ژست اپتیک

مدتی است که هذیان یدکی تو مورد معرفی سه گانه گوشی جدید از خانواده ی ردمی نوت ۹ منتشر می شود که اغلب به توان هایی بمنظور پشتیبانی از شبکه ی پنجم ارتباطات موبایل و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رمز دارند. حال شیائومی از هر سه گانه گوشی با قیمت مقرون به صرفه برای بازار چروک رونمایی کرده و تمام این یاوه را بوسیله واقعیت تبدیل کرده است. مدل متاخر می نوت ۹ پرو متشابه گذشته برچسب قیمت ۱۶۰۰ یوان (۲۰۵ یورو) دارد؛ اما سخت اسباب به مراتب چشم گیرتری ارائه می دهد. دو نسخه ی دیگر ردمی Note 9 5G و ردمی Note 9 4G نیز پیشرفت های بسیاری به خود دیده اند و به زیبایی با قیمت ۱۳۰۰ (۱۶۶ یورو) و ۱۰۰۰ یوان (۱۲۷ یورو) دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت.Redmi Note 9 5G



شیائومی در بالارده ترین گوشی سری ردمی نوت ۹ با معروفیت طولانی Redmi Note 9 Pro 5G، از پردازنده ی اسنپدراگون ۷۵۰ استفاده کرده است؛ این پردازنده عملکرد پردازشی مناسبی برای این گوشی حاضر خواهد کرد و همراه مودم مجتمع کوالکام موسوم به X52، سراب پنجم شبکه ی موبایل (5G) را برای این گوشی به ارمغان خواهد آورد؛ فضای پس انداز سازی ردمی نوت ۹ پرو 5G از جنس UFS 2.2 است که به گفته ی شیائومی، دوبرابر سریع تر از UFS 2.1 کاربرد شده در قبیله سابق عملیات خواندن و نگاشتن را انجام می دهد.



مقیاس پرو از این خانواده، با استعمال از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پلاس و نرخ ترمیم تمثال ۱۲۰ هرتز، ارائه محتوای تصویری باکیفیت و عملکرد روان انیمیشن را تضمین خواهد کرد. بوسیله گفته ی شیائومی، این صفحه عرضه از سنخ تطبیقی ​​است؛ بدین معنا که گوشی جدید می تواند با توجه بوسیله نیاز بین ۶ نرخ ترمیم ۳۰ تا ۱۲۰ هرتز تعویض شود تا عمر باتری بیشتری فراهم کند. گوشی جدید قیمت نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز نمایش می دهد که به لطف آن می تواند فرامین لمسی کاربر را در کمترین زمان ممکن تشخیص دهد. در نهایت، شیائومی برای نگهداری از گوشی جدیدش از سرتیز ی گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ مصرف کرده است.



دوربین مهم ترین بخش گوشی های متاخر شیائومی به احصائیه می آید و شیائومی به طور ویژه ای بر این پاره  تمرکز کرده است؛ به خصوص درون نسخه ی پرو. شیائومی در این گوشی از حسگر اصلی ISOCELL HM2 (قطع حسگر ۱/۱.۵۲ اینچ، وزن پیکسل ها ۰٫۷ میکرومتر) استفاده کرده است که سومین حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ بوسیله حساب می آید این حسگر از HM1 کوچک تر است؛ اما از همان فناوری ادغام ۹ در ۱ پیکسل پشتیبانی می کند و پیمانه پیکسل مؤثر تا ۲٫۱ میکرومتر نمایش خواهد داد؛ حسگر یادشده همراه با تثبیت کننده ی Dual Native ISO و یک حالت متاخر عکاسی تو شب، کیفیت تصویری بوسیله مراتب بهتر از دوده گذشته نمایش می دهد.



ماژول دوربین چهارگانه ی این گوشی از سه دوربین دیگر  استفاده کرده است؛ از جمله دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (۱۲۰ درجه) و یک جفت حسگر ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر مایکرو و ایجاد عمق تصاویر. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی همچنین برای ثبت تصاویر سلفی داخل حفره ی کوچکی در وسط صفحه نمایش پنهان شده است. همان طور که مشخص شد شیائومی از هیچ دوربین دام فوتویی استفاده نکرده است؛ اما حسگر اصلی با صراحت بالا می تواند بزرگنمایی دیجیتال ۳ انطباق بدون کاهش کیفیت ارائه دهد. مدل پرو به باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعت فراهم شده است و با استفاده از شارژر تند ۳۳ وات ساعتی می تواند در ۵۸ دقیقه باتری را از صفر تا ۱۰۰ درصد مملو یواش.مقاله ی مرتبط:سامسونگ گلکسی A02s و گلکسی A12 را شناساندن کرد

شیائومی بخاطر اطمینان از دریافت خوب سیگنال های ارتباطی وای فای، 5G و بلوتوث حدود ۱۱ آنتن در بدنه ی این گوشی کاربرد کرده است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به یگانگی NFC، بلستر IR، جک هدفون ۳٫۵ میلی متری صدا، بلندگوهای استریو و یک موتور خطی Z پایه اشاره کرد.

نمونه پایه ی Redmi Note 9 Pro 5G به همراه ۶ گیگابایت رم و ذهن ی ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۶۰۰ یوان (۲۰۵ یورو) دردسترس خریداران بازار چین خواهد وجود و خریداران می توانند با پرداخت ۲۰۰۰ هزاره یوان (۲۵۵ یورو)، نمونه ۸ گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت را تهیه کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز هویدا حلق این گوشی در چه زمانی درون راسته جهانی عرضه خواهد شد.Redmi Note 9 5G



ردمی نوت ۹ پرو (Redmi Note 9 5G) دومین گوشی این خانواده است که نظیر برادر ارشد پر حرارت خود از دودمان پنجم شبکه ی موبایل پشتیبانی می کند؛ اما برضد نسخه ی پرو، به جای اسنپدراگون ۷۵۰، به پردازنده ی مدیاتک Dimensity 800U مجهز شده است که اقتدار هم چشمی با سری پردازنده های ۷۰۰ کوالکام دارد. شیائومی ادعا می یواش که سرعت پردازنده ی 800U حدود دو برابر نوک تیز تیز از پردازنده ی استفاده شده درون Redmi Note 8 و نیز ذهن ی ذخیره سازی UFS 2.2 آن تقریبا ۱۰۰ درصد زننده تر از ذهن ی ذخیره سازی گوشی یادشده است.

این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۵۳ اینچی از نوع LCD، رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتز استعمال می درنگ. این صفحه نمایش می تواند روشنایی خود را در هوا های بسیار کم نور به یک نیت کاهش دهد و برای کاهش نور آبی، گواهینامه ی TUV دریافت کرده است. می نوت ۹ 5G مانند برادر بزرگ تر خود از یک لایه شیشه ی گوریلا گلس ۵ برای محافظت ورقه نمایش بهره می برد. شیائومی در این گوشی از دوربین واقعی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است که توانایی ضبط فیلم با رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم پیاده شدن نفس دارد؛ دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی (۱۱۸ درجه)، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با توانایی پرونده فیلم با رزولوشن ۱۰۸۰ تمامی سخت افزار دوربین این گوشی را تشکیل داده اند.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژ ۱۸ وات ساعتی، جک ۳٫۵ میلی متری صدا، بلندگوهای استریو، ۷ آنتن با پوشش ۳۶۰ درجه ای و سواری خطی جدید برای بهبود بازخورد در بازی ها اشاره کرد.

مدل پایه ی ردمی نوت ۹ 5G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی با ارزش ۱۳۰۰ یوان (۱۶۶ یورو) به بازار گره نمایش خواهد شد و با ۲۰۰ یوان بیشتر می استعداد نسخه ی ۸ گیگابایتی با همان ذهن ی رم و با صیقل ۱۷۰۰ یوان (۲۱۷ یورو) می نبوغ نسخه ی ۸ گیگابایت رم و حافظه ی ذخیره سازی دو برابر را خریداری کرد.Redmi Note 9 4G



سوم و آخرین مدل معرفی شده از این خانواده، Redmi Note 9 4G است که برضد دو گوشی دیگر بوسیله جای مصرف از شبکه ی ارتباطی 5G، از شبکه ی 4G استفاده کرده و همین امر باعث کاهش ارزش آن شده است. شیائومی در این گوشی از پردازنده ی اسنپدراگون ۶۶۵ بوسیله عنوان قلب تپنده و تأمین کننده ی غلبه پردازشی کاربرد کرده است و مانند دو گوشی دیگر ذهن ی ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 ارائه می دهد و مدل پایه ی آن با رم ۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.



انرژی مورد نیاز ارزان ترین گوشی از این خانواده را یک باتری بسیار حجیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد؛ شیائومی از ارشد ترین باتری خود درون آن استفاده کرده است. این گوشی با بود باتری حجیم توانسته پیمانه خود را ناچیز از ۲۰۰ گرم نگه دارد. ردمی نوت ۹ 4G مانند دو گوشی دیگر همراه با  شارژر ۱۸ وا ت ساعتی ارائه می شود. برابر گفته های شیائومی، این باتری در استفاده ی یومیه تا بیش از دو روز و نیم دوام خواهد آورد و تخمین می زند که باتری برای ۱۰۰۰ چرخه شارژ خواه ۴ سال استفاده، به نیکوکاری فرمان خواهد کرد.

شیائومی در این گوشی همانند معیار 5G از ورق نمایش ۶٫۵۳ اینچی از نوع LCD، رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و قیمت نمونه برداری لمسی ۱۲۰ هرتز مصرف کرده است و همان قیمت نوسازی استاندارد ۶۰ هرتز را نمایش می دهد. برای کاهش قیمت این گوشی از محافظ قدیمی پر حرارت ورق ارائه گوریلا گلس ۳ کاربرد شده است.

تو مقدر شدن دوربین این گوشی نظیر مقیاس 5G از یک ماژول دوربین سه گانه گانه شامل دوربین پا بر جا ۴۸ مگاپیکسلی (۱٫۶ میکرومتر پیکسل پس از بسته شدن) دوربین ۸ مگاپیکسلی (۱۲۰ درجه) و یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ ولی برخلاف دیگر اعضای این خانواده بوسیله ضبط فیلم با رزولوشن ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم بر ثانیه محدود شده است و دوربین سلفی بوسیله ۸ مگاپیکسل هبوط پیدا کرده و بوسیله جای استفاده درون حفره، درون یک ناچ قطره ای فراغت گرفته است. این گوشی از جک ۳٫۵ میلی متری صدا و بلندگوهای استریو بهره می برد؛ اما از اتصال NFC خبری زدودن.

نسخه ی پایه ی ردمی نوت ۹ 4G با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی به بها ۱۰۰۰ یوان (۱۲۷ یورو) دردسترس خواهد بود و می استعداد با نفقه ی بیشتر، مدل ۶ و ۸ گیگابایتی را تهیه کرد.بیشتر بخوانید:شارژ اولیه باتری: قصه یا حقیقت؟آیفون ۱۳ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و بدون حضور لایتنینگ نمایش خواهد شدفروش گوشی های لاک شده داخل آمریکا ممنوع می شودردمی واچ با نرخ ۴۵ دلار رونمایی شدسری گلکسی اس 21 سامسونگ احتمالا به بیکسبی فراهم خواهد شد
  • ۹۹/۰۹/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی