ژست اپتیک

چه بخواهیم و چه نخواهیم، جهیز های رانندگی خودران نقش مهمی داخل آینده ما به عنوان راننده خواه سرنشین خودرو خواهند داشت. شاید بیشتر افراد تعلق یدکی به کنترل طولانی یا جزئی خودروها توسط ماشین آلات نداشته باشند؛ ولی این واقعیتی است که ما در آن زندگی می کنیم و تقریبا در آینده نیز همین موضوع اتحاد می افتد. با این اوصاف، قطعاً بهتر است بیشتر درباره این سیستم ها بدانیم تا اینکه آن ها را کاملا نوظهور بگیریم.



پایدار مانند تقریبا هر کالای دیگری که می خریم، بهتر است سیستم های خودران را در خودروهای مورد علاقه خویشتن مقایسه کنیم. مطالعه جدید مؤسسه Consumer Reports اطلاعات جدیدی برای کمک به ما ارائه می دهد و کامل سیستم های دستیار راننده فعال توسط خودروسازان مبصر را رتبه بندی و مقایسه می نرم. قبل از اینکه بوسیله نتایج نظرسنجی بپردازیم، بیایید نگاهی سریع بوسیله طرز وارسی آن ها بیاندازیم.

تقویم کانسومر ریپورتس شامل آزمایش های ادا شده در پنج دسته ی قابلیت و کارایی، محبوس نگه داشتن راننده، سهولت استفاده، روشن وجود داشتن هنگام استعمال ایمن و راننده بی توجه می شود. این مؤسسه ۱۷ سیستم مختلف را ارزیابی کرد که از ۴ سیستم آزمایش شده داخل سال ۲۰۱۸ به طور درخور توجهی بالاتر است. این مطالعه بین ماه های جون و سپتامبر سال ۲۰۲۰ داخل پیست ۱۳۲ هکتاری مرکز تست خودرو ایفا شد. کانسومر ریپورتس هر جهیز را تو ۳۶ تست مجزا ارزیابی کرد که برخی از این آزمون ها در جاده های عمومی نزدیک به مرکز تست برگزار شدند.مقاله های مرتبط:فناوری خودران درون سوپرکروز کادیلاک بهتر از اتوپایلوت تسلا ارتکاب می کندسیستم نیمه خودران سوپرکروز کادیلاک با هزینه اشتراک ماهانه نمایش می شود

هرچند عنوان این خبر تقریبا اطلاع دادن رادیکال را به ما می گوید، اجازه بدهید جزئیات را ارائه کنیم. جهیز سوپرکروز (Super Cruise) کادیلاک عملکرد طاسی بهتری نسبت بوسیله اتوپایلوت تسلا داشت و داخل سه دسته از پنج دسته، عملکرد بهتری از خود علامت رحم. متأسفانه در بررسی قابلیت اطمینان سال گذشته،  جزء لوکس جنرال موتورز درون آخرین رتبه قرار گرفته حیات.

اتوپایلوت تسلا در دو گروه نیکوترین عملکرد را داشت، درحالی که نتایج ضعیف در سایر گروه ها برای شکست سیستم تسلا توسط کادیلاک کافی حیات. به طور کلی جهیز کادیلاک سازگاری بهتری از خویشتن به نمایش گذاشت. امتیاز کلی سوپرکروز و اتوپایلوت به تزیین ۶۹ و ۵۷ حیات و طیف سیستم های Co-Pilot 360 با ۵۲ تشخیص سوم شد.



کلی فانک هوسر، مدیر پاره تست خودرو هموار و خودران کانسومر ریپورتس، داخل این شالوده می گوید:تا اینکه با بود سیستم های جدید عرضه شده توسط بسیاری از خودروسازان مختلف، سوپرکروز کادیلاک به برهان بود دوربین مادون قرمز که از توجه چشم های شوفر به جلوی خودرو داخل جاده اطمینان حاصل می کند، در بالای فهرست راحتی می گیرد.

این جهیز های دستیار رانندگی فعال، خودرو را کاملا خودران و وارسته نمی کنند؛ اما قطعاً ما را برای الحاق به فناوری های بهتر در آینده آماده می کنند. بیشتر بخوانید:سوپراسپرت کلکسیونی آرس S1 اسپایدر معرفی شدرنجرور اورفینچ با قیمت ۳۱۵ هزار دلار معرفی کردن شدخودرو برقی هیوندای برای کودکان معرفی شدشاسی بلند جنسیس GV70 معرفی کردن شدرنو مگان سدان ۲۰۲۱ معرفی کردن شد
  • ۹۹/۰۸/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی