راسته برای ارتقای علمی و آستان تیم های فنی جمیع بازار در این قریه است. معصومی درون این باره می گوید:استان خراسان رضوی با داشتن ۱،۶۸۰ تیم توسعه دهنده ی برنامه و بازی موبایلی و تسهیم ۱۱/۸ درصد از کل درآمد دیجیتالی کشور، پس از استان تهران نقش مهمی داخل صنعتی فناوری و مفروضات عمل می کند. شروع بوسیله امر دکه جمیع بازار در شهر مشهد همچنین توجه بوسیله ظرفیت های علمی موجود در استان خراسان رضوی است. رقابت علمی FCPC در دانشگاه مشهد با شعار رفع مشکلات علمی و کسب و کارگر به بدنه ی دانشگاهی برگزار شده و مراد داریم با این کار، بستر بزرگ رطوبت از توان علمی بخاطر محلول مسائل به وجود بیاوریم و سبب رشد اهالی صنعت شویم.

مجموع جوایز رقابت های FCPC مبلغ ۲۷ میلیون تومان است که به تیم های دانشجویی و دانش آموزی برتر اهدا خواهد شد.بیشتر بخوانید:پایتون؛ دومین کلمه پرطرفدار پروگرام نویسی در گیت هابگیت هاب اکنون از ۴۰ میلیون توسعه دهنده میزبانی می کندلینوس توروالدز: دیگر خویشتن را برنامه نویس نمی دانمنسخه عمومی ویژوال استودیو آنلاین دردسترس ترقی دهندگان قرار گرفتگزارش تابستان ۹۸ کافه میدان از وسیله های اندرویدی منتشر شد
در طول فصل های مهاجرت یعنی خزنده و پاییز هر سال، میلیاردها پرنده وقتی در سپهر میان آمریکای لاتین و کانادا به پرواز درمی آیند، از مرکز کشور آمریکا می گذرند. برای بسیاری از این پرندگان این سیر مرگ مرحله است. پژوهشی تازه از آزمایشگاه پرنده شناسی کورنل تو نیویورک تخمین می زند که هر سال، حدود ۶۰۰ میلیون پرنده در ملک آمریکا پس از برخورد با ساختمان های بلند جان خویشتن را از دست می دهند. شاید برای این پرندگان مهاجر، شیکاگو، جایی که امتدادی از تیغ دار کردن و فولاد درون میان یک مسیر انباشته ازدحام مهاجرت خودنمایی می کند، خطرناک تر از تمام شهرهای آمریکای باشد. بسیاری از آن ها به پنجره های بناء مک کورمیک برخورد می کنند که بزرگ ترین مرکز همایش در آمریکای شمالی است. با این حال، این برخوردهای اندوه انگیز ثمره ی علمی شگفت آوری به وهله آورده است.



نمونه ای از هزاران پرنده ی موجود در مجموعه ملکی ی فیلد که به پنجره های ساختمانی های بلند مرکز شهر شیکاگو تلاقی کرده اند

در طول ۴۰ سال گذشته، دانشمندان و داوطلبانی از ارسی ی فیلد شیکاگو هزاران پرنده ی کمبود کرده را از دوره این ساختمان های بلند جمع آوری کرده اند. دیو ویلارد، مدیر بازنشسته ی مجموعه ی موزه وظیفه ی حد گیری خصوصیات این پرندگان مرده را برعهده گرفت و داده ها را به رخ دستی تو چرک نویس ای ثبت کرد. دانشمندان داده هایی را که ویلارد جمع آوری کرده بود، تجزیه و تحلیل کردند و نتایح آن را در معاینه ای درون نامه ی Ecology Letters منتشر کردند. این استیناف نشان می دهد که خلال ۴۰ سال گذشته، قطع ی پزندگان مهاجر کاهش ظاهر کرده؛ تغییری که نویسندگان مقاله معتقدند خراج ی تغییرات اقلیمی است.



بی قرار ویلارد مختصات بدن ۷۰۷۱۶ پرنده ی مرده را کمیت گیری و اطلاعات آن ها را به صورت دستی در چرک نویس ای ثبت کرد

در سال ۱۹۷۸، ویلارد برای اولیه بار به طور اتفاقی درمورد پرندگانی شنید که به ساختمان مک کورمیک، در یک مایلی موزه ی فیلد، اصابت می کردند. این امر کنجکاوی او را برانگیخت. ویلارد یک روز بامداد درون دوره مسکن قدم زد تا پرندگان اسایش ای را که روی زمین افتاده بودند، فاش بطی ء. از آن زمان، ویلارد و داوطلبان دیگر متجاوز از ۱۰۰ هزار پرنده ی مرده را جمع آوری کرده اند. ویلارد با دقت و با استعمال از کولیس (دستگاهی برای اندازه گیری دقیق اشیاء کوچک) اندازه های بدن هر مقیاس (طول منقار، پاها و نهنگ ها) را مشخص می کرد. او وزن آن ها را همچنین اندازه گیری و سپس تمام داده ها را به رخساره دستی وارد یک دفترچه می کرد. ویلارد می گوید شروع ایده این بود که ببینیم آیا الگوهای آب و آسمانی مختلف روی تنوع گونه هایی که هر سال این مسیر بین قاره ای را می پیمایند، معلول دارد یا خیر. اما ازآنجاکه دانشمندان تعداد زیاد پرندگانی که به خانه های روستا برخورد می کردند را مشاهده کردند، تصمیم گرفتند که ببینند آیا ازنظر آماری تغییرات معنی داری در اندازه ی پرندگان موافقت افتاده است خواه خیر. ویلارد می گوید:غلام درون حکم جمع آوری داده بهتر از تجزیه و تحلیل داده هستم. تغییرات بسیار کوچک حیات و بوسیله نظر نمی رسید بتوانیم آن ها را ببینیم.



اساس وینگر، زیست شناس دانشگاه میشیگان درکنار برخی از پرندگان مورد استعمال در معاینه

تو وارسی ی حاضر، گروهی از دانشمندان دانشگاه میشیگان حد گیری های مربوط به ۷۰۷۱۶ پرنده از ۵۲ گونه (مشابه توکا، گنجشک و سسک) را که تو فاصله ی سال های ۱۹۷۸ تا ۲۰۱۶ جمع آوری شده بود، مورد تجزیه و انتزاع استراحت دادند. آن ها دریافتند که تمام آن ها دچار کاهش در حد بدن شده بودند و آمار کاهش داخل ۴۹ گونه معنی دار حیات. برای شهید طول عظم پایین پا یا تارسوس تا ۲/۴ درصد کاهش ظاهر کرده وجود. بن وینگر، نویسنده ی ارشد این مطالعه و زیست شناس دانشگاه میشیگان می گوید:چیزی که علت شگفتی ما شد این حیات که روند موردبحث داخل بین گونه های مختلف امین بود. من هنوز غصه اندیشه می کنم که این شگفت آورترین یافته ی تجسس است. ما انتظار داشتیم که قطع بدن برخی از گونه ها در حال کاهش باشد ولی فورا مشهود شد که تمام گونه ها دچار کاهش در قطع ی بدن شده اند.

در همان زمان، طول نهنگ پرندگان به طور متوسط ۱/۳ درصد افزایش علنی کرده بود. دانشمندان دریافتند، متد هایی که دارای بیشترین کاهش درون کمیت بدن بودند، داخل معیار زمانی ۴۰ سال، بیش از دیگر رویه ها دارای افزایش داخل طول بال شده بودند. چه چیزی جهت این تغییرات شده است و معنای آن ها چیست؟مقاله های مرتبط:پری پرندگان داخل آمریکای شمالی کاهش رک کرده استچگونه فدایی از پرندگان دربرابر تغییرات اقلیمی سازگار می شوندپرندگان می توانند از داخل دانه با غصه بستگی سفت کنند

پژوهشگران پیشنهاد می کنند که کاهش اندازه ی بدن پرندگان احتمالا پاسخی دربرابر افزایش دمای جهان است. وینگر تشریح می دهد که داخل یک سیاق ی خاص، افرادی که داخل اقلیم های سردتر زندگی می کنند، معمولا ارشد نمدار از آن هایی هستند که در مناطق گرم تیز یافت می شوند. این پدیده به عنوان «قانون برگمان» شناخته می شود. وینگر می گوید:ازآنجاکه این الگویی است که مردم بیش از ۱۵۰ سال است آن را تشخیص داده اند، پیش بینی می شود با گرم شدن زمین همچنین این الگو را مشاهده کنیم.

به نعوظ خلاصه می نبوغ گفت، بدن بزرگ تر به جانوران معاون می نرم که در اقلیم های سرد، گرم بمانند؛ درحالی که موجودات کوچک نم گرمای کمتری را حفظ کردن می کنند. پژوهشگران فرض می کنند از آنجایی که حرارت در تابستان سرزمین های تولیدمثلی داخل خارج از شیکاگو درحال تکثیر بوده، این تغییر امکان پذیر است توضیح دهنده ی کاهش در اندازه بدن باشد. در همین حین، افزایش کشش جناح پرندگان ممکن است سازگاری باشد که به آن ها این امکان را بدهد تا حتی با بدن های کوچک تازگی که انرژی کمتری در خود ذخیره می کنند، عروج بین قاره ای خویشتن را ادامه دهند. اما وینگر نیز خاطرنشان می کند، پرندگانی که در دماهای گرم پر حرارت رشدو نمو می کنند، در زمان بلوغ در پی پدیده ای که «انعطاف پذیری تکوینی» نامیده می شود، بدن های کوچک تری دارند. دانشمندان می گویند که برای مشخص کردن اینکه آیا کاهش اندازه بدن پرندگان واقعا درجهت سازگاری با ضیق ناشی از تغییرات اقلیمی تکامل یافته خواه پاسخی دربرابر گرما است که داخل مراحل نخستین ی عمر رخ داده، تجزیه وتحلیل بیشتری نیاز است. وینگر می افزاید:این موارد لزوما از تیمار جدا نیستند و با تیمار ارتباط دارند.

درموزه ی فیلد، درحالی که ویلارد قصد ندارد اندازه گیری های خود را به این زودی متوقف کند، گمان می یواش که روزی باید این کار خود را به زیست شناس دیگری تحویل دهد. او متقی است که خصوصیت عزیز داده های مذکور آن است که میزان ها موجود هستند و از این اطلاعات می نبوغ بوسیله روش هایی که هنوز به ذهن آن ها خطور نکرده است، کاربرد کرد.بیشتر بخوانید:ناکامی گیتی در کاهش انتشارات کربنی تو سال ۲۰۱۹حاصل اشتباه در انتخاب جفت درون نوعی ماهی، ایجاد یک رویه متاخر است۱۰ ناحیه اصلی انتشاردهنده دی اکسید کربن در جو زمینجرمی کلارکسون، گرتا تونبرگ را احمق توصیف کردنتیجه آزمایشی شگفت انگیز: کلاغ ها می توانند خویشتن داری کنند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از رویترز کمیته قضایی مجتمع نمایندگان بوسیله اربابی جری ندلر، نماینده دموکرات که روز سه شنبه گزارش کمیته داده ها کمیسیون نمایندگان درباره استیضاح ترامپ را دریافت کرد، باید غرض بگیرد آیا روابط ترامپ با شانس اوکراین به وزن «جرائم و سوءرفتار عمده» رسیده است تا کنار ماخذ قانون اساسی آمریکا قابل مجازات با استیضاح و برکناری باشد خواه نه. اطلاع نگاشت | استیضاح رئیس جمهور آمریکا چطور انجام می شود؟

کمیته قضایی می تواند به سرعت در طول چند هفته پیش از کریسمس (۲۵ دسامبر) اتهامات علیه مهتر جمهور را درون قالب بندهای استیضاح به مجمع کامل مجلس نمایندگان آمریکا بفرستد و در صورت قبول این بندها، در مرحله بعدی مجلس سنای آمریکا در ماه ٰژانویه مواجب سیاست دونالد ترامپ را بوسیله عهده داری خواهد گرفت.

البته جمهوریخوان که کنترل مجلس سنا را بوسیله دست دارند، تا بوسیله حال تعلق ای بوسیله برکناری ترامپ از مقامش علامت نداده اند؛ برای برکناری ترامپ رای دو سوم اعضای مجلس سنای آمریکا لازم است.

حزب نقیض دموکرات ها محاجه های خویشتن در مورد استیضاح ترامپ را تو قالب یک گزارش ۳۰۰ ورق ای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان به مردم آمریکا عرضه کرده اند که تقریبا شمار موافقان و مخالفان استیضاح در میان آنها کنار اساس نظرسنجی ها تقریبا ۵۰-۵۰ است.

این گزارش ۳۰۰ ورقه ای که روز سه شنبه در کمیته مفروضات مجلس نمایندگان به موازات خطوط حزبی با ۱۳ رای موافق در مقابل ۹ رای مخالف به پسند رسید، ترامپ را متهم می بطی ء با فشار پیاده شدن دولت اوکراین از روال معلق کردن معاون های نظامی به این کشور، خواسته است این اقبال را وادار درنگ تحقیقاتی درباره اغتشاش ادعایی هانتر بایدن، پسر مجرای لنف بایدن، رقیب انتخاباتی اش در انتخابات رئیس جمهوری ۲۰۲۰ ارتکاب دهد تا ترامپ با خرابکاری چهره بایدن امتیازی سیاسی تو این انتخابات به مشت آورد.

نیز بر شالوده گزارش کمیته اطلاعات تحت کنترل دموکرات ها ترامپ حمایت ملی آمریکا را به ریسک انداخته و به سعی بی سابقه هماهنگ شده ای برای مانع تراشی در مقابل تحقیقات دنده تو این مورد دست خورده است. انتشار گزارش کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا درباره استیضاح ترامپ

ترامپ ادا هر سنخ سوءرفتاری را رد می کند و این تحقیقات را «آزار مخالفان عاری دلیل کافی» (ساحره سوزان یا witch hunt) نامیده است.

گستردن و پذیرش 'گزارش تحقیقات کمیته معلومات مجلس نمایندگان باعث پایان کشف کردن مرحله تحقیقاتی استیضاح می شود که از ۲۴ سپتامبر مبدا شده بود و ظاهرا پهلو زمینه این گزارش کمیته قضایی باشگاه نمایندگان می تواند دست کم دو بند تو لایحه استیضاح ترامپ قرار گیرد: یکی سوءاستفاده از قدرت و دیگری مانع تراشی در برابر دنده.

کمیته قضایی در قدم ابتدا نظرات چهار استاد حقوق در این باره خواهد شنید که چه مواردی را می توان اتهامات قابل استیضاح دانست و پس ازآن اینکه آیا سوءرفتار ادعایی ترامپ با اقدام دو رئیس جمهور پیشین استیضاح شده، ریچارد نیکسون و بیل کلینتون، شایان مقایسه است خواه نه.
یکتانت به نشانی یکی از شرکت های فعال داخل حوزه ی تبلیغات دیجیتال، گزارشی مبتنی پیاده شدن مفروضات یک سال منتهی بوسیله فاتحه مهر ۱۳۹۸ منتشر کرده که داده های جالبی از نوع رفتار کاربران درکنار سایر داده ها است. همان طورکه اشاره کردیم، این گزارش بازه ی مهر ۱۳۹۷ تا انتها شهریور ۱۳۹۸ را دربر می گیرد. هرچند برخی از اطلاعات ارائه شده ی یکتانت، ازقبیل تعداد بیشتر کاربران موبایل پیش بینی کردنی بود؛ اما برخی اطلاعات نیز توجه است. 

براساس مفروضات یکتانت منتشر کرده، نمونه کاربران موبایل نزدیک به سه گانه برابر کاربران دسکتاپ را تشکیل می دهد. آمارهای ارائه شده نشان دهنده ی این است که در بازه ی زمانی مذکور، ۷۰/۴۷ درصد کاربران از موبایل و عزب ۲۶/۸۴ درصد از دسکتاپ مصرف کرده اند. همچنین در این بین، ۲/۶۸ درصد از کاربران از تبلت برای وب دایره وار استعمال کرده اند. البته باید بوسیله این نکته اشاره کنیم که این آمار مربوط به کاربران وب است. 

یکی از جالب ترین اطلاعات این گزارش مربوط بوسیله پراستفاده ترین عرضه دهندگان خدمات اینترنتی است. براساس گزارش یکتانت، ایرانسل و همراه اول و مخابرات سه گانه اپراتور اینترنتی هستند که کاربران ازطریق آن ها درمعرض تبلیغات عرضه داده شده ی یکتانت صبر پژمان اند. این آمار از بعد اینده دیگر مدال می دهد کاربران اپراتور های موبایل مدخل بزرگی از کاربران اینترنت را داخل قلمرو تشکیل می دهند. 

مرورگر کروم با فاصله عنوان محبوب ترین مرورگر را به خود ویژه داده است. مرورگر گوگل در هر دو پلتفرم دسکتاپ و موبایل بیشترین آمار استفاده را به خود اختصاص داده است و به ترتیب ۶۹ و ۶۶ درصد از کاربران موبایل و دسکتاپ از مرورگر کروم استفاده می کنند. 

نکته ی جالب درون گزارش یکتانت، الگوی وب دایره وار کاربران در ساعات مختلف شب هنگام روز است. بیشترین ترافیک کاربران دو پلتفرم دسکتاپ و موبایل از ساعت ۱۱ تا ۱۲ پیش از ظهر و ۲۳ تا ۲۴ شب اتفاق می افتد؛ حال آنکه به عارض میانگین استاندارد ترافیک کاربران موبایل در تمام ساعات شبانه روز از کاربران دسکتاپ بیشتر است. کاملا هویدا است که دلیل افزایش ترافیک کاربران دسکتاپ در میانه های روز، رسیدن بوسیله میانه ساعات اداری در این برهه ی زمانی است. این الگو در تمامی فصول هم پایه است و تغییر آنچنانی ندارد. 

توزیع بازدید کاربران از موضوعات مختلف نیز از این ذات حکایت می بطی ء که ورزش محبوب ترین سوژه ای است که کاربران در فضای وب هرروز به سراغ آن می روند. گزارش یکتانت حاوی نکات و اطلاعات دیگری نیز هست که به طورحتم می تواند بخاطر فعالان این حوزه مهم تلقی شود. بخاطر گرفتن این گزارش اینجا کلیک کنید. بیشتر بخوانید:کلمه کردی به آیگپ افزودن شدروند همراهی اینترنت موبایل آغاز شد [بوسیله روزرسانی]اولیه کود عزت سوخت تاکسی های اینترنتی واریز شدرحمانی فضلی: چهارشنبه درون شورای امنیت برای پیوند اینترنت موبایل مباحثه می کنیم [به روزرسانی]چرا در زمان حد ارتباط اینترنت جهانی بخاطر برخی کاربران ترافیک بین الملل ثبت شد؟
کمپین زیاد تخفیف تخفیفان نه فقط شما را با مکان های تفریحی متاخر و جذاب آشنا می کند، بلکه مقدار ها را بوسیله نحو باورنکردنی شکسته شده و تخفیف های فوق العاده ای را برای شما تهیه می دهد. شما درون ۷ و ۸ آذر می توانید به راحتی از ۷۰ تا ۹۸ درصد از تخفیفان تخفیف بگیرید.

خرید بلیط تماشاخانه با ۶ هزار تومان!

تورهای خارج از شهر فقط با ۹ هزاره تومان!

گشت و گذار در باغ خار شناسی با ۴ هزار تومان!

میخانه فقط با ۱۰ هزاره تومان!

و کلی تقلیل دیگر!تنزل هایی بیش ازپیش 

ما تو تخفیفان بوسیله این تامل افتادیم که پیشنهادهایی که تخفیفشان بیشتر می شود را در یک جای ویژه عرضه دهیم تا کار شما راحت برنده شود. نه اینکه این پیشنهادها تو حالت عادی کاستن نداشته باشند… اتفاقا تخفیف دارند. اما گاهی اوقات فدایی چیزها، بوسیله تعداد و زمان بی حد محدود، تنزل هایی علاوه پهلو تخفیف اولیه می خورند. مثلا اگر همیشه ۴۰٪ تنزل داشته اند، برای فقط یک روز ۹۰٪ تخفیف می خورند. این ها را می توانید به راحتی در صفحه ی بیش تخفیف سایت تخفیفان ببینید و بخرید. یک شکر ویژه 

مشاهده شده است که برخی از کاربران عزیزتر از دل، این صفحه ی سایت تخفیفان را باز نگه می دارند و با سرعت اضافی به روز رسانی (refresh) می کنند تا بیش تقلیل ها از دامن دستشان در نروند. ما به این دسته از کاربران عزیزمان ارادت داریم که این مقدار علاقه و عشق به ما بروز می دهند. امیدواریم که با خانواده و دوستان، اوقات مرحمت داشته باشید! 

برای مشاهده تخفیف ها بوسیله سایت تخفیفان بوسیله آدرس www.takhfifan.com مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:تخفیف ویژه صدور گواهینامه ایزو مشارکت ها، اداره ها و اصنافبا تجربیات کارشناسان نهال ماتم تور استانبول را ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر بخریدایگرد سودا چه کالاهایی را درون بلک فرایدی پیشنهاد می دهدتعمیر تلویزیون و یخچال توسط متخصصان آچارهنیتیو پیپر؛ خدمات ترجمه تضمینی مقالات دانشگاهی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا یزدی روز دوشنبه تو اجتماع عظیم دوار های بسیج شهرداری تهران در سالن هفتم آماج تصریح کرد: شبی که آن موافقت داخل تهران رقم خورد و اغتشاش شد ترامپ، رئیس جمهور آمریکابه جای آماده شدن برای استیضاح درون کنار معاونان خود شرایط ایران را رصد می کرد.

وی دنباله رحم: بوسیله جز آمریکا، اعراب مشت پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنین همین کار را انجام می دادند.

سردار یزدی گفت: انسان ما  در موافق این اقدام اغتشاشگران ایستاده و اطلس هایشان نقش برآب شد، اما فکر نکنید حرکت میسر ای بود و ارازل و اوباش آمدند این اقدام را رقم زدند بلکه آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی متعاقب پرده اغتشاشات بودند و پول هنگفتی نفقه شد.

وی تصریح کرد: پس از اغتشاشات سرزمین ناوهای آمریکا پس از مدت ها مجدد به سمت منطقه حرکت کردند و این مدال می دهد طرف ما درون اغتشاشات اخیر تنها چند تن از  اراذل اوباش قمه به دست نبودند.

حاکم سپاهمحمد فرستاده الله تهران با اشاره به سوء مدیریت ها در کشور گفت: چنانچه سوء مدیریت های حال فراهم کشور تو هر سرزمین دیگری وجود داشت بوسیله نعوظ حتم آن کشور بوسیله چند قسمت قسمت کردن انشعاب می شد و باید بوسیله این نکته آگاه باشیم چنانچه امروز ایران اسلامی کشوری یکپارچه است به دلیل قدرت و تفکر نیروهای مخلص بسیجی است.

سپهبد سلامی با بیان اینکه بسیج دامنه ها و اراده دشمنان را نااستوار و مردد می کند، تشریح داد: بسیجیان ما در مقابل دروغ پراکنی های دشمنان تردیدی به دل اسلوب نمی دهند و سران رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان از بسیج خودی ویژه ای دارند و این موضوع باعث شده که گام های آن ها مردد و تزلزل پیدا کند.

وی با تأکید بر این نکته که دشمنان ما امروز تو رنجش کامل نمی دانند که باید چه اقدامی در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، گفت: باید بدانیم آنچه که دشمن را نگران و هراسان می کند نگاه و تفکر بسیجی است و باید بدانیم هر طفولیت داخل کشور که به مدرسه می رود و بوسیله دانشگاه بااطلاع می شود عشق او ادامه نحو امام و شهدا است.

وی ادامه عدل: امروز بسیج دشمنان ما را پریشان و افسرده کرده و نمی دانند که باید چه کنند.

به گفته سردار یزدی، دشمنان ما سال هاست که درون خلیج فارس هستند و وقتی پهپاد فوق مدرن آمریکایی به خشکی امدن بلندی آب های ما مخبر می شود به جانب آن شلیک و پهپاد ساقط می شود.

وی ادامه عدالت: پس از ساقط شدن پهپاد آمریکایی مسئولان فدایی از کشورها در دیدار با مسئولان کشورمان تقریر کردند که اگر هواپیمای آمریکایی وارد سرزمین ما می شد جرات نمی کردیم آن را ساقط کنیم.

فرمانده لشکر محمدرسول الله تهران ارشد با اشاره بوسیله ماجرای ساقط شدن پهپاد آمریکایی که متوجه آب های سرزمینی ایران شده بود، گفت: موشکی که این پهپاد را ساقط کرد پیدایش و تولید درون است.

سردار یزدی با تأکید به خشکی امدن این نکته که امروز مسئولیت بزرگی به خشکی امدن دوش بسیجیان سرزمین است، گفت: بسیجیان باید پاک دست ترین افراد تو عمل، کم هزینه ترین و چشم و گوش پاک ترین افراد باشند.

فرمانده خیل محمد رسول الله تهران با تأکید بر این نکته که بسیجیان سپاهی دهات هستند، گفت: سربازان قریه محکم، استوار، چشم پاک و حامی، ولی در مقابل دشمنان باشند.

سردار یزدی تهران تصریح کرد: امروز در چهلمین سالگرد تأسیس بسیج با ستایش به روح امام خویشتن ما بسیجیان هم عهد و اندوه میثاق می شویم تا گام های خویشتن را پایدار و دل های خود را به امام و غضب خویشتن را به دشمنان سوغات کنیم.

او تأکید کرد: آماده ایم قدم دوم انقلاب را از ۴۰ سال مقدمه پرقدرت نم و استوارتر رقم بزنیم و باید به این نکته تأکید کرد که امام و رهبرمان در ۴۰ سالگی بسیج در بیانیه گام دوم از ما و بسیجیان توقع بیشتری دارند.

حاکم سپاه محمد سفیر الله تهران با تأکید به خشکی امدن این نکته که باید بایستیم و مقاومت کنیم گفت: پیروزی و موفقیت جمهوری اسلامی ایران دور تراشیدن و آرمان های تنش اسلامی دست یافتنی است و باید بدانیم امروز بسیجیان ما در ایران و در کشورهای دنیا اسلام لباس گرفته و آزموده شده اند و در این آزمون ها راه رسیدن به هدف را آموخته اند.

وی با تأکید بر این نکته که دشمنان درون سوریه زمین انسداد شده اند گفت: زمین گیری دشمنان حقارت آن ها را نشان می دهد و سفر چراغ خاموش رئیس جمهور آمریکا بوسیله کشورهای منطقه ذلتی است داخل مقابل سیر تکاملی فرمانده نظامی ما که به کشور و منطقه سیر تکاملی می نرم کار خود را اجرا می دهد و پس ازآن از مراجعت کردن او نو دشمنان ما بااطلاع سفر او می شوند.

حاکم ارتش محمد قاصد الله تهران تأکید کرد: غوغا آمریکا با نوزاد در مهد است، زیرا شیر خشک و دارو را بایکوت می نرم و باید بدانیم دشمنان ضربت خوردند که زنگ سیلی آن ها صدادار بود.

سردار یزدی تصریح کرد: داخل ۴۰ سالگی نهضت بیانیه گام دوم رهبر را باید سرلوحه گام های خویشتن قرار دهیم و با معرفت و روشنگری در آحاد مردم به دنبال نوکری بوسیله کشور باشیم.