ژست اپتیک

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

AوضعGHAROOOON های یدکی بخاطر احیای برندهای خودروسازی ورشکسته و باستانی وجود دارد. مانند برند Alvis که استاندارد های قدیمی آن به دستیار طراحی مجدد و بازتولید قطعات کود دیگر باریک شدند. برخی برندها نیز فناوری مدرن را تو قالب عضو قدیمی خیساندن کرده و خودروی جدیدی تولید می کنند که از جمله می نبوغ به برند Hispano-Suiza اشاره کرد. برخی نیز فناوری خویشتن را در بدنه جدیدی با روح پا بر جا برند اولیه استراحت می دهند که از یکسره می نبوغ برندهای میباخ یا بوگاتی را معروفیت برد. 



یکی از برندهای قدیمی فرانسوی که چنین روندی را خلال می کند، دلاژ (Delage) است. لورن تاپیه (Laurent Tapie)، مدیرعامل این شریک شدن می گوید که قصد دارد برند دلاژ را احیا کند تا به آرزوهای آدولف لوئیس دلاژ، جامه ادا بپوشاند و محصول این شرکت ابرخودرو Delage D12 است. خودروی دلاژ در مسابقات دستمزد بزرگ سال های ۱۹۲۳ و ۱۹۲۴ از پیشرانه ۲ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر بهره می سرما و دلاژ در سال ۱۹۲۵ آن را سوپرشارژ کرد و برنده دو محک شد. دلاژ عنوان قهرمانی جهان خودروسازان را داخل سال ۱۹۲۷ با معرفی خودروی Type 15 S S 8 و پیشرانه/۱ ۵ لیتری هشت ستون خطی سوپرشارژ به مشت آورد و پس ازآن در سال ۱۹۳۸ پیشرانه را به خورجینی ۱۲ سیلندر تغییر داد اما نتوانست با آن محک.

دهد دلاژ ابرام به خشکی امدن برتری فنی داشت و خودروی این باهم اتحاد کردن که داخل سال ۱۹۱۴ پیروز مسابقات ایندی ۵۰۰ شد، از پیشرانه ۴ استوانه/۴ ۵ لیتری با دو میل بادامک رو و سوپاپ های فنری، قوطی کنگره پنج سرعته با دو دنده اُوردرایو، کلاچ فلزی و ترمز روی هر چهار چرخ به علاوه ترمز جعبه دنده بهره می. سرما درون جاده های عمومی، فداکار از بهترین جثه های خودروهای آن زمان روی شاسی های دلاژ سوار می شدند و از آن ها استفاده می. کردند این برند بین سال های ۱۹۹۶ و ۲۰۱۰ سه گانه بار خیس نیکوترین نمایش تو Pebble Beach Concours'd Elegance.



شد ابرخودرو دلاژ D12 با نصیب گیری از روح خودروهای محک ای کلاسیک، بخاطر رانندگی در جاده نقشه کشی شده. است نقشه کشی این خودرو به شکلی است که بتواند نزدیک ترین احساس رانندگی به خودروهای فرمول یک را در خودروهای خیابانی امتحان. یواش مدیرعامل این برند هم حالا قصد دارد رکورد سریع ترین خودروی خیابانی را با D12 در پیست نوربرگ رینگ بوسیله دست. بیاورد دو تیپ از ابرخودرو دلاژ D12 حیات خواهد داشت که هر دو از پیشرانه/۷ ۶ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر نفس کشیدن طبیعی با قدرت ۹۹۰ اسب بخار یکروز می. برند این پیشرانه توسط دلاژ توسعه یافته و از کمک موتور الکتریکی نصب شده در در مجری کنگره خودکار هشت سرعته مورد کلاچه مصرف می. کند داخل نسخه GT که وزن آن ۱،۴۰۰ کیلوگرم است، اتومبیل الکتریکی ۱۱۰ اسب بخار قدرت تولید می کند تا غلبه خروجی در مجموع به ۱،۱۰۰ اسب دود. برسد در میزان Club که روی رانندگی تو پیست متمرکز است، وزن خودرو بوسیله ۱،۳۰۹ کیلوگرم می رسد و موتور الکتریکی ۲۰ اسب تبخیر تولید می کند تا قدرت کلی در مجموع بوسیله ۱،۰۱۰ اسب بخار برسد و موتور الکتریکی عمدتاً خلال رانندگی تو خیابان ها، دنده به پشت و پارک کردن مصرف می. شود مدیرعامل دلاژ می گوید نسخه ی GT سریع نم است، ولی تیپ Club که می تواند در زمان/۲ ۸ نفس از حالت محرر به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و و بیشینه سرعت آن بوسیله ۳۷۵ کیلومتربرساعت می رسد، درون پیست کندرو زیرفون.

است بنوات (باگور Benoît)Bagur ، مدیر فنی دلاژ، سال های اضافی را در شرکت های سیتروئن اسپرت، سئات و فولکس واگن اسپرت و Ligier گذرانده و ۱۶ عنوان قهرمانی مختلف جهان را با این آویشن ها به دست آورده.

است مقاله های:مرتبط نگاه نزدیک بوسیله پورشه 959؛ ابرخودروی کلاسیکخودرو کلاسیک Deronda G400 درون حراجی به سودا می

رسد پنل های تن فیبر کربن با رینگ های فیبر کربنی همراه هستند که برای هدایت جریان فضا و خنک کردن ترمزها، پیکر و چرخ های اتصال یافته ازطریق جهیز تعلیق طبق دار دوبل سزاوار سرزنش مشاهده به کار می. قضیه درون در کابین، دستگیره های غربیلک فرمان مقابل الگوی مشت شوفر و صندلی فیبر کربنی و حفاظ پا طبق طرح بدن شوفر قالب ریزی شده.

است مدیرعامل برند احیاشده دلاژ می گوید که ۱۰ سرمایه گذار از این شرکت حمایت می کنند که چهار نفر از آن ها ظاهرا میلیاردر هستند؛ اما او به تعاقب اضافه کردن دو نفر دیگر. است برنارد تاپیه، بابا لورن یکی از میلیاردرهای فرانسوی است اما فرع ای بوسیله سرمایه گذاری درون انبازی های خودروسازی نوپا یا احیاشده. ندارد ابرخودرو D12 از سال آینده با تیراژ ۳۰ وسیله و قیمت/۲ ۳ میلیون دلار برای مدل محور تولید می. شود تاکنون صحبت از دو تیپ دلاژ D12 است که ازطریق گروه خودروسازی نیوپورت بیچ و شعبه دلاژ در ساحل غربی به فروش می.



رسد اندوه اکنون تاپیه مجوز استفاده از این برند را به مدت هفت سال دراختیار دارد و قراردادی برای فروش ضایع استفاده از این اشتهار تجاری را تو سال ۲۰۲۲ تمهید دیده است و اراده دارد میزان دومی را نیز به تولید. برساند این همدستی نیز ترانه دارد در آینده از توربین انقلابی در مدل های بعدی استعمال درنگ که طی ۱۲ سال توسعه یافته است و از برخی فناوری های نوآورانه آیرودینامیکی نصیب می. برد بیشتر:بخوانید لوسید موتورز، تند ترین شارژر خودروهای برقی جهان را معرفی کردسبک ترین دوچرخه برقی دنیا معرفی شدبرای اولین بار، معامله خودروهای برقی درون اروپا از گره پیشی گرفتشانگهای چین؛ مقدماتی قصبه جهان حاضر بوسیله تاکسی خودرانمرسدس بنز در محکمه بخاطر نادیده گرفتن حق بدعت نوکیا، محکوم
همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه گانه لباس توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و مجانی با صیقل درون برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دید اپلیکیشنی به عطش بیایید و منظور داشته باشید که آن را گمارش کنید؛ ولی ناگهان باخبر پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. در این مواقع معمولا یا قید مصرف از آن را می زنیم خواه بوسیله پشت نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده بی آرامی داستان های اختصاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما باخبر کند.مقاله های مرتبطرفع دشوار گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزایش به فهرست اپ های خود، در آینده غم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای اضافه تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله مجانی عرضه می کنند؛ بنابراین، وصیت ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا بوسیله سیاهه اپ های شما افزودن شوند. بعدا می توانید هر زمانی که مراد داشتید، از آن ها استعمال کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم.اپلیکیشن Buggy Backup Pro



یک اپلیکیشن فوق العاده و صنف ای بخاطر بکاپ گیری از اطلاعات گوشی های اندروید است. با کمک این دستور کار می توانید ویژگی هایی قرین بکاپ گیری پیشرفته، بازیابی و وجه اشتراک مجله گذاری گوناگون فایل را بخاطر خود حاضر کنید. ازجمله داده هایی که به میانجی ی این اپلیکیشن می توان بکاپ گیری کرد شامل پیام ها، مخاطبان، تنظیمات سیستمی، اپلیکیشن های پا بر جا و اپلیکیشن هایی که توسط کاربر انتصاب می شوند، همراه با داده های برنامه و... می شود. کاربر قادر است این اپلیکیشن را به گونه ای تنظیم کند تا درصورت نیاز به نعوظ نیکو و پروگرام ریزی شده و داخل طی بازه های زمانی مشخص از داده ها بکاپ گیری نرم.

علاوه براین، اپلیکیشن برای ذخیره ی بکاپ کاملا منعطف اجرا می کند و می تواند درون حافظه ی ذخیره سازی داخلی، ذهن جانبی، فلش یو اس بی همواره شده ازطریق OTG و درایوهای ابری مثل گوگل ذخیره سازی فایل را انجام دهد. برای تعهد پرداخت گذاری ازطریق این اپلیکیشن می توانید با استفاده از وای فای، بلوتوث، NFC و... رفتار کنید و فایل های خود را بین دستگاه های متنوع نقل مکان کنید. از دیگر انفراد های این اپلیکیشن می توان به استعداد پاک سازی دستور کار ها از فایل های غیرضروری و آزادسازی حافظه رمز کرد.

مجموعه آیکون Firi



مجموعه آیکونی با مدل سازی کارتونی که بیش از ۱٬۳۵۰ آیکون مسطح با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ را برای کاربر فراهم می یواش و کنار کیفیت ظاهری رابط کاربری گوشی خواهد افزود. تمامی آیکون های موجود در این مجموعه بادقت بازطراحی شدند و قابلیت انجام با لانچرهای متنوع ازجمله Apex، Nova، Epic، Zero و LG Home را دارند. برای استعمال از این آیکون ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. فاتحه دربخش ورق ی هوم Portrait Grid را روی ۴×۵ قرار دهید، سپس دربخش Drawer این نرخ را روی ۴×۶ با شفافیت پس زمینه بین ۰ تا ۱۰ درصد تنظیم کنید. تعداد آیکون های داک را روی ۵ بگذارید و در تنظیمات پیشرفته پیمانه ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد ذخیره کنید و فونت آیکون را روی گزینه ی System بگذارید.

مجموعه آیکون Glasic



مجموعه آیکونی با نقشه کشی تیغ دار کردن ای است که دسترسی به بیش از ۱٬۱۵۰ آیکون متنوع را فراهم می کند. تمامی آیکون ها به رخ vector طراحی شده اند و فرایند بازطراحی باظرافت زیادی همراه بوده است. این مجموعه بوسیله صورت ماهانه به روزرسانی دریافت خواهد کرد. داشبورد تنظیمات گزینه های زیادی را دراختیار کاربر قرار می دهد تا معلوم آیکون ها را براساس سلیقه ی خود تغییر دهد. همچنین، کاربران امکان درخواست آیکون های عام را دارند. این مجموعه آیکون روی لانچرهای مختلف ازجمله Apex، Nova، Epic، Zero و LG Home و... قابل ادا است.

کلکسیون آیکون Flat Moon



کلکسیون آیکونی با طراحی چاق متشکل از ۱٬۳۵۰ آیکون متنوع با وضوح تصویر ۱۹۲×۱۹۲ است. تمامی آیکون ها به قیافه vector بازطراحی شده اند؛ همچنین کاربران امکان درخواست آیکون اختصاصی خواهند داشت. این مجموعه آیکون به صورت ماهانه بوسیله روزرسانی قبض می درنگ. برای استفاده از این آیکون ها باید تغییراتی در تنظیمات لانچر اعمال کنید. مطلع دربخش ورق ی هوم Portrait Grid را روی ۴×۵ فراغت دهید، سپس دربخش Drawer این نرخ را روی ۴×۶ با شفافیت پس شالوده بین ۰ تا ۱۰ درصد تنظیم کنید. تعداد آیکون های داک را روی ۵ بگذارید و تو تنظیمات پیشرفته قطع ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد پس انداز کنید و فونت آیکون را روی گزینه ی System بگذارید. برای اجرای این کلکسیون آیکون باید از لانچرهای متفرقه مانند Apex، ADW، Go، Holo، Smart، Etc، Evie و... استفاده کنید.

مجموعه آیکون Reborn



مجموعه آیکونی که با استفاده از الگوهای گرادیانت یا به عبارتی دیگر رنگ جزیی مدرج، تمام آیکون های اصلی گوشی را تبدیل به آیکون هایی جذاب خواهد کرد. این مجموعه آیکون بیش از ۶۵۰ آیکون متنوع و اختصاص به همراه چندین تمثال پس زمینه ارائه می یواش. یکی از نکات جالب درباره ی این مجموعه آیکون امکان ویرایش و ویرایش آیکون ها توسط کاربر در محیط گوشی است. برای این فقره فقط باید انگشت خود را روی آیکون چندلحظه نگهدارید تا گزینه ی تصحیح ارائه داده شود. بخاطر اجرای این کلکسیون آیکون باید از لانچرهای متفرقه مانند Apex، ADW، Go، Holo، Smart، Etc، Evie و... کاربرد کنید.

اپلیکیشن Eye Quix



یک اپلیکیشن کاربردی برای تمرین چشم و محکمی میزان بینایی است. این اپلیکیشن کلکسیون ای از تمرینات مختلف را درخود جای داده است تا کاربر با کمک آن ها بینایی خویشتن را افزودن دهد. علاوه براین، تمریناتی همچنین تعبیه شده است تا معیار رابطه عدد و شایعه را ارزیابی کنند. این تمرینات می توانند برای افراد مختلف به خصوص افرادی که زمانه های زیادی را درطول روز درمقابل نمایشگرهای دیجیتال سپری می کنند و کارشان با کامپیوتر است، بسیار کاربرد خواهد داشت.

اپلیکیشن Architecht's Scale



یکی از مشکلاتی که درحین نقشه برداری وجود دارد تحول مقیاس های مختلف است. این اپلیکیشن کمک می بطی ء با سرعت و بوسیله مایه ی افزار قدرتمند طراحی شده، ابعاد را شمارش و تبدیل کنید تا برای نقشه کشی از آن ها کاربرد کنید. این اپلیکیشن یک سامان حساب با نبوغ تحول واحدها برای کاربر حاضر می یواش. واحدهای پیمانه گیری که تو این پروگرام پشتیبانی می شوند در مملکت ی معادل گیری فواصل هستند که شامل: میلی متر، سانتی متر، متر، اینچ، فوت و یارد می شود. مقایس های مختلفی که درون این برنامه تدارک دیده شده اند نیز محتوی: ۱:۱، ۱:۲، ۱:۵، ۱:۱۰ و... می شوند.

اپلیکیشن Numberwiz



یک اپلیکیشن کاربردی برای مهندسان و دستور کار نویسان و به نعوظ طاسی تمام افرادی است که با علوم ریاضی و اعداد سروکار دارند. این اپلیکیشن دارای بانک اطلاعاتی کاملی درباره ی اعداد است که با ورود هر مغز دردسترس کاربران استراحت می گیرد. این مفروضات دربرگیرنده لب ی عدد، ریشه ی دوم عدد، ذات ی سومین عدد، فاکتوریل، پیوستگی و تجزیه، تجزیه ی اعداد طبیعی، تبدیل اعداد به باینری، مایه اعداد محور ۱۶ و... می شود. علاوه براین، با کمک این اپلیکیشن می استعداد مشتق و انتگرال را همچنین محاسبه کرد یا نسبت های مثلثاتی را با یک اشاره به دست آورد. با گمارش این برنامه می توانید سرعت محاسباتی خود را بسیار تکثیر دهید.

اپلیکیشن Correlate

این اپلیکیشن یک برنامه ی پزشکی برای ردیابی مشکلات احتمالی در سلامتی است. درواقع این اپلیکیشن ازطریق جمع آوری اطلاعات عادت های روزانه کاربر و بستگی آن ها با علائم، به کاربر هشدار می دهد که ممکن است دچار بیماری شده باشد و برای اطمینان از سلامت خود درصورت ادامه ی علائم، حتما بوسیله پزشک مراجعه نرم. سایر ویژگی های این اپلیکیشن شامل عرضه ی Health Book و Therapy Journal و گزارش های دارویی می شود که علائم و داروهای مصرفی را می توان در آن ثبت کرد. عمده ترین بخش این برنامه، گزارش عادت های روزانه و برنامه ی تغذیه ای کاربر است. کاربر می تواند یومیه غذاهای مصرفی خود را ثبت درنگ تا ببیند در یک ماه، بیشتر چه چیزهایی مصرف کرده است و نسبت بوسیله تحول طریق غذایی خود تغییراتی را ایجاد درنگ. بسیاری از ما عاری درنظر داشتن این موضوع امکان پذیر است رسوم غذایی ناسالمی را درون طول عمر شکل دهیم که درنهایت علت آسیب های قطعی داخل درازمدت خواهد شد.



برای مثال می توانید مصرف آب روزانه را درون این دستور کار ثبت و داخل پایان روز نتیجه را بررسی کنید تا ببنید آیا بوسیله تعهدات خود نسبت به مصرف ۸ لیتر آب عمل کرده اید؟ سایر ویژگی های اپلیکیشن شامل، ثبت گزارش خواب، گزارش اضطراب، گزارش آلرژی، درد و... می شود. بنابراین، استفاده از این دستور کار می تواند گزارشی تمامیت از ساختار یومیه خواه هفتگی و ماهانه ی کاربر حاضر کند.

بازی Summer Pro



یک ورزش روحی و ریاضی است که علاوه پیاده شدن سرگرمی، بازی ذهنی بوسیله شمار می رود و می تواند ذهن کاربر را ورزیده تر کند. این ورزش مشابه بازی ژاپنی «کاکورو» است. هر مسیل از چندین صف و سیلندر تشکیل شده است. در سیلندر جانب چپ خواه صف بالایی، اعدادی مدال داده می شوند که مجموع ردیف یا استوانه درامتداد خویشتن را نشان می دهند. کاربر باید جاهای خالی را به متد ای با اعداد پرکند تا جمع اعداد آن سطر و سیلندر برابر با مجموع بی پرده شده در ابتدای سطر یا سیلندر باشد. دقت داشته باشید که نباید از اعداد تکراری داخل یک دست خط یا استوانه استفاده کنید. ناگفته نماند که این بازی، شباهت زیادی به ورزش مجرای لنف سودوکو دارد؛ بنابراین طرفداران بازی سودوکو نیز می توانند از این بازی لذت ببرند.

کلکسیون آیکون Annabelle UI



مجموعه آیکونی با بسیار از ۲٬۲۰۰ آیکون متنوع با طراحی عام و وضوح ۱۹۲×۱۹۲ است که بوسیله رخساره هفتگی بوسیله روزرسانی گرفتن خواهد کرد. این مجموعه نیز دسترسی بوسیله تصاویر پس زمینه ی باکیفیت را برای کاربر فراهم خواهد کرد. ازسویی دیگر، چنانچه کاربری گرایش داشته باشد می تواند آیکون های اختصاصی التماس نرم. یکی از نکات مهم درباره ی این مجموعه آیکون، تقویم های دینامیک آن است. برای اجرای مجموعه آیکون Annabelle UI می توانید از لانچرهای متفرقه نظیر Action، Apex، Holo، Lucid، Nemus، Solo، Smart، Nova و... استفاده کنید.

اپلیکیشن All Smart Remote Controls TV



این اپلیکیشن یک ابزار برای کنترل تلویزیون هوشمند ازطریق گوشی های آیفون است. با نصب این پروگرام روی گوشی آیفون می استعداد به تلویزیون وصل شد و علاوه پهلو کنترل آن، اپلیکیشن ها را نیز اجرا کرد. این اپلیکیشن به محض اتصال به شبکه ی اینترنت خانگی، دستگاه های متصل به شبکه را اسکن می بطی ء و با شناسایی تلویزیون به صورت خودکار به آن وصل خواهد شد.

اپلیکیشن Reminder Pro



یک اپلیکیشن حرفه ای انتظام هشدار یادآوری بخاطر گوشی های اندروید است که قابلیت های ویژه ای را دراختیار کاربر قرار می دهد. ازجمله انفراد های متمایز این اپلیکیشن، امکان انتظام توضیحات بیشتر برای آژیر یادآوری است؛ همچنین کاربران قادر خواهند حیات از تمامی هشدار های یادآوری که انتظام کرده اند و کامل شده است بکاپ گیری و داخل وسیله دیگری وارد کنند.

اپلیکیشن QR BarCode Scanner



یک برنامه ی حرفه ای و کاربردی بخاطر ساخت و اسکن کدهای مختلف اعم از بارکدها و کدهای QR است. کاربر با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهد حیات کدهای شخصی سازی شده با اثر جزیی و تم های خاص خلق کردن یواش. این ویژگی برای برندینگ می تواند بسیار مناسب باشد. گوناگون کدهایی که ازطریق این برنامه پشتیبانی می شوند شامل: UPCE و Code39 و EAN13 می شود. علاوه براین، با فعال سازی نبوغ مدیریت تو این برنامه، فدایی از داده های ظاهر مثل لینک ها، ایمیل ها، محصولات، آدرس ها، شماره تلفن و... را می توان موقت بعداز رمزگشایی درون قالب ایمیل بوسیله عارض فوری ارسال کرد. ناگفته نماند کدهایی که بوسیله وسیله ی این دستور کار اسکن یا خلق می شوند داخل کتاب ی پروگرام پس انداز خواهند شد تا درصورت نیاز، کاربر بتواند آن ها را بازیابی بطی ء.

 

اپلیکیشن World Travel Plugs



یک اپلیکیشن کاربردی برای سفر به کشورهای مختلف است که افراد را برای سیر آماده خواهد کرد. با کمک این اپلیکیشن می توان از پول رایج، سنخ پریز، مقیاس ولتاژ و جزئیات مشابه درباره ی یک کشور ابتدا شد تا درصورت سفر به آن ناحیه آمادگی لازم را تصرف کرد.

اپلیکیشن Total Media Player Pro



یک اپلیکیشن صنف ای پخش ویدئو که امکانات ویژه ای را درخود جای داده است. این اپلیکیشن پخش ویدئو مجهز به اکولایزر است و کاربران می توانند تغییرات مدنظر خویشتن را روی صدای خروجی اعمال کنند؛ همچنین از سایر ویژگی های این دستور کار می نبوغ به عکس برداری از ویدئوی درحال پخش، ضبط قدری از ویدئوی درحال پخش، جست وجوی زیرنویس، پخش ویدئو روی وسیله های DLNA و... اشاره کرد. تقریبا تمام فرمت های ویدئویی روی این برنامه پشتیبانی می شوند. این اپلیکیشن عاری دانلود کدک های اضافی قادر است ویدئوهای Ultra HD را پخش بطی ء. کاربران می توانند با معاون این برنامه، میزان فروغ ویدئو را انتظام کنند، ازسویی دیگر، امکان زوم روی ویدئو با کشیدن دو انگشت نیز پشتیبانی می شود. این اپلیکیشن انفراد های متجاوز دیگری دراختیار کاربر قرار می دهد که در سایر پروگرام ها به چشم نمی خورند.

اپلیکیشن Classic Sudoku PRO



یک اپلیکیشن برای بازی پرطرفدار سودوکو است که علاوه بر سرگرمی، ذهن کاربر را استحکام می یواش. این اپلیکیشن قادر است در ۴ سطح متفاوت با درجه سختی هایی از سهل به سخت، به رخساره نامحدود مسیل سودوکو ایجاد و کاربران را سرگرم یواش.

مجموعه آیکون Pixel Cubic 3D



یک کلکسیون آیکون با طراحی سه گانه اینده و آیکون های مکعبی که دارای بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف است. این مجموعه آیکون دسترسی به بیش از ۳۰ شمایل پس بنیاد را نیز برای کاربر فراهم می کند. تمامی آیکون ها با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ نقشه کشی شده اند تا جلوه ی تزیین به محیط رابط کاربری گوشی هدیه کنند. مجموعه آیکون Pixel Cubic 3D روی لانچرهای مختلفی ازجمله Nova، Apex، Eviez، Lucid، Zero و... زیبنده اجرا است.

بازی Implosion - Never Lose Hope



یک بازی فوق العاده جذاب با گرافیک خیره کننده که داخل سطح بازی های حرفه ای خودنمایی می کند. این بازی از ارزش ۱۰ دلار رایگان شده است و حتما پیشنهاد می کنیم آن را نصب کنید. شعر بازی، در مایه ی آخرالزمانی دارد و نحو ی آدم باید برای جلوگیری از انقراض سعی و با موجودات فضایی مبارزه نرم. یکی از نکات جالب توجه بازی، صدابرداری و موسیقی متن آن است که توسط آهنگساز سه گانه ی «ارباب حلقه ها» باریک شده است.

اپلیکیشن CyberGhost Private Browser



یک اپلیکیشن کاربردی بخاطر وبگردی عاری ثبت ردپا است. به عبارتی دیگر، کاربر با استفاده از این اپلیکیشن می تواند بوسیله قیافه ناشناس درون اینترنت عزاداری وگذار یواش. دیگر قابلیت این دستور کار بلاک کردن تبلیغات مزاحم پاپ آپ است. سایر ویژگی های این اپلیکیشن شامل گزینه ی حذف تاریخچه با یک اشاره، حفظ امنیت صفحات بوکمارک شده، کاهش مصرف اینترنت و درعین حال سرعت بالا و... می شود.

اپلیکیشن Home Workout Gym Pro





این اپلیکیشن پروگرام ای بخاطر تمرین جسمی تو بناء است. این روز ها که بوسیله موجب همه گیری ویروس کووید ۱۹ اکثر افراد باید زمان بیشتری را در خانه بگذرانند و دسترسی به باشگاه های ورزشی بسیار محدود شده، یکی از بهترین راه ها بخاطر حفظ مصونیت جسمی، تکان و ورزش در منزل است. این اپلیکیشن، دستور کار ی تخصصی ورزشی از گرم کردن گرفته تا حرکات تخصصی را به شما آموزش می دهد و شبیه یک مربی صنف ای شما را کوچکتر دید خواهد داشت.

سایر فردی های پروگرام شامل واحد فشار هوا وزنی، یادآوری برای ارتکاب بازی و ابداع سر روزانه، آموزش حرکات ازطریق انیمیشن، ارائه ی برنامه ی غذایی برای کاهش معادل خواه ساخت ماهیچه و... می شود. این اپلیکیشن مورد تأیید متخصص های تزیین اندام استراحت گرفته است؛ اما ناگفته نماند پیشنهاد ما این است که حتما این اپلیکیشن، زیرنظر یک مربی متخصص استفاده شود تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

اپلیکیشن 80s Music Radio Pro



یک رادیوی تمام که امکان استماع آهنگ های دهه ی ۱۹۸۰ میلادی را بدون تبلیغات برای کاربر حاضر می کند. این اپلیکیشن یک رادیوی اینترنتی است و سبک های متنوع موسیقی را پوشش می دهد. ایستگاه های متنوع رادیویی در این اپلیکیشن مجهز شده است و کاربر می تواند از بین این ایستگاه ها هرکدام را که می خواهد برگزینی کند.

اپلیکیشن Taculator Graphing Calculator



یک اپلیکیشن کاربردی بخاطر رسم نمودارهای پیچیده و میسر است. درواقع، این اپلیکیشن یک ماشین حساب است و بسیاری از اعمال و فرمول های ریاضی، اعم از اشتراکی و تخصصی را پوشش می دهد. علاوه بر محاسبات ریاضی، با معاون این اپلیکیشن می توان نمودارهای مختلف را رسم کرد. از سایر ویژگی های این برنامه می توان بوسیله ثبت تاریخچه ی محاسبات، رسم توابع، لحاظ ی ماتریس، شمارش ی احتمالات و... رمز داشت.

اپلیکیشن My Working Hours



یک اپلیکیشن کاربردی بخاطر افرادی که قصد دارند مدت زمان حکم خویشتن را تخمین کنند، به خصوص این برنامه برای افرادی که مبتلا به دورکاری هستند، می تواند کاری باشد تا با یک اشاره، زمانی را که بخاطر یک پروژه صرف کردن می کنند، معادل گیری کنند. فقط باید با اول زمان کار، تکمه ی ادخال را بزنید و در پایان برون رفت را لمس کنید، مغز نهایی با طعم جزیی سبز علامت داده می شود و درنهایت می قابلیت معیار ساعات موظفی و تکثیر کار را لحاظ کرد یا با سایر افراد به اشتراک گذاشت.

اپلیکیشن Rest: Sleep Sounds
نظریه ی مدل کیهانی آغاز جهان را این راه وصف می کند: تقریبا ۱۴ میلیارد سال پیش، انرژی عظیمی از هیچگاه آغاز شد. تو لحظات کوتاهی پس از انفجار، گیتی مثل بادکنکی به سرعت رشد کرد. انبساط به ممارست کاهش یافت و مولود ی آن جهانی شد که امروزه بوسیله عنوان جهان پهناور می شناسیم. ماده ها با یکدیگر ترکیب شدند تا دنیا نسبتا یکپارچه ی کنونی به وجود آمد. توده های ذرات بوسیله ممارست بوسیله یکدیگر پیوستند و کهکشان ها و هنرمند ها را به حیات آوردند؛ ولی این ها فقط جزء کوچکی از ادبیات کیهان هستند.

نظریه ی نامی به پف کیهانی تا امروز با طولانی مشاهد ه ها منطبق بوده است و بخاطر اغلب کیهان شناسان در اولویت راحتی دارد؛ ولی این عملی محظور هایی هم دارد. انبساط سریع العمل در اغلب مناطق فضا زمان هرگز متوقف نشده است؛ درنتیجه، نمی توان مفهوم چندجهانی را با استفاده از نظری ی پیله کیهانی توصیف کرد. مقابل نظریه ی چندجهانی (Multiverse)، چندی نامتناهی گیتی وجود دارد که یکی از آن ها بناء ی ما است.

نظریه ی تورم کیهانی از دیدگاه منتقدان همه چیز را پیش بینی می کند؛ ولی درنهایت هیچ نتیجه ای ندارد. پاول استینهاردت، معمار و یکی از منتقدان ممتاز ی نظری ی تورم می گوید: «نظریه ی ورم کیهانی طبق هوی ادا نمی کند.»

درون سال های گذشته، استینهاردت و دانشمندان دیگر داستان متفاوتی از آغاز گیتی خلق کرده اند. آن ها ایده ی جهان دوره ای را مطرح کردند: جهانی که بوسیله قیافه دوره ای رشد می یواش و منقبض می شود. آن ها امیدوار هستند بتوانند بازتابی دقیق از دنیا مسطح و یکنواخت را عاری رسیدن به انفجار آغازین ارائه دهند. استینهاردت و همکاران او بخاطر رسیدن به این هدف، گروهی از پژوهشگران متخصص درزمینه ی مقیاس های محاسباتی گرانشی را گرد آوردند. آن ها وارسی کردند که چگونه جهانی تو حال فروپاشی می تواند ساختار خود را تحول دهد و درنهایت، دانا شدند انقباض می تواند بر انبساط غلبه نرم. صرف رویت از اینکه جهان قبل از انقباض چقدر پیچیده بوده است، غلیان و فروپاشی می تواند بوسیله محوشدن طیف وسیعی از عناصر آغازین منجر شده باشد.چشم انداز فشرده

تو یک ونیم سال گذشته، دیدگاه جدید دنیا پرگیر ای (ایکپروتیک) حاصل شریک استینهاردت، آنا ایجاس، کیهان شناس فیزیک گرانشی مؤسسه ی ماکس پلانک آلمان و دیگر دانشمندان بوده است. آن ها تو این دیدگاه جهان را عاری نیاز بوسیله شکافتن بازسازی کردند.

وقتی مباحثه ارائه ی بصری انبساط و انقباض کیهانی مطرح می شود، اغلب افراد به جهانی بادکنکی فکر می کنند که تبدیل اندازه ی آن براساس معیار نمونه درود می شود؛ اما استاندارد دومی به صیت فروغ هابل نادیده پژمان می شود. براساس معادلات نسبیت عام، این متغیرها به نعوظ مستقل بوسیله تکامل می رسند و می استعداد با تغییر هرکدام به جهانی مسطح رسید.

مورچه ای را روی بادبادک در نظر بگیرید. نظریه ی باد کیهانی مانند دمیدن در بادکنک است. باعث می شود دنیا با باد به شکلی یکنواخت و مسطح دربیاید. داخل جهان دوره ای، هموارسازی و مسطح سازی گیتی تو طول دوروبر ی فشردگی رخ می دهد. تو این دوران، ورم بادکنک با سرعتی جلوه گر و آهسته تهی می شود؛ ولی کرانه انقباض نقش اصلی را در این فرایند ایفا می کند. کران انقباض مانند این است که مورچه همه چیز را از زاویه ی مورچه بینی قدرتمند ببیند؛ بنابراین، دنیا او به شکلی نامحدود نمو می نرم.

استینهاردت و همکاران او جهانی را تصور می کنند که بوسیله مدت یک تریلیون سال تو حال انبساط است و با انرژی میدانی فرضی و تعمیم هدایت می شود که بسیاری آن را انرژی تاریک می نامند. وقتی این میدان انرژی بوسیله شکلی پراکنده نمو می کند، جهان شروع به انقباض می کند. نمونه فشردگی در طول میلیاردها سال همگی چیز را به هم نزدیک تر کرده است؛ اما این انقباض به یک نقطه ختم نشده است. تغییر چشمگیر از شعاع هابل سرچشمه می گیرد که با سرعت سریعی به سمت داخل حرکت کرده و در اندازه ی میکروسکوپی کوچک شده است. انقباض جهان به بارداری مجدد میدان کارمایه منجر می شود که دمای کیهان را افزایش می دهد و باعث تجزیه ی آن به اتم ها می شود. در این مرحله، جهشی صورت می دهد و حوالی ای جدید آغاز می شود.

در مقیاس جهش کیهانی، شعاع میکروسکوپی هابل یکنواختی و مسطح وجود داشتن کیهان را تضمین می کند. درحالی که پف کیهانی می تواند نقص های یدکی را تو اطلس ی چندجهانی به بود بیاورد، انقباض آهسته این نواقص را از بین می برد و نتیجه کیهانی بی آغاز و بی انتها و بدون هیچگاه گونه تکینگی در بیگ بنگ و هیچ راه چندجهانی است.از کیهان های دیگر تا کیهان ما

یکی از مشکلات هر دو نظریه، یعنی باد و جستن کیهانی، نمایش صحیح جهان با استعمال از راسته های انرژی است. ایجاس اعتقاد دارد: «فلسفه ی کار ما این است که هیچگاه فلسفه ای نباید بود داشته باشد. این نظریه وقتی خراج مقدر شدن است که به تعاقب شرایط آن نباشیم.»

ایجاس و استینهاردت از عملی ی تورم کیهانی بوسیله دلیل محدودیتش انتقاد می کنند. برای مثال، این نظریه تنها در صورتی صدق می بطی ء که راسته انرژی آن بدون هیچگاه اختصاص دادن چشمگیر و تنها با حرکتی آهسته شکل بگیرد. نظریه پردازان چنین موقعیت هایی را دقیق بررسی کرده اند و محاسبات آن ها براساس ریاضیات سنتی انجام شده است. در مثل سازی های کامپیوتری جدید ایجاس و استینهاردت، نمونه فشردگی آهسته را با مجموعه ای از دنیا های نوزاد آزمایش کردند. این محاسبات از نبوغ محاسبات و ریاضیات کاغذی خارج هستند.

پژوهشگران کد فرانس پرتوریوس را مطابقت دادند. پرتوریوس، فیزیک دان تئوری دانشگاه پرینستون و متخصص تو بن ی مقیاس های محاسباتی نسبیت عام است. حاصل ی این مطابقت راسته های پیچیده و مواج حیات که در علت مخالف حرکت می کردند. داخل هر نمونه، جهانی مانند دنیا ما تولید می شد.مقاله های مرتبط:آیا دنیا بی پایان است؟چرا جهان با سرعت بالایی در حال انبساط است؟

کتی کلاف، کیهان شناس دانشگاه آکسفورد و فنی محاسبات عددی نسبیت عام، مثل سازی های جدید را بیش جامع و فراگیر می داند. او تأکید می نرم چنین نتایجی به لطف صعود های محاسباتی امکان پذیر هستند؛ بنابراین، طیف وسیعی از وضعیت نفخ هنوز در صدای زیر مردانه تحلیل و معاینه بوسیله طریق می برند. اغلب کیهان شناسان با وجود دلبستگی به مدل استینهاردت و ایجاس، فعلا مدل جریان هوا کیهانی را در رجحان می دانند. گرگوری گابادادز، کیهان شناس دانشگاه نیویورک می گوید: «عملی ی فشردگی آهسته فعلا نمی تواند تیز باشد.»

نتیجه ی شرکت پژوهشگران، اطلاعات بیشتر درباره ی مرحله ی جهش است؛ مرحله ای مرموز که نیازمند تعامل جدی پژوهشگران است. درحال حاضر، ایجاس صرفا نظریه ای را برای پریدن ترقی داده است. این نظریه ی نسخه ی بهبودیافته ای از نسبیت عام همراه با تعامل ماده و فضا زمان است. او عقیده دارد مکانیزم های دیگری هم در این نسخه نقش خواهند داشت. ایجاس بوسیله زودی بخاطر درک بهتر جزئیات معیار خود، آن را شبیه سازی کامپیوتری خواهد کرد.

پژوهشگران امیدوار هستند پس از چسباندن مراحل انقباض و انبساط به یکدیگر، بتوانند انفراد های منحصر بوسیله فرد جهان تو حال جنبش را وقوف کنند. هنوز جزئیات کامل استاندارد کیهانی پرگیر ای محاسبه نشده است؛ اما استینهاردت به مدل متاخر و جایگزین شدن آن با استاندارد نفخ کیهانی امیدوار است.بیشتر بخوانید:تلسکوپ فضایی TESS ناسا مأموریت اولیه ی خویشتن را با موفقیت به فرجام رسانداخترشناسان نخستین بار انفجار رادیویی سریع با الگویی منظم کشف کردندنوبل فیزیک به کاشفان سیاره فراخورشیدی رسیدسفر داخل زمان و ورود به ابعاد بالاترفصلی نو در دنیای نجوم: نخستین تصویر از سیاه چاله منتشر شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جلیل ضیاءپورکه از مبلغان هنر نو و از مقدماتی عملی پردازان هنر نوگرای ایران محسوب می شود، سال ۱۳۱۷ برای درس از انزلی بوسیله تهران رفت. تحصیلاتش را داخل دانشکده هنرهای زیبا امتداد عدالت و سپس به عنوان ناشی اول در سال ۱۳۲۴ بوسیله فرانسه بورس شد و به فراگیری نقاشی و تاریخ هنر باختر صیقلی. 

تحفه ضیاءپور از فرنگ تحول ذهنی وجود که با یاری آن می خواست تغییر مهمی در هنر سنتی ایران بوسیله حیات آورد و دست خط هنر را که تا آن زمان در تحدید سبک کمال الملک و شاگردانش فراغت داشت، تا جایی که می تواند تبدیل دهد. پیش از این دنیای هنرهای تجسمی به شدت تحت نفوذ استیل کمال الملک قرار داشت؛ سبکی که خودش با نوآوری همراه بود، ولی باز هم ارتباطی با هنر مدرن در گیتی نداشت. پهلو همین بن تلاش ضیاءپور و برخی دیگر از روشنفکران دم این بود که مسیر هنر در ایران را به همان سمتی ببرند که هنر دنیا و به اختصاص کشورهای غربی در آن پیشتازی می کردند.  

اولیه دامنه او راه اندازی انجمن «خروس دعوایی» به همراه غلامحسین غریب (سخن سنج و داستان نویس) و حسن شیروانی (درام نویس) بود که تلاش کردند ضرورت مدرنیسم هنری و ادبی را به فرع مندان این حوزه که آن زمان تعداد زیادی غم نداشتند، یادآور شوند. 

مدتی نگذشت که بااطلاع شدند برای ماندگاری و البته افزایش تاثیرگذاری تفکراتشان نیاز به ارگان ای دارند؛ بنابراین ارگان «خروس دعوایی» به عنوان نشریه اصلی این اتحادیه از سال ۱۳۲۸ منتشر شد. 

روشنگری و آشنایی مردم و هنرمندان به درست اندیشی داخل هنر، روشنگری اذهان نسبت به هنر نو و مبارزه با عتیقه پرستی و سنت گرایی بوسیله دور از واقعیت های روزگار از مهمترین اهداف این نشریه در آن سال ها عنوان شده بود. ضیاءپور درون این ماخذ گفته بود که «غلام می خواستم هویت ملی مان را با وحی گیری از مواریث خود، به دنیای تازه وارد کنیم. نه آنکه  مقلد باشیم یا اینکه بگذاریم مقلد باشند، و این حرکت از روی کمال مطلوب و بنیادین بود و خیر یک نزاع سلیقه ای.»

آرم انجمن، تمثال خروسی وجود که توسط خود ضیاءپور طراحی شده و روی فرز نشریه «خروس جنگی» حزن طبع می شد. موجب انتخاب خروس به این تامل وجود که این پرنده سندیت مستقر و در داستان قدیم ایران نماد موجودی است که مستمری بیداری آدم را بر عهده داشته است. پهلو همین اساس خروس جنگی را به عنوان تشبیه کردن خود انتخاب کردند تا هم نشان از فکر کردن مبارزه راه داشته باشد و هم یادآور نقش مهم آن در آگاهی و در واقع بیداری باشد. 



ضیاءپور تو نخستین مقاله ای که در شماره اول «خروس جنگی» منتشر شد، درباره وضعیت هنری ایران و مساله محیط فرهنگی نوشت: «از همان اول حس می کردم که مرام و گونه نقاش جز آن باید باشد که درون پیش ما رواج دارد. خوشبختانه نظر محیط هنری اروپا به خصوص پاریس، نفوذ کردن عمیقی در من بخشید و مرا درون آنچه که اعتقاد داشتم پایدارترم گردانید. هنرمندان غالبا شکایت دارند که فضا ما هنرپرور و مساعد محو و هنرمند تشویق نمی شود و مردم هنر نمی فهمند! اینگونه اعتراضات بیجا بیشتر از این است که عموما از این اصل مهم بی خبرند که "محیط مساعد هنری را خود هنرپیشه است که باید مهیا کند، نه آدم" و غافلند که ستاره مسئول نامساعدی محیطش می باشد.»

خروس دعوایی در دو دوره منتشر شد. دوروبر نخست از سال ۲۸ تا ۲۹ وجود که به دلیل فدایی از مخالفت ها توسط وزیر ادب نفس توقیف شد. پس از رفع افترا از این ارگان و ثابت کردن اینکه «خروس جنگی» نسبتی با حزب کمونیست ندارد، دوره دوم آن با اسم «مجله کویر» منتشر شد. آن زمان تخیل عمومی به برهان پایین وجود داشتن سطح آگاهی بر این بود که سبک کوبیسم که در این مجله بوسیله آن اشاره شده بود، با کمونیستم نسبت دارد و همین فقره نیز منجر بوسیله توقیف پرگیر ابتدا نشریه شد. البته «روزنامه کویر» همچنین بعد از ۹ سال ترویج به همان تقدیر دستخوش و وهله دیگر توقیف شد. ضیاءپور البته دست رو مشت نگذاشت و نشریه «پنجه خروس» را جایگزین کرد. 

در کامل این سال ها ضیاءپور به همراه بسیاری دیگر از روشنفکرانی که با هنر و داستان آشنایی داشتند، مجاهدت کردند که مسیر تعلیم هنر مدرن و همچنین جلال توجه به ریختگی های نوی هنری و ادبی را در عین توجه به اصالت و تشریفات مطرح کنند. 

به استناد تجهیزات های تاریخچه می نبوغ گفت که خیر تنها ضیاءپور بلکه مجاهدت متداوم بسیاری از هنرمندان و روشنفکران توانست موج نوگرایی در هنر ایران ایجاد کند که تو هنگام زمان، مسیر نوگرایی را در ایران باز شود و درون سال ها و دهه های اینده و به ویژه دهه ۵۰ گواه جوانه زدن هنر مدرن تو ایران باشیم. 

*  فداکار از مفروضات تاریخی این گزارش از کتاب «تحولات تصویری هنر ایران» به خامه سیامک زنده بیرونی برگرفته شده است.
مدتی پیش حیات که اطلاعاتی در تک محصولی شناساندن نشده از اچ تی سی داخل فضای رمزی قرار گرفت. برخی از مهندسان با رسیدگی تو کنسول گوگل پلی به اطلاعات مرتبط با گوشی هوشمندی به نام اچ تی سی وایلدفایر ای ۲ (HTC Wildfire E2) مشت یافتند. حال جلوه گر شده است که محصول جدید اچ تی سی داخل خموشی خبری به بازار روسیه طرز یافته است.

به رویت می رسد که اچ تی سی برنامه ای برای برگزاری رویدادی جهت معرفی محصول پایین رده خود در نظر دارد. شاید دلیل این موضوع نیز مشخصات ابکی افزاری وایلدفایر ای ۲ باشد.

گوشی هوشمند جدید اچ تی سی دارای نمایشگری ۶/۲۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ داخل ۱،۵۶۰ پیکسل و پنل IPS LCD است. در داخل وایلدفایر ای ۲ تراشه ی هلیو پی ۲۲ ساخت مدیاتک جا خوش کرده است و ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز آن را همراهی می کنند. با این حال، امکان افزودن کارت ذهن در رویت گرفته شده تا بتوان میزان حافظه ذخیره سازی را افزودن داد.مقاله های مرتبط:اچ تی سی U20 5G و Desire 20 Pro رونمایی شدندHTC تابستان امسال با پرچمداری 5G بوسیله میدان پرچم داران باز می گردد؟

در پنل پشتی دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی راحتی خمود که از اتساع پنجره دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار، فلش LED و دوربین ۲ مگاپیکسلی جهت عبرت میزان عمق در تصویر استفاده می کند. در پنل جلویی همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با بسط دریچه دیافراگم f/2.2 مکان خوش کرده است.

اچ تی سی برای محصول خود از باتری با حجم ۴،۰۰۰ میلی آمپرساعت استفاده می کند که امکان شارژ آن از طریق جناب USB=C تعبیه شده است. تو پنل پشتی علاوه بر دوربین دوگانه می استعداد حسگر اسکنر اثرانگشت را نیز مشاهده کرد. ویلدفایر ای ۲ مبتنی به خشکی امدن اندروید ۱۰ است و از ابعاد ۱۵۸/۴ در ۷۵/۹ میلی متر و ستبری ۸/۹۵ میلی متر نصیب می سرما. پیمانه این میوه به ۱۷۳/۵ گرم می رسد و پر پشت اندازه ۱۲۰ دلار یا ۱۰۰ یورو برای آن در نظر گرفته شده است.بیشتر بخوانید:مینگ چی کو از زین خوردگی لنز آیفون 12 درون آزمایش های اپل خبر می دهدشیائومی می 10 پرو پلاس با معروفیت شیائومی می 10 اولترا معرفی کردن خواهد شدگوگل فرمان روی پیکسل 5a و پیکسل تاشدنی را آغاز کرده استشیائومی نسخه ای خاص از رابط کاربری MIUI را بخاطر میدان هند عرضه می کندنسخه ای از گلکسی نوت 20 داخل ته رنگ بندی قزل راهی بازار کره جنوبی می شود
مقاله ی پیش رو مقدر شدن هایی از فیلم های سینمایی Back to the Future و Avengers: Endgame را اسپویل می کند

عروج داخل زمان یکی از جذاب ترین مباحثی بوسیله حساب می آید که در علم وجود دارد و تاکنون تلاش های اضافی هم در این راستا عمل شده. سیر تکاملی در زمان در دنیای سینما هم بود دارد و شریک شدن های مختلف، آثار باکیفیتی درون این مملکت مخلوق اند تا براساس نظریه های علمی، اتفاقاتی را که ممکن است پس از عروج در زمان رخساره دهند بررسی کنند.

فیلم های متنوع عروج درون زمان، قوانین متفاوتی برای خود تعریف می کنند و در هر کدام از این فیلم ها وقتی شخصیت های واقعی شروع به دست و پنجه یواش کردن با زمان می کنند، مشکلات متعددی برای شان پیش می آید. چنانچه تاکنون با خود اندیشه کرده اید که کدام یک از این فیلم ها امکان پذیر است بیشتر از بقیه با واقعیت جور دربیایند، احتمالا می توانیم پاسخی برای این سؤال پیدا کنیم. براساس آزمایشی که به تری با استفاده از یک دستگاه مشابه ساز عروج در زمان کوانتومی انجام شده، واقعیتی که در آن زندگی می کنیم ناچیز و بسیار «خودترمیم شونده» است. این یعنی تغییراتی که تو گذشته اعمال می کنید، به شکلی محسوس آینده ای را که از آن می آیید متحول نمی کند؛ حداقل در قلمروی کوانتومی.

چنانچه علاقه مند به دنیای سینما باشید بوسیله ظن متجاوز کلکسیون فیلم های بازگشت بوسیله آینده (Back to the Future) را دیده اید. قوانین تعریف شده در فیلم بازگشت به آینده اطلاع دادن می کنند هرچیزی که در گذشته دگرگونی می دهید، می تواند آثار بزرگی روی آینده بگذارد. دقیقا به همین دلیل است که مارتی مک فلای (شخصیت فیلم) با جلوگیری از ملاقات پدر و مادرش در گذشته، می تواند تقریبا خودش را از آینده پاک کند. به علاوه به همین دلیل است کهبف تنن به نسخه ی بالغ خودش در گذشته دفترچه ای حاوی نتایج مسابقات ورزشی برای قول بندی روی آن ها را نمایش می دهد تا درون آینده میلیونر شود. نتایج یک مطالعه نشان می دهد دنیایی که در آن عمر می کنیم، ناچیز و بیش «خودترمیم شونده» است

فیلم های سینمایی دیگر، قوانین نسبتا متفاوتی دارند و به متد ای دیگر با اتفاقاتی که پیش می آید رفتار می کنند. بخاطر مثال داخل فیلم محبوب کیفر جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، ابرقهرمانان در زمان به گذشته سفر می کنند تا بتوانند نسخه های سنگ بی نهایت (Infinity Stone) را داخل دوره های زمانی مختلف بدزدند و درنهایت ازطریق سنگ بی نهایت دوستان شان را که محو شده اند بوسیله عمر برگردانند (اگر کلکسیون فیلم های دنیای سینمایی مارول را ندیده اید، آنچه گفتیم برای تان بسیار حیرت برانگیز به دیدن می رسد!). این یعنی شخصیت های داستان می توانند بدون ازبین بردن آینده، بوسیله گذشته بروند و کارهایی را که تو اثر انجام دادن آن ها هستند، ایفا دهند؛ برای اینکه دنیایی که شخصیت های داستان در آن زندگی می کنند قابلیت هایی دارد که براساس آن ها می تواند پارادوکس های یادشده را برطرف کند؛ بدین تزیین هر دو نسخه از رویدادها اتفاق افتادند بدون اینکه آینده دچار مشکل شود.

از بین فیلم هایی که به آن ها رمز کردیم، کدام یک قوانین منطقی تری دارند؟ درصورتی که بهره آدم بتواند به سفر داخل زمان مشت یابد، چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ براساس تجسس ای جدید، مکانیک کوانتومی از اتفاقاتی که تو فیلم کینه توزی جویان رخ داد، ایمنی می کند.

تمامی اتفاقات بوسیله نوعی درون اثر پروانه ای تلخیص می شود؛ برابر عادت ی اثر پروانه ای، اتفاقی کوچک تو یک سیستم می تواند به عواقب ارشد منتهی شود. معروفیت این قانون از نظری ی آشوب می آید؛ این نظری می گوید پروانه ای که در یک گوشه از جهان مبتلا تکان دادن بال هایش است می تواند باعث ایجاد سلاله ای از اتفاقات شود که درنهایت طوفانی مجلل در نقطه ی دیگری از دنیا ابداع نرم.



البته عبارت «پی پروانه ای» در مرزوبوم ی سیر تکاملی داخل زمان احتمالا از ادبیات علمی تخیلی نوشته شده در سال ۱۹۵۲ توسط ری بردبری (نویسنده ی مشهور آمریکایی) نشئت می گیرد. بردبری در سال ۱۹۵۲ داستانی عرشه نشانی «صدای رعدو صاعقه» نوشت که بوسیله شکلی محسوس مورداستقبال قرار گرفت. بردبری در داستان خود دنیایی را مانند سازی می درنگ که در آن، سیر تکاملی تو زمان وارد حوزه ی توریسم شده و افرادی که تعلق داشته باشند می توانند در سفرهای توریستی در زمان جابه مکان شوند. در این دنیا، صنعت توریسمِ سفر داخل زمان به شکلی محتاطانه کنترل می شود تا روی زمان حال اثر نگذارد. در یکی از سفرها به گذشته ی دور، شخصیت شعر از مسیر اصلیِ تعیین شده دور می شود و به شکلی تصادفی، پروانه ای را می کشد. وقتی که این شخصیت به زمان خودش برمی گردد، اوضاع به شدت تغییر کرده است.

چگونه می توانیم چنین ایده هایی را که داخل فیلم ها و شعر ها مطرح می شوند موردآزمایش راحتی دهیم؟ از آن جایی که نمی توانیم مستقیما مخبر تاردیس (درون سریال دکتر هو) شویم و با چشم خودمان ببینیم، محققان تلاش می کنند با طراحی سیستم های مشابه، تا حدی سؤالات را بوسیله پاسخ برسانند.

محققان آزمایشگاه ملی لاس آلموس به تازگی از رایانه ای کوانتومی به عزم تولید شبیه ساز سفر در زمان استفاده کرده اند و نتایجی که به مشت آوردند تا حدی تعجب برانگیز بود.نیکولای سینیتسین، یکی از محققان مطالعه ی ادا شده، می گوید: درون رایانه ی کوانتومی بدون ابراز هیچگاه گونه مشکلی می استعداد حرکت از پشت تو زمان را شبیه سازی کرد. همچنین داخل رایانه های کوانتومی امکان اجرای یک فرایند بوسیله صورت برعکس تا الحاق بوسیله گذشته وجود دارد. بنابراین به لطف سیستم هایی که دراختیار داریم می توانیم عملا ببینیم که چنانچه در دنیای تیره ی کوانتومی به گذشته سفر کنیم، آسیبی کوچک بوسیله دنیا بزنیم و پس ازآن بوسیله حال برگردیم، چه اتفاقی رخ می دهد. ما مخبر شدیم درصورت عمل این کارها، دنیای ما زنده می ماند. این یعنی در مکانیک کوانتوم، هیچ سیاق جای پا پروانه ای وجود ندارد.یک محقق: درون مکانیک کوانتوم، معلول پروانه ای وجود ندارد

به لطف پردازنده ی کوانتومی IBM-Q و با کاربرد از دروازه های کوانتومی و مانند سازی دلیل بروز اتفاق و آثار ناشی از آن، اعضای تیم مهیا در آزمایشگاه ملی لاس آلموس قاهر به ساخت نوعی جهیز پیچیده شدند. این افراد تمامی اقدامات یادشده را به دو نوع شامل حرکت به سمت جلو خواه حرکت به سمت عقب داخل زمان ایفا دادند. سیستم شبیه سازی شده توسط محققان آزمایشگاه لاس آلموس شامل دو انسان فرضی با صیت های آلیس و باب بود که هر یک از آن ها دارای یک کیوبیت (Qubit) بودند. کیوبیت را می توان کوچک ترین واحد پس انداز ی معلومات و معیاری از قیمت اطلاعات کوانتومی به شمار آورد.

در سناریوی طرا حی شده توسط محققان، آلیس کیوبیت خود را درون زمان حال، آماده می کند و سپس آن را در زمان به عقب می فرستد. در خال ای خاص در گذشته، باب در کیوبیت یادشده تغییری کوچک ابداع می بطی ء. بعد سیستم، زمان را به سمت جلو می آورد تا به حال برسد؛ داخل زمان حال، آلیس کیوبیت خویشتن را بررسی می کند. 

اینکه در مرحله ی بعد چه اتفاقی صورت می دهد، به این موضوع تماس دارد که کدام قانون را برای سفر درون زمان پذیرفته باشید. اثر پروانه ای می گوید چون کیوبیت موردبحث بوسیله متغیرهای بسیار اضافی موقوف است، دخالت کوچک باب باید بی مو سیستم را در هنگامی که به زمان آینده (خواه حال، برای آلیس) برمی گردد متحول نرم. 



تو فاحش بالا، تغییراتی که اب درون گذشته ی دور درون کیوبیت آلیس اعمال می بطی ء روی اقتدار آلیس برای خواندن آن تو آینده، معلول نمی گذارد

بااین حال آویشن سازنده ی قرین ساز کوانتومی ملتفت شدند که این اتفاق رخ نمی دهد. کیوبیت آلیس هنگامی که به زمان حال مراجعت تقریبا هیچ آسیبی به خود ندیده بود و آلیس توانست داده های روی آن را بازیابی درنگ. نکته ی جالبی حیات دارد که باید به آن مداقه کنید. به نظر می رسد این ریشه که کیوبیت آلیس به متغیرهای بسیار اضافی وابسته است باعث شده این کیوبیت آسیب خاصی به خود نبیند. اطلاعاتِ کیوبیتِ زمان حال، داخل هم تماس های کوانتومیِ گذشته ی دور مکنون شده بودند. متغیرهای مختلف کیوبیت همچون کدر عنکبوت به یکدیگر مرتبط هستند و همین موضوع باعث شده ارتباط بین آن ها بوسیله سادگی ازطریق اقدامات سهل ی باب در گذشته، مختل نشود.  فیلم تلافی جویان: پایان بازی، تصویری درست تر از عروج درون زمان را دربرابر چشم ما راحتی می دهد

نکته ی نادیده این است که هرچه کیوبیت به گذشته ی دورتر سیر تکاملی کند، کل جهیز پیچیده تر می شود و درنتیجه ی آن، آسیبی که به کیوبیت در اثر رخدادهای گذشته وارد می شود کاهش پیدا می کند. این اتحاد ممکن است در نگاه نخست برای شما غیرعادی و بوسیله دور از منطق به نظر برسد؛ بمنظور هرچه بازه ی زمانی افزایش پیدا کند، تعداد آیتم هایی که درون اثر پروانه ای شرکت می کنند تکثیر می یابد، بدین ترتیب منطق می گوید آثار ناشی از معلول پروانه ای باید در آینده محسوس تر باشند. بااین حال براساس دلایل مطرح شده ازسوی تیم تحقیقاتی آزمایشگاه لاس آلموس، رفتن به گذشته ی دورتر، شبکه ی قوی تری از غصه رابطه کوانتومی خلق می کند. این شبکه ی قوی زیرفون می تواند به شکلی بهتر از کیوبیت دربرابر آسیب نظر محافظت بطی ء.

نیکولای سینیتسین در بخشی از سخنان خویشتن می گوید: «ما متوجه شدیم که مفهوم آشوب در فیزیک کلاسیک و مکانیک کوانتومی باید به شکلی متفاوت یاد محزون و حس شود». اگر بخواهیم نتایج تجسس ی سینیتسین و اعضای تیمش را به جمع بندی حساب دان برسانیم تا بخاطر مخاطب معمولی بهتر قابل حس باشد، می توانیم بگوییم کلکسیون فیلم های Back to the Future مبحث سیر تکاملی درون زمان را ازطریق فیزیک کلاسیک موردبررسی فراغت می دهند، درحالی که Avengers: Endgame به استعمال از مدل کوانتومی روی می آورد. جالب است بدانید که فیلم انتقام جویان، فراهم سازی امکان سفر در زمان را با کنترل شخصیت های رمان روی قلمروی کوانتومی توجیه می کند. مجموعه مقالات سفر در زمانگذری بر فیزیک کوانتوم: سفر در زمان و ورود به ابعاد بالاترمفهوم سفر در زمان از کجا نشئت می گیرد؟آیا سفر در زمان از دیدن علمی امکان پذیر است؟سفر در زمان: مرز بین واقعیات علمی و رویاپردازی کجاست؟سفر در زمان داخل وضعیت خاصی امکان پذیر است

در نگاه اول، مطالعه ی موردبحث ممکن است همچون آزمایشی که با هدف سرگرم شدن ادا شده بوسیله نظر برسد، بااین حال اعضای آویشن تحقیقاتی آزمایشگاه لاس آلموس می گویند سیستم شبیه سازی شده توسط آن ها می تواند در دنیای واقعی بی آرامی مزیت هایی به همراه بیاورد. امکان ندارد که پردازنده ای عادی بتواند از پس اجرای این مشابه سازی بربیاید. بنابراین می توان از سیستم شبیه سازی موردبحث به منظور فهمیدن این سؤال که «آیا رایانه های کوانتومی واقعا برپایه ی اصول کوانتوم کار می کنند؟» استفاده کرد.

تیم آزمایشگاه لاس آلموس می گوید می استعداد از جهیز شبیه سازیِ ترقی داده شده توسط آن ها به قصد تاسیس پروتکل های امنیتی جدید برای مفروضات در سیستم های کوانتومی استفاده کرد. اگر نسخه ای بدجنس از باب داخل دنیای واقعی بخواهد تغییرات اضافی در کیوبیت ایجاد کند، سیستم می تواند اطلاعات را متوجه وضعیتی «درهم تنیده» بطی ء تا امکان مراقبت از آن ها بود داشته باشد.بیشتر بخوانید:چرا گیاهان سبز هستند؟مهندسی بی نهایت: تونل مانش، بلندترین نقب دامن آبی جهانفیزیک دانان احتمال فروپاشی تمدن بشر را تا چند دهه آینده تقریبا قطعی می دانندآیا قطب های مغناطیسی زمین درحال جابه جایی هستند؟ماهی های زیاد مرموز ای که در اعماق دریا خود را غیبت می کنند
علی رضا زالی، حاکم ی ستاد مقابله با کرونا، با نمایش ی گزارشی، از ابتلای دسته سنی جوانان به ویروس کرونا معارفه رحم و اطلاع دادن کرد داخل هفته های اخیر، وضعیت کرونا درون پایتخت بوسیله وهله ی بانگ فصیح است. به گفته ی زالی، تهران بیشترین آمار جمعیتی ناحیه را دربرگیرنده می شود. وی افزود مانند اسفند ۱۳۹۸ که آمار مرگ و میر به بیشترین قطع امکان پذیر رسیده بود، مجددا تو ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ بی قراری موج اجل و میر دیگری تجربه کردیم و این آمار داخل دو هفته پایانی خرداد، افزایش یافت.

زالی به گروه های سنی درگیر کرونا بی آرامی رمز و اعلام کرد تاکنون زیادترین گروه سنی مبتلا را افراد ۵۰ تا ۵۹ سال و افراد ۳۰ تا ۳۹ سال تشکیل می دادند؛ اما داخل دو هفته ی اخیر، متأسفانه قسمت قسمت کردن سنی ۲۰ تا ۲۹ سال حزن بوسیله این آمار افزوده شد و افزایش بستری این دسته سنی را شاهد هستیم. از نکات درخورتأمل گزارش فرمانده ی ستاد مقابله با کرونا در بطرف خانه تهران، اخبار آمار ۵۸ درصدی مبتلایان به کرونا درون مردان بود.

حاکم ی ستاد مقابله با کرونا در تهران بیان کرد تا ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۶۱ درصد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ترخیص شده و ۷/۷ درصد بیماران فوت کرده اند. وی درباره ی آمار سنی این مبتلایان همچنین به این موضوع رمز کرد که ۲۱ درصد آمار فوتی ها را گروه سنی ۹۰ سال و سالخورده تیز و ۱۸ درصد را گروه اهل سنت ۸۰ تا ۸۹ سال تشکیل می دهند. علی رضا زالی بیشترین میزان فوتی را بین دسته سنی ۷۰ تا ۷۹ سال و ۶۰ تا ۶۹ سال اعلام و اشاره کرد درون قسمت قسمت کردن های سنی جوان تر آمار اجل و میر کمی گزارش شده است.

باتوجه به مستندات مرخص کردن ۵۰ هزار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ تو تهران، دکتر زالی اعلام کرد زیادترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا درون مناطق شرقی و جنوب شرقی تهران گزارش شده است. وی نانوایی ها و سوپرمارکت ها را جزو مشاغلی برشمرد که بیشترین میزان آسیب پذیری از کرونا را دارند. معاون کل وزارت بهداشت، ایرج حریرچی، نیز درون خبری سه روز قبل درباره ی وضعیت کرونا تو استان تهران گفت تهران بی قراری به جمع شهرهای قرمز ناحیه اضافه شده و اینک منشأ آلودگی شهرهای دیگر است.بیشتر بخوانید:چگونه می قابلیت با شرایط تغییرناپذیری قرین دنیاگیری کرونا کنار آمد؟واکسن کرونای باهم اتحاد کردن جانسون اند جانسون از فرخنده ها مراقبت می کندگروهی از دانشمندان یک واکسن تاییدنشده ی کووید ۱۹ را روی خود آزمایش می کنندچگونه خشم خویشتن را در مسیری مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش هدایت کنیم؟آیا ماسک با قیمت مصوب دولتی عرضه خواهد شد؟
گیب نیوئل از بنیان گذاران همدستی ولو است و نامی آشنا برای تعلق مندان به صنعتی ورزش های ویدئویی به احصائیه می آید. نیوئل به قفا ترویج  بازی Half-Life: Alyx به نیوزیلند رفت تا در آنجا استراحت کند. بااین حال پس از دنیاگیری ویروس کرونا  و بسته شدن مرزها، در آنجا گرفتار شد. نیوئل سپس در برنامه ای تلویزیونی شریک شدن کرد تا کنسرتی را تبلیغ کند؛ زیرا که با دستیار دوستان خود به رایگان به این کنسرت جلب شده بود و تبلیغ گیب نیوئل، همانند تشکر و قدردانی از آن ها بود.

براساس جدیدترین  اعلام بازی، گیب نیوئل در برنامه The Project درباره ی کنسول بازی نسل مربوط باینده سونی و مایکروسافت صحبت کرده است. در بخشی از این برنامه، مجری از او پرسید که بین «پلی استیشن 5» و «ایکس باکس سری ایکس» کدام یک را گزینش می نرم که گیب نیوئل، بدون هیچ تردید و تردیدی ایکس باکس سری ایکسرا گزینش کرد. صندوق برنامه دلیل این انتخاب را پرسید و گیب نیوئل اعلام کرد: «زیرا بهتر است. من هیچ سهم و ادعایی در این هم چشمی ندارم. ما اکثر آثار خود را بخاطر رایانه های شخصی توسعه می دهیم، ولی از میان این دو گزینه، قطعا به سراغ ایکس باکس خواهم رفت».

گفته ی گیب نیوئل می تواند به این پندار باشد که ایکس باکس، ساختار نزدیک تری به ویندوز دارد و از کاربران رایانه  غصه پشتیبانی های بیشتری عمل می دهد. هنگام چند سال گذشته گواه همکاری های گسترده ای میان استیم و  مایکروسافت  بوده ایم که در جریان آن ورزش های انحصاری ایکس باکس روی  استیم  تیمار دردسترس قرار می گیرند. بوسیله علاوه تاکنون بوسیله دفعات تبلیغات سرویس استیم را در دستور کار های مختلف ایکس باکس دیده ایم. استیم حزن در جریان تخفیف های مختلف همیشه ورزش های ایکس باکس را در صفحه اصلی خود و تو معرض دیدن مخاطبان صبر می دهد. 

رویت شما کاربران زومیت دراین باره چیست؟ در ادامه می توانید ویدئو دستور کار The Project و صحبت با گیب نیوئل را تماشا کنید.بیشتر بخوانید:سودا کامپیوترهای گیمینگ سری Arespear کونامی آغاز شدامکان استریم بازی با اینترنت گوشی به عارض آزمایشی بوسیله نسخه اندروید استیدیا تکثیر شدایکس باکس «گیم پس» درآمد چندانی بخاطر مایکروسافت نداردماد متاخر ماینکرفت امکان اجرای ویندوز 95 را روی آن فراهم می کنددرایو SSD اکسترنال ایکس باکس سری ایکس درون سایت سیگیت نمایان شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل فارس، جهش حزب الله لبنان شامگاه امروز دوشنبه ششم مرداد ماه در وفاق با درگیری ها در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، در این بیانیه آمده است: «کامل آنچه رسانه های دشمن داخل ربط با خنثی کردن عملیات واکنش از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، نادرست است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «اظهارات درباره شهید شدن و زخمی شدن رزمندگان مقاومت در عملیات بمباران درون اطراف مواضع اشغالگران بوسیله هیچگاه عنوان مستقر حلق».

در این بیانیه نیز اشاره شده است: «ادعاهای اشغالگران تلاشی است برای ساختن پیروزهای دروغین و توهم آمیز».

در این بیانیه آمده است: «تا به این لحظه، هیچ اسلوب درگیری یا شلیکی از سوی ایستادگی اسلامی درون حوادث امروز صورت صورت نگرفته است بلکه شلیک ها عزب از یک شعاع بود آن هم دشمن ترسو، نگران و مشوش».

حزب الله ادامه داد: «پاسخ ما به شهادت برادر مجاهد "علی تمام محسن" درون حادثه تجاوز به پیرامون فرودگاه دمشق حتما درون روش است».

جنبش حزب الله نیز بانگ داد: «صهیونیست ها تنها باید در انتظار تهذیب جنایت های خود باشند».

تو ادامه این بیانیه آمده است: «بمبارانی که امروز علیه روستای "الهباریه" صورت گرفت و همچنین مرام استراحت دادن خانه یکی از شهروندان به هیچ عنوان تو قبال این حوادث سکوت نخواهیم کرد».

پریدن حزب الله با استناد به آیه قرآنی «یحسبون کل صیحه علیهم» (هر فریادی را به زیان خود می پندارند)، گفت که به نظر می رسد هراس اشغالگران و شهرک نشینان باعث شده است که آنها اینگونه متشنجانه درون میدان و در رسانه ها تحرک داشته باشند.

در امتداد آمده است: «دشمن کاملا از آگاهی از نیت ایستادگی ناتوان شده است و همین قضیه باعث شد که تو راسته و رسانه ها عصبی مربوط به اعصاب باشند».

حزب الله همچنین رمز کرد: «طولانی آنچه درباره خروج از روستاهای جنوب مشت به دست می شود، نادرست است. عکس این سیلان جماز است».

این بیانیه درست پس از آن است که منابع خبری از درگیری میان نیروهای حزب الله و نیروهای رژیم صهیونیستی در سرحد فلسطین اشغالی-لبنان خبر دادند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید عباس موسوی مطلق درون سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم اعتراف داشت: ویروس کرونا سکولار است و ما فقط از دیدن متخصصان متدین در برپایی رسوم و ماتم های محرم و صفر پیروی خواهیم کرد.

وی گفت: شماره ای امروز بی علت به مخاطره برگزاری تشریفات های محرم دامن می زنند. 

موسوی مطلق اضافه کرد: کرونا یک ویروس سکولار است که تقلا می کند کشورهای دینی را با آثار مخرب خود به سمت بی دینی سوق دهد.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: عده ای داخل هفته های اولین شیوع کرونا، پروژه تعطیلی مراکز زیارتی و هیات های مذهبی را به پیش می بردند که با برخوردهای عاقلانه مردم و مسوولان انقراض خوردند.

وی بدون رمز بوسیله نام و هویت این عده، اظهار داشت: تشریفات های مذهبی ماه محرم و صفر باید با شور پایا خود با تجلیل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

موسوی مطلق ابراز داشت: موافق آمار رسمی وزارت بهداشت مراکز زیارتی و برپایی رسم های دینی و هیات های مذهبی کمتر از نیم درصد درون اشاعه کرونا نقش دارند.

بوسیله گفته وی، برخی دنبال تعطیلی و بستن راه های بروز عواطف و احساسات آدم به اهل بیت(ع) و مالک الشهدا(ع) هستند ولی این افراد بدانند که هیچ انفراد نمی تواند جلوگیری کننده از برگزاری و برپایی این مراسم ها بشود.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قم گفت: فداکار افراد بی موجب مداومت دارند که اعلان کیش صرفاً در فضای مجازی انجام بگیرد اما باید بدانیم که امروز ما اشرافی پهلو شبکه های سایبری نداریم و فقط استفاده کننده آن ها هستیم.

وی تکثیر کرد: ما امروز حکمران تو فضای رمزی نیستیم بلکه حکم خوان هستیم و فاقد یک ایدئولوژی خاص و راهبردی در این فضا هستیم و به عبارت دیگر ادوات دست متخاصم هستیم.

این ممیز مذهبی یادآور شد: فضای مجازی یک راسته مین است که باید تهدیدهای آن را بوسیله فرصت دگرگونی کنیم و از معبرهای خطرناک آن عبور کنیم و بتوانیم به یک حکمران زورمند داخل این محیط تغییر شویم.