ژست اپتیک

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در میتینگ با اصحاب رسانه استان قزوین با عنوان اخلاق و رسانه افزود: انسان استان قزوین داخل اعتراضات اخیر به سلامتی از تمرین عبور کرده و به برکت وسیله های امنیتی، مسئولان و اصحاب رسانه بوسیله خوبی از مهلکه دشمن بیرون شدند.

وی با اشعار اینکه در این ناآرامی ها نقشه های کثیف دشمنان برملا شد، اظهار داشت: مردم به روشنی مشاهده کردند که وزیر امور خارجه آمریکا از آشوب ها حمایت کرد و باز اندوه چهره اصلی آمریکا برای انسان پدیدار شد.

عابدینی درون ادامه سخنان خویشتن بوسیله حضور تو برنامه تلویزیونی ثریا در خصوص بایگانی هفت سنگان رمز کرد و گفت: فساد هفت سنگان قزوین بارها بوسیله دستگاه قضایی ملک منعکس شده و درحال پیگیری است و رسانه ها بوسیله جای اعاده مکررات داخل این پرونده، باید به دنبال کشف و عنوان کردن فسادهای جدیدتری باشند.

امام جمعه قزوین اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت ها درون بین اصحاب رسانه بیان گوهر ها و مبارزه با دعوا است که به عنوان یک فقره به اسمی بزرگ محسوب می شود و بسیاری از بزرگان طریقت توصیه کرده اند که ترک نامی و فرمان به منکر از بدترین گناهانی است که یک مومن می تواند انجام دهد.

عابدینی خاطرنشان کرد: مبارزه با مجادله واجب کفایی است و اگر همه بخاطر انجام وظایف دینی بسیج نشویم، هرگز مبارزه با استکبار و فرق شکل نمی گیرد و اهداف و آموزه های اسلامی محقق نمی شود.

نماینده ولی فقیه داخل استان و امام جمعه ایالت قزوین به خطبه ۱۹۳ نهج البلاغه پرداخت و یادآور شد: نشست های مرتبط با آموزه های نهج البلاغه باید بوسیله رخ پیوسته برگزار شود تا تماس معنایی و کلامی به نیکوکاری منتقل گردد.

برنامه اخلاق و رسانه به همت موسسه بسیج رسانه ارتش صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار می شود.
سرویس نکسفون با دو راهکار پرو (ویژه تصرف و کارهای کوچک و استارتاپ ها) و پرایم (اختصاص تصرف وکارهای مبصر) پاسخ گوی کلیه نیازهای ارتباطی کسب وکارهای مالی و بانکی خواهد وجود.

باهم اتحاد کردن داده پردازی رسپینا با خاندان جدید تلفن سازمانی (نکسفون) در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضرت خواهد داشت و راهکارهای این سرویس را بخاطر کسب وکارهای مبصر و کوچک ارائه خواهد عدالت.

به گزارش ستاد خبری رویداد ITE، مرکز فابا پنجمین گردهمایی بزرگ صنایع مالی، بانکی و پرداخت ایران را، ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه در محل نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران (گلستان گفتگو) برگزار خواهد کرد. در این رویداد فعالان مختلف اکوسیستم بانکی، پرداخت، صنایع مالی و فناوری های مرتبط شرکت خواهند کرد.

این رویداد، مجالی برای مناظره تو تک راهکارهای صنعت بانکداری و پرداخت ملک به نیت بهبود شرایط کسب وکارها، به اختصاص در وضعیت فعلی بازار و نیز بهترین فرصت بخاطر اطلاع و امنیت استارتاپ ها است.

شرکت داده پردازی رسپینا بوسیله نشانی حامی در نمایشگاه تراکنش ایران حضرت خواهد داشت و سرویس تلفن حقوق بگیر خویشتن را معرفی خواهد کرد. درخت سرو نکسفون با دو راهکار پرو (اختصاص تصرف و کارهای کوچک و استارتاپ ها) و پرایم (ویژه کسب وکارهای بزرگ) پاسخ گوی کلیه نیازهای ارتباطی کسب وکارهای مالی و بانکی خواهد بود.نکسفون پرو مناسب ترین درخت سرو تلفن موجود تو بازار برای استارتاپ ها و کسب وکارهای کوچک

نکسفون پرو را راهکار ارتباطی محکم و امن مبتنی بر فناوری کلاد (Cloud) است. تو راهکار نکسفون پرو سامانه های تلفن تصرف وکار متقاضی مافوق سرورهای ابری شرکت رسپینا میزبانی می شود، تمام مسئولیت های پر اب افزاری، نرم افزاری، نگهداری و همچنین حفظ کردن حمایت بر عهده ی شرکت رسپینا است.

ظاهر است که بدون حاجت به سرمایه گذاری برای خرید تجهیزات و نگهداری و آموزش خرج های مشترک به شدت کاهش می یابد.

نکسفون پرو این امکان را بخاطر تصرف وکارهای کوچک و استارتاپ ها مجهز می آورد که از طریق تلفن مافوق شبکه، پنل وب یا اپلیکیشن از هر نقطه ای از ناحیه به صبر با همکاران و مشتریان خویشتن درون بستگی باشند.

مرکز تلفن نکسفون پرو بسیار استاندارد پذیر بوده و در قیافه نیاز، تکثیر یا کم کردن تعداد داخلی و امکانات، به سادگی و بدون حاجت بوسیله نیروی فنی و با استعمال از پنل مدیریتی این سرویس سزاوار سرزنش انجام است.ویژگی ها و مزیت های نکسفون پرو:کاهش هزینه محاوره تا ۷۰ درصدتماس از روال پنل وب و اپلیکیشندریافت و ارسال فکسکنفرانس صوتی و چت سازمانیامکان انتقال رابطه و خلق کردن گروه های تماسامکان انتقال و اشتراک گذاری فایل در درون سازمانتماس های هم زمان نامحدود و صف تماس و...نکسفون پرایم سرویس تلفن ثابت سازمانی ویژه شرکت ها و موسسه های ارشد

نکسفون پرایم (SIP Trunk)، سرویس تلفن کارمند (VoIP) مبتنی کنار IP PBX است. این راهکار بهترین جایگزین خطوط تلفن های سنتی در جهت توسعه ی سرویس تلفن سازمانی و افزودن خدمات نوین بدون داشتن زیرساخت و باطراوت افزار مبهم است.

نکسفون پرایم مناسب تصرف وکارهای بزرگ است که از قبل بوسیله تجهیزات VoIP و متخصصین آن مهیا است و به ظهر کاهش نفقه های ارتباطی و تسهیل ارتباطات هستند.

نکسفون پرایم یک تلفن مدلل سازمانی بوسیله روز برای برخورداری از ارتباطات مستخدم یکپارچه، دریافت تماس های اندوه زمان بی اندازه و رفع فردی های جغرافیایی است. 

این درخت سرو برای باهم اتحاد کردن هایی که تو اکوسیستم مالی فعالیت می کند زیاد مفت است چراکه معمولا آن ها بوسیله سرورهایی مختص فعالیت های ارتباطی خویشتن در محل شرکت مجهز هستند.انفراد ها و مزیت های نکسفون پرایم:کاهش هزینه مکالمه تا ۷۰ درصدراه اندازی و تحویل در کم از ۲۴ ساعتپشتیبانی ۲۴ ساعتهامکان دسترسی به ریز مکالماتانتقال و جابه جایی آسان و...

سرویس تلفن نکسفون تنها سرویسی است که در ایران با دو راهکار ویژه کسب وکارهای بزرگ و کوچک طراحی شده است و نیز مقدماتی تلفن مبتنی بر ابر ویژه ی استارتاپ ها و تصرف وکارهای کوچک در ایران است.

فرع مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این سرویس، ۲۸ تا ۳۰ آبان می توانند به سالن پردیس در بوستان گپ مراجعه خواه این فرم را تکمیل کنند.بیشتر بخوانید:ارسال پیامک خدماتی به تمامی افراد با سامانه پیام کوتاه صبانوینحضور ماکسیم تو ۱۲ شهر جدید کشورکارت های بانکی چگونه تولید می شوند؟ اپلیکیشن همراه کارت توضیح می دهدبیمارستان آجی بادم؛ روش های علاج و کنترل سلول های سرطانیاز امداد موبایل باتری اورجینال بخر
روزگار هوشمندی که تیزر آن قبلا توسط آنرپخش شده بود، آنر مجیک واچ ۲ نامیده می شود که پیش از ته سال شناساندن خواهد شد و ظاهر آن مانند طرح های عرشه است. این شریک شدن طرح های اولیه ی آنر مجیک واچ ۲ را به Digital Trends نشان داده است؛ این طرح ها نسبت به تیزری که با مضمون هالووین توسط آنر تو اواخر اکتبر (اوایل آبان) منتشر شد، مفروضات بیشتری از محسوس شایسته کردن هوشمند هواوی بوسیله ما می دهد.مقاله های مرتبط:راهنمای خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامتیهواوی واچ GT 2 با نمایشگر همیشه روشن و عمر باتری دوهفته ای معرفی شد

روزگار موردنظر با معروفیت آنر مجیک واچ ۲ شناخته می شود و بوسیله متعاقب ساعت آنر مجیک واچ که اوایل امسال شناساندن شد، ساخته می شود. این طرح ها نشان می دهند که عضو ی ساعت ۴۶ میلی متر حیثیت داشته و با شیشه ی خمیده ی 2.5D پوشانده می شود. آنر مجیک واچ ۲ از مجیک واچ که دارای کالبد ای ۴۲ میلی متری و صفحه نمایشی ۱/۲ اینچی است، مبصر تر خواهد حیات. هواوی حزن نسخه ۴۲ میلی متری و بی آرامی نسخه ی ۴۶ میلی متری هواوی واچ GT2 را ساخته است.

آنر بوسیله Digital Trends گفته که طی مراحل طراحی مجیک واچ ۲ با ساعت سازان متخصص مشی کرده و قبل از رسیدن به طرح هایی که می بینید، طرح های مختلفی را امتحان کرده است. طرح نهایی یادآور اولین مجیک واچ و هواوی واچ GT2 است و دکمه های دوگانه ی آن پهلو دستگاه قرار دارد. همدستی با طراحی پایین تر تأثیر زمانه های کورنوگرافیک، آن را ساعتی مد روز می خواند.



این قضیه با یکی از طرح های حاشیه نویسی که اعداد را در لبه ی صفحه نمایش هستند، نشان می دهد؛ درحالی که دیگری خطوط نشان گر زمان را عرضه می دهد. آنر دو مدل سازی متنوع بخاطر مجیک واچ ۲ دارد که علامت از بود زیاد از یک میزان خواهد بود؛ شاید یکی از آن ها مچ بندی مخلوق تر داشته باشد. این شایسته کردن برای کاربرد ی روزانه طراحی شده و دارای استعداد های سلامتی و تناسب اندام است که انتظار می رود تا با کند اسباب Huawei Health متصل شود. بدون داشتن دیدی بوسیله محفظه ی پشتی، نمی نبوغ فهمید که این ساعت حسگر ضربان دل دارد یا خیر؛ اما انتظار می رود که حسگر مذکور تو زمانه استعمال شده باشد.

به رویت می رسد که حاشیه ها نسبت بوسیله ورقه ی شایسته کردن شیب دار هستند که باعث لذت بیشتر در لمس صفحه ارائه می شود. به گفته ی آنر، مجیک واچ ۲ به ضربه و سوایپ حساس است؛ بوسیله علاوه می توان شبیه گوشی با نزدیک خواه دور کردن دو انگشت، زوم کرد. علاوه بر این، می دانیم که تکمه های کناری به نشانی دکمه ی خانه یا بخاطر پرش کند افزاری که اغلب استفاده می شود، کاربرد دارند. کند افزاری که با این تکمه ها متصل شده است متناسب تنظیم خواهد بود.



بندی که در طرح ها مشاهده می شود قرین بندهای سیلیکونی اسپرت است؛ اگرچه ممکن است گزینه های مختلفی خلال عرضه درون دسترس باشد. گفته می شود که محفظه ی پشتی از مواد نرم ساخته شده که با جنس تار عضو هماهنگ است. سیستم عامل این ساعت هنوز نامشخص است؛ اما بوسیله احتمال زیاد از نسخه ی LiteOS هواوی به جای WearOS گوگل استفاده خواهد شد.

بی آرامی هواوی و هم آنر داخل بازار پوشیدنی ها محصولات اضافی نمایش کرده اند؛ آنر از آنر سد اسپرت و هدفون اسپرت پرو رونمایی کرده و هواوی فری بادز ۳ را دارد. مجیک واچ ۲ در فهرست آنر قرار دارد و قبل از اختتام سال روانه ی بازار می شود و در سطح جهانی نیز بوسیله معامله می رسد. زمان نمایش ی این روزگار هنوز برملا نیست؛ اما بوسیله دید فرصتی بخاطر معرفی مجیک واچ ۲ تو کنار گوشی هواوی آنر وی ۳۰ 5G که داخل ۲۶ نوامبر (۵ آذر) وجود دارد.بیشتر بخوانید:تاریخچه ارائه گوشی آنر V30 با پشتیبانی از فناوری 5G مشخص شدفسیل از زمانه هوشمند هیبریدی جدید Fossil Hybrid HR رونمایی کردآینده اپل واچ در مرزوبوم اشتی به چه سمتی حرکت خواهد کرد؟انتشار سیاهه ده گوشی هوشمند پرچم دار و میان رده محبوب بوسیله انتخاب بنچمارک آنتوتومی واچ، اولیه ساعت هوشمند شیائومی با سیستم عامل Wear OS و غلاف MIUI معرفی کردن شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، ساماندهی مصرف و قاچاق سوخت فکر احیای کارت بنزین را در دولت ساختن کرد تا شاید از این طریق  وضعیت سوخت داخل کشور شیوه و سامان یابد که برای این مساله نیز پروگرام های متعددی در نظر گرفته شد و درنهایت میزان سهمیه کارت سوخت جایگاهداران به ۲۰ لیتر در هر وعده سوخت گیری کاهش یافت. در این بین، گفتگو های زنگنه در ماه گذشته درباره گمان سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال سیال این شائبه را به وجود آورد که اقبال دستور کار هایی درون این راستا داشته باشد؛ چراکه وی رخ دادن هر اتفاقی تو این باره را امکان پذیر دانست.

اما در آخرین اقرار نظرها در این باره، فاطمه کاهی - سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: تاکنون مصوبه ای در این باره ابلاغ نشده است و اطلاعی نیز از برنامه دولت و مجلس در این باره نداریم.

به گفته وی، باهم اتحاد کردن پخش فرآورده های نفتی مجری اجرای این طرح است و اگر پروگرام ای از سمت دولت و حلقه مصوب و به ما ابلاغ شود، اجرایی خواهد شد اما تاکنون مصوبه ای ابلاغ نشده است.

چندی پیش غم علی ربیعی - سخنگوی شانس - ضمن رمز به این که هنوز هیچ سناریویی برای سهمیه بندی و اصلاح ارزش بنزین تعیین نشده است، گفت: چند سناریوی مختلف تو این بن در نوبت مطرح است که سعی کردیم نظر اقتصاددان ها، کارشناسان و اجتماع شناسان را بی قراری بگیریم.

به گفته وی، دیدگاه های کارشناسان اقتصادی و مدنی به اداره برنامه و بودجه و وزارتخانه های اقتصادی اخبار شده است. چند سناریو برای اصلاح ارزش مطرح شده، ولی هنوز تصمیم نهایی محزون نشده است.

این گپ ها در شرایطی است که درون حال فراهم ظرفیت تولید بنزین ایران حدود ۱۱۰ میلیون لیتر در روز و متوسط میزان استفاده حدود ۹۴ میلیون لیتر در روز اخبار شده است. از لفظ دیگر سرانه خودروها در ایران بوسیله ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۲۴۰ دستگاه و متوسط مصرف روزانه بنزین داخل سال ۱۳۹۷ حدود ۸۸ میلیون لیتر بوده است. پیاده شدن اساس اخبار مؤسسه مطالعات و کنترل ترافیک تهران، استفاده بنزین طی سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ اندکی کمینه از ۵۰ درصد تکثیر داشته است.

علاوه بر این، سال گذشته ایران از فهرست کشورهای متوجه کننده بنزین بیرون شد که همین مساله لزوم توجه بوسیله میزان مصرف را زیاد نم کرده است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که برای کاهش مصرف بنزین می توان در مرحله ابتدا بوسیله تولید و کاربرد از خودروهای کم مصرف روی آورد. سیاست بعدی با توجه به حجم ذخایر گاز ناحیه می تواند برنامه جایگزینی سوخت CNG با سوخت باشد. همچنین اتساع حمل و نقل عمومی خواه محاکمه های قیمتی نیز می تواند باعث کنترل و کاهش کاربرد بنزین باشد.

فرید عامری - مدیرعامل اسبق شرکت ملی پخش - غم در این باره بوسیله ایسنا گفت: در سطح کلان این مساله باید به سیاست های قیمتی توجه شود چرا که تنها این مساله می تواند مشکلات موجود داخل عرضه بنزین را کاهش دهد، ولی با توجه بوسیله شرایط معیشت مردم در شرایط فعلی افزودن مضاعفی را بوسیله خانواده ها وارد می کند.

وی با بیان این که  می قابلیت از کارت بنزین بخاطر اجرای سیاست هایی که زمانی قرار بود اجرایی شود اما اکنون به دستور مجتمع شورای اسلامی ایستا شده است، کاربرد کرد، اقرار کرد: چنانچه زمانی بخواهیم به جانب دو نرخی شدن پیش برویم، کارت هوشمند ابزاری است که می توان برای اعمال این سیاست از آن استفاده کرد.

به گفته عامری، محاکمه دو نرخی شدن قیمت بنزین در شرایط فعلی بسیار کم قیمت است؛ چرا که می توان با سازوکارهایی قیمت را به متد ای افزایش قسط که بوسیله کامل اقشار فشار مخبر نشود و این مساله نه تنها انصاف مدنی است بلکه سبب افزودن درآمدهای دولتی همچنین می شود.
ظرفیت پیمایش، قیمت و مفروضات کم، سه عایق اصلی در راه فروش خودروهای الکتریکی در بازار استرالیا هستند. این خلاصه ی جدیدترین آنالیز مؤسسه ی تحلیلی Nielsen است. خودروهای برقی درون بازار استرالیا در مقایسه با بازارهای مشابهی مانند اروپا، آسیا و ایالات متحده مشتری های بسیار کمتری دارند.

با اینکه فروشنده ی محلی محصولات تسلا درون استرالیا از معلوم کردن آمار فروش این برند خودداری کرده، با این حال سهم خودروهای الکتریکی و و پلاگین هیبرید از بازار خودروی استرالیا کم تر از یک درصد است. باوجود سهم کم خودروهای برقی در بازار استرالیا، ۲۴ درصد از شریک کنندگان درنظرسجی گفته اند که در حال فراهم بوسیله خرید خودروی الکتریکی فرع مند هستند. در سال ۲۰۱۸، ۱.۲ میلیون دستگاه خودروی الکتریکی و پلاگین هیبریدی در بازار چروک فروخته شد که اندکی از این آمار مدیون تلاش دولتمردان این ناحیه برای ترغیب انسان به ابتیاع این گونه خودروها است. این آمار بخاطر ایالات متحده ی آمریکا ۳۶۰ هزاره دستگاه و بخاطر نیوزیلند ۳۶۸۲ دستگاه است.



براساس نتایج همین نظرسنجی، آدم استرالیا فضا زیست را موضوعی مهم تر از سلامت روان، آموزش، پیری جمعیت، ارج بهره وری و چاقی می دانند. داخل این گزارش آمده که «با بود علاقه ی بیش استرالیایی ها بوسیله حفظ هوا زیست و کاهش سرایت دی اکسیدکربن، انسان این قلمرو کام چندانی بوسیله ابتیاع خودروهای الکتریکی ندارند.»

داخل نظرسنجی که از ۱۰۰۰ مالک خودرو و ۱۰ فروشنده ی خودرو پژمان شد، مشخص شد که عزب ۱۶ درصد از مردم راجع به این خودروها مفروضات دارند و ۶۰ درصد همچنین تو تک آن ها آگاهی ندارند. درخصوص اطلاع داشتن از خودروهای برقی حزن ۱۶ درصد از افراد مشارکت کننده توانستند که تسلا را معارفه کنند و ۵ درصد نیز موفق بوسیله تشخیص محصولات بی ام و، نیسان و هیوندای شدند. جالب است که ۱۱ درصد افراد نیز بوسیله تویوتا که موفق ترین خودروساز داخل استرالیا است اشاره کردند، این تو حالی است که تویوتا تا سال ۲۰۲۵ هیچ خودروی برقی و پلاگین هیبریدی در میدان استرالیا عرضه نخواهد کرد. 

۲۳ درصد از شریک کنندگان هم تو مورد خودروهای برقی از همکاری هایی شهرت بردند که اصلا خودروی الکتریکی تولید نمی کنند و ۱۲ درصد گفتند که هیچ یک از شرکت های خودروسازی مجهز در میدان استرالیا خودروی الکتریکی ندارند. این نتایج نشان می دهد، مردم داده ها متجاوز کمی از خودروهای الکتریکی دارند. 

دیگر مانعی که سر راه خودروهای الکتریکی در استرالیا وجود دارد مقدار آن ها است. ارزان ترین خودروهای الکتریکی که تو راسته این سرزمین جناب دارند هیوندای آیونیک و نیسان بافتن هستند که قیمتی در حدود ۳۵ هزار دلار دارند. دلیل اصلی بها بالای خودروهای برقی، باتری های لیتیوم یون به کاررفته تو این خودروها است. ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی عنوان کرده اند که حاضرند حداکثر تا ۲۱ هزار دلار هزینه ی بیع خودرو کنند.



با تکثیر عرضه ی خودرو ارج کاهش مشهود می بطی ء اما استرالیا فعلا هیچگاه تخفیف مالیاتی را به خودروهای برقی ویژه نداده و این نیز دیگر عاملی است که گشادگی ابزار نقلیه ی مذکور را در این کشور کندتر کرده است؛ البته برخی خودروسازان مانند نیسان معتقدند که بها خودروهای الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ خواهد توانست به سطح متناسب رقابت با خودروهای بنزینی و دیزلی برسد. مقاله های مرتبط:تسلا مدل 3 جدیدترین تاکسی نیویورکنسخه آزمایشی نیسان لیف ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد

دیگر نگرانی که مردم تو مورد خودروهای الکتریکی دارند شعاع حرکتی این خودروها و نبود زیرساخت های لازم است. درون حدود ۴۷ درصد از مردم فکر می کنند که خودروهای برقی ظرفیت پیمایش تنها در حد ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتر دارند. این عدد تاحدودی بی عیب است ولی هیوندای کنا الکتریکی ۴۲ هزاره دلاری می تواند با هر کود شارژ تا ۴۰۰ کیلومتر را نیز طی کند. با اینکه بیشتر مردم روزانه تنها ۸۰ کیلومتر با خودرو رانندگی می کنند، خطر تمام شدن شارژ باتری خودرو در یک سفر طولانی باعث می شود که از خرید خودروی برقی صرف نظر کنند.



بیش از ۷۵ درصد از شرکت کنندگان همچنین نبود زیرساخت های کافی برای خودروهای الکتریکی را دلیلی برای نخریدن خودروی الکتریکی نشانی کرده اند و خودروسازان با این تک برابر هستند. در این مورد باید بوسیله تجربه ی اروپا، آسیا و ایالات متحده رمز کرد؛ البته داخل استرالیا همچنین شبکه های Evie و Chargefox درون بنیان ی توسعه ی زیرساخت های خودروهای برقی فعال هستند.

دیگر نتیجه ی جالبی که از این نظرسنجی به مشت آمد، این است که ۷۴ درصد از پاسخ دهندگان داخل تک پناه خودروهای الکتریکی نگران هستند. این نگرانی تا حدودی بی تک است چون خودروهایی مثل تسلا مقیاس ۳ و هیوندای کنا الکتریکی توانسته اند تست های کنف NCAP را با نمره ی خوب پشت عادت بگذارند. ۶۹ درصد از افراد در مورد خدمات پس از فروش و ۵۴ درصد نیز درون مورد ارزش راسته مشت دوم خودروهای برقی ابراز نگرانی کرده اند. جالب اینجا است که ۵۴ درصد از افراد به عملکرد فنی خودروهای الکتریکی همچنین وقار می دهند و اینجا است که برندهای پورشه و تسلا با خودروهای سریعشان می توانند توجه را بوسیله خویشتن دعوت کنند.بیشتر بخوانید:شاسی اهتزاز برقی فیسکر اوشن با مقدار ۴۰ هزار دلار عرضه می شودفناوری نو خودروهای الکتریکی را در اندک از ۱۰ دقیقه بخاطر ۵۰۰ کیلومتر رانندگی شارژ می کندتسلا مدل 3 جدیدترین تاکسی نیویورکخودروهای شاسی بلند برقی بولینگر مقدار گذاری شدندنسخه آزمایشی نیسان بافت ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد
تور مشهد را با مقایسه ی هتل ها ازطریق سایت پرشین هتل و با توجه به نکات مدنظرتان رزرو کنید. به عنوان نمونه، هتل کوثر مشهد هتلی دوستاره است که ۵۹ اب واحد اقامتی دارد. این هتل با داشتن اتاق های مختلف با چیدمان های شیک این امکان را به شما می دهد برازنده با دلخواه و ظرفیت اتاق خویشتن را تفویض کنید.

تور مشهد و اقامت داخل هتل کوثر مشهد به دلیل حیات امکاناتی همچون حجره بازی کودک، کافی شاپ، رستوران، لاندری، خدمات بخاطر معلولان و... رضایت میهمان را جلب کرده است. هتل سابق الذکر بوسیله دلیل بور ی نزدیک بوسیله حرم و مراکز بیع جهت شده نزد گردشگران محبوبیت درخورتوجهی داشته باشد. با رعایت مسائل اشاره شده، مطمئنا می توانید تور مشهد را به بهترین نحو رزرو کنید.هتل دژ طلایی مشهد؛ تجربه ی اقامت رؤیایی

هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل های پنج ستاره و مجلل بطرف خانه مشهد به شمار می آید. فاصله ی این هتل تا حرم مطهر کمینه است و ۳۵۸ باب واحد اقامتی متنوع و متجاوز مجلل دارد. تنوع اتاق ها مطابق با دلخواه ی افراد سخت پذیرش است.

هتل دژ طلایی مشهد، برای اینکه میهمانان هتل اقامتی خاطره انگیز و راحت تجربه کنند، کامل سعی خویشتن را کرده است تا خموشی و آرامش را درون کلکسیون ی خویشتن حفظ کند. اتاق ها به دلیل برخورداری از امکاناتی بسان بالکن، دراور، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی، مبلمان، روم سرویس، آباژور، مینی بار رایگان و... اقامتی رؤیایی برای میهمان نما خواهد زد.

هتل کاخ طلایی مشهد امکانات اشتراکی همچون لاندری، خدمات خانه داری، خدمات نگه داری از کودک، سونا، جکوزی، خدمات پزشکی، تالار بیلیارد، سیستم تهویه ی مطبوع، سالن ماساژ، تالار بدن سازی، خدمات برای معلولان و... را در مجموعه ی خود قرار داده است تا بیشترین رضایت فکر میهمانان خود را مهیا کند.درصد تقاضای هتل قصر زرین مشهد ۱۰ از ۱۰کیفیت غذایی هتل کاخ زرین مشهد ۱۰ از ۱۰نظافت هتل و حجره ها ۱۰ از ۱۰رعایت خموشی و آرامش ۱۰ از ۱۰ارزش اقامت درمقایسه با نرخ هتل قلعه طلایی ۱۰ از ۱۰

همچنین، هتل کاخ طلایی مشهد برای علاقه مندان به خرید مطمئنا انتخاب مطلوبی است؛ زیرا به مراکز تجاری لوکس همچون بارو آرمیتاژ گلشن نزدیک است.

تیشه مشهد از تمام شهرها

امکان تهیه یتور مشهد مسلما از طولانی شهرها امکان پذیر خواهد بود؛ ولی نمی استعداد تمام این ها را در سطحی خرسند مدخل استراحت داد. بااین حال، اگر این افراد برای تهیه ی تور مشهد به سایت معتبری همچون پرشین هتل مراجعه کنند، می توانند هریک از هتل های مشهد را مطابق دلخواه و نبوغ مالی خویشتن برگزینند؛ بوسیله سیاق ای که همه ی آن ها در حد انتظارشان سفری به یادماندنی امتحان کنند.

تهیه ی تور مشهد از تمام شهرها متناسب با انتظار گردشگر امکان پذیر است؛ ولی بوسیله مقاطعه آنکه با پروگرام ریزی همراه باشد. سایت های گردشگری معتبر به افراد دستیار شایانی کرده اند تا سفر راحت و بدون دغدغه ای بخاطر گردشگران رقم بخورد.

تهیه یتور مشهد علاوه بر هدف مذهبی و زیارتی، اهداف خاص دیگری دارد؛ مثلا درمانی، اداری و... . پس برای اینکه هتل مشهد نزدیک به این ها را بخواهند، بهتر است ازطریق سایت ذکرشده تور خود را برگزینی کنند تا مشکلی از این بابت نداشته باشند.بیشتر بخوانید:کرایه و فروش آپارتمان در میرداماد با املاک دلتا؛ اصابت تصرف و کارها با محلات مسکونیفروشگاه نیرو کابل؛ شعبه انواع سیم و کابل برق ساختمان و صنعتیرزرو بلیط ترن داخل سایت تیک بانخرید گیتار کلاسیک یاماها C40 در مقابل یاماها C70 از تهران ملودیسفری خوش با هوزاس تو فصل برگ ریزان
ایده های برخاسته از دنیای فیزیک کوانتوم توجه فیزیکدانان را بوسیله خود فراخوانی کرده؛ اکنون ایده ای که از احتمال وجود تعداد بیشماری از گیتی های هستی و نسخه های بی پایانی از شما وقوف می دهد، سروصدای اضافی به پا کرده است. فیزیکدانان می گویند، حتی اگر شما هیچگاه گاه با نسخه های دیگر خودتان بازدید نکنید، نسخه های دیگر شما به تعداد بی نهایت بود دارد.

براساس تفسیر مکانیک کوانتوم از «دنیاهای بی شمار»، حدس حیات کپی های فراوانی از ما درون دنیاهای موازی وجود دارد. 

آیا تابه حال برایتان پیش آمده که فکر کنید اگر سال ها پیش در نقاطی از عمر که می توانست بوسیله نحوی سطر شما را عوض کند، غرض دیگری می گرفتید اینک شرایط زندگی شما چگونه بود؟ حال اگر شما به فیزیکدانان مقدم دنیای امروز عقیده دارید، باید گفت که این راه سوالات محبوبیت بیشتری نسبت بوسیله سایر سوالات بی سابقه و غریب دارند. داخل پاسخ بوسیله این سؤال باید گفت که ممکن است نسخه ی دیگری از شما تو دنیای دیگر مثل شما غرض نگرفته باشد و مسیری دیگری را طی کرده و سرنوشت متفاوتی را در زندگی خود رقم زده باشد. مقاله های مرتبط:فیزیک کوانتوم می تواند اسرار آمیز تیز از حد تصورمان باشدبررسی نارسایی های فیزیک کلاسیک و آغازی کنار فیزیک کوانتوم

امکان پذیر است وجود نسخه های بیشماری از ما داخل دنیاهایی که تعدادشان بی خاتمه است در درک قدر یا بهای چیزی آدم ها نگنجد، چراکه با تجربیات معمولی و روزمره ی ما بور ی اضافی دارد. قطعا احساس ما در طول زندگی این اسلوب است که ما فقط یک نفر هستیم و فقط یک بار در دنیای یگانه ای زندگی می کنیم و هر روز که از خواب خبردار می شویم به عنوان یک نفر در تنها دنیایی که می شناسیم به عمر خود ادامه می دهیم.

اما براساس تجرید مکانیک کوانتوم که روزبه روز به محبوبیت آن افزایش می شود و به تفسیر دنیاهایچندگانه شهرت دارد، هر اتفاقی، هر چند کوچک و ابتدایی، می تواند براساس احتمالات چندین لباس متفاوت بگیرد و خراج ی متفاوتی از خود بوسیله جا بگذارد؛ خواه ذره ای از پرتو که به مریخ تابیده یا فقط مولکولی باشد که از قوری چای داخل اثر گرما به این سو و آن فروغ حرکت کرده و خارج می شود، تمام این اتحاد ها می توانند احتمالاتی را رقم بزنند که می توانست به تصادف بپیوندد. درواقع این احتمالات واقعیت های موازی هستند. واقعیت های موازی و دنیاهای چندگانه

حتی برای دانشمندان متجاوز باتجربه، درک این موضوع که این دنیا فقط براساس اینکه «یک مولکول احتمال دارد به کدام جهت حرکت نرم» به دنیاهای موازی شاخه می شود، امری شاق و نادیده و غریب است.  اما اوج حیرت انگیز وجود داشتن موضوع اینجا است که این پدیده، تا اینکه برای کوچک ترین تعاملی که در سطح دنیای کوانتوم صورت می گیرد صادق است.

این پدیده همچنین در سطوح بزرگ تر از جمله زندگی ما انسان ها هم رخ می دهد. شاید در دنیای موازی دیگری نسخه ای از شما بود داشته باشد که بالاخره نمدار ی یک قرعه کشی می شود که در آن باهم اتحاد کردن کرده و برنده نشده اید، یا شاید ما در دنیای دیگری در سفر خود دستخوش سرگذشت شده، مثلا از بالای یک صخره سقوط کرده و به زندگی خود پایان داده باشیم.

شان کارول، فیزیکدان عملی در مؤسسه ی فناوری کالیفرنیا و ادیب ی کتاب جدیدی تو تک دنیاهای چندگانه با نشانی «پنهان درون اعماق» می گوید که وجود دنیاهای چندگانه که شما درون آن تصمیمات متفاوتی پژمان اید، کاملا محتمل است. ولی سؤال اینجا است که تعداد نسخه هایی که ممکن است از شما وجود داشته باشند چقدر است؟ ما هنوز نمی دانیم تعداد دنیاهای چندگانه متناهی است خواه نامتناهی، اما شایعه داریم که تعداد آن ها بسیار بسیار است و امکان ندارد که تعداد آن ها ناچیز باشد.



کارول بوسیله این روانی واقف است که به نظر می رسد، توجیه دنیاهای چندگانه از فیلم های علمی تخیلی برگرفته شده باشد؛ خصوصا زمانی که وی مباشر علمی فیلم های زیادی از این دست تو هالیوود بوده است؛ قرین فیلم کیفر جویان: پایانبازی. اما به هر حال تفسیر دنیاهای چندگانه امین شبیه یک فیلم گران کردن هالیوودی طرفداران پرشور زیاد و همچنین منتقدان سرسختی را به خویشتن جذب می کند.

نظریه پرداز مشهور، راجر پنروز از دانشگاه آکسفورد، ایده ی موردبحث را رد می کند و آن را پایین آوردن سطح بصیرت فیزیک دانسته و این تفسیر را کمدی می خواند. از لفظ دیگر، همکار پیشین پنروز، مرحوم استیفن هاوکینگ، تعبیر کردن دنیاهای چندگانه را «کاملا صریح و صحیح» وصف کرد.  اما کارول با این ایده که او تنها یکی از شان کارول هایی است که در دنیاهای موازی زندگی می کند موافق است. او تو کتاب متاخر خویشتن می نویسند: فرض اینکه فردی در دنیا تولد می شود و فقط به نشانی یک شخص در دنیایی واحد زندگی می کند و سپس از گیتی می رود، هموار یک تفسیر نزدیک بوسیله واقعیت بوده است.

گویا بخاطر کارول، تعبیر کردن دنیاهای چندگانه داخل راستای تأیید همین فرض قرار دارد و مکمل آن است. وی در ادامه می نویسد: جهان کپی می شود و همگی چیز با آن همراه می شود. ساخت تفسیر دنیاهای چندگانه

پیدایش تعبیر کردن دنیاهای چندگانه همچون داستانی حماسی و پیچیده از سال ۱۹۲۶ میلادی آغاز شد؛ زمانی که یک فیزیکدان اتریشی بوسیله صیت اروین شرودینگر نشان داد که از پنجره ی نگاه ریاضیات، دنیای ذیل اتمی دارای تصویری است که تار و پیچیده دیده می شود.



در دنیایی که ما مردم ها با آن آشنا هستیم و تو آن عمر می کنیم، اشیا داخل جای مشخصی قرار اندوهناک اند؛ مثلا اگر موبایل خود را روی میز قرار دهید، تنها جایی که می توانید آن را بیابید، همان روی میز است. اما در دنیای کوانتوم ذرات تو ابری از احتمالات به سر می برند و فقط تو حین ی مشاهده می توان روی آن ها تمرکز داشت و آن ها را شکار کرد. 

کارول تو این مورد می گوید:  پیش از آنکه به یک ذره شبیه الکترون، اتم خواه هر چیز دیگر نگاه کنید، نمی توانید ادعا کنید که این ذره دقیقا کجا استراحت دارد. ممکن است طی مشاهده، ظن حضور آن ذره در محلی اختصاص بیشتر باشد. ولی واقعا مورچه داخل هیچگاه رله مشخصی قرار نمی گیرد. 

نتایج بوسیله مشت آمده از آزمایش های گوناگون خلال حدود صدسال، این پدیده را تأیید می نرم. اگرچه عجیب، اما این پدیده جنبه های اصلی دنیای فیزیک را دربرگیرنده شده و به چالش می کشد. حتی انیشتن تیمار تقلا داخل حس این پدیده داشت: پس چه بر روال تمام جا های احتمالی که یک شیء می توانست داخل آنجا قرار داشته باشد می آید؟ تمام نتایج متفاوت دیگر که می توانند به وقوع بپیوندد چه می شود؟ چرا رفتارهای یک شیء باید موقوف بوسیله این باشد که آیا کسی آن را نگاه می کند خواه نه؟تاکنون هیچ کس نتوانسته کوچک ترین نقص یا شکافی درون معادلات شرودینگر بیابد

تو سال ۱۹۵۷ میلادی، یک دانشجوی دانشگاه پرینستون به نام هیو اورت سِوم، با توضیحی رادیکال درون خصوص این پدیده بوسیله میدان آمد. وی مطرح کرد که تمام نتایج احتمالی واقعاً اتحاد می افتد، اما فقط یک نسخه از آن احتمالات در دنیایی که ما زندگی می کنیم به چشم می خورد. طولانی احتمالات دیگر، از دنیای ما فاصله خمود و دنیای جدید دیگری را شکل می دهند. با این طور نگرشی هیچ احتمالی از میان برداشته نمی شود؛ بلکه فقط داخل دنیای موازی دیگری بوسیله واقعیت تبدیل می شود.

همکاران اورت، برای چندین دهه، توضیحات او را عجیب پژمان و به مثابه ی یک شعر غیرواقعی پنداشتند که جنبه ی علمی ندارد. ولی تاکنون هیچ کس نتوانسته کوچک ترین عیب یا شکافی در معادلات شرودینگر بیابد. نیز هیچگاه کس قادر به توضیح یا رد پیامدهای ضمنی معادلات وی ازاله. درنتیجه، بسیاری از فیزیکدانان معاصر، از جمله دیوید دویچ داخل دانشگاه آکسفورد و ماکس تِگمارک درون مؤسسه ی فناوری ماساچوست، با کارول درباره ی پدیده ی دنیاهای موازی اتحاد کردند و پذیرفتند که تفسیر دنیاهای چندگانه، تنها راهی است که درک قانون دان مکانیک کوانتومی را میسر می کند. درآمدی بر تعبیر کردن دنیاهای چندگانه

تفسیر دنیاهای چندگانه، سوالات حیرت انگیزی را درباره ی نسخه های متنوع واقعیت های موازی و همچنین نسخه های مختلف آدم ها در جهان های دیگر را برمی انگیزد. کارول پاسخ های جالبی بخاطر این سوالات دارد.



آیا روبرو شدن دنیاهای چندگانه که دائما در حال ظهور هستند، بدان معنا است که این دنیاها  از «هیچگاه» ایجاد می شوند؟ زیرا در این صورت یکی از عمده ترین اصول دانش فیزیک ابطال می شود. کارول بوسیله این سؤال این رویه پاسخ می دهد: امکان پذیر است این گونه به نظر برسد که کپی هایی از جهانی که در آن زندگی می کنیم ایجاد می شوند و لذا دنیاهای دیگری متولد می شوند. اما ما فقط برای تبیین این پدیده بوسیله زبان ساده تر از این تشریح مصرف می کنیم. بهتر است این گونه بگویم که جهان را همچون کیکی عظیم و پهناور تصور کنید که تمام واقعیت های موازی در آن رخ می دهند و ما فقط برشی از این کیک هستیم.

چرا ما فقط یک نسخه از واقعیت ها را تجربه می کنیم؟

کارول که برای پاسخ بوسیله این سؤال هیجان زده بود، گفت: آیا شما می توانید خویشتن را در دنیای موازی دیگری بیابید؟ منیع متشابه این است که بپرسید چرا داخل این دوره زندگی می کنم و چرا در دوره ی دیگری متولد نشده ام؟ نسخه های دیگری از شما که در دنیاهای موازی دیگری عمر می کنند هم مستقر مانند شما، خود را فقط در همان دنیا می یابند. 

اما پاسخ کارول در برابر یکی از جالب ترین سوالات بخشی ناامیدکننده بود: آیا می نبوغ از واقعیتی که در آن هستیم گذر کرد و با واقعیت ها یا نسخه های دیگر خود دیدار کرد و آنان را با یکدیگر مقایسه کرد؟ 

پاسخ کارول: هنگامی که یک دنیای موازی به عرصه ی وجود پا می نهد، در همان مسیر به راه خود ادامه می دهد. هیچگاه گاه دنیاهای موازی با یکدیگر تداخل نمی کنند و بوسیله هیچ وجه روی هم تأثیر نمی گذارند. گذر از یک واقعیت به مثابه ی سبقت گرفتن از سرعت نور است و این امر هیچ گاه میسر نمی شود.هیاهو دنیاهای چندگانه

یکی از انتقادهایی که به تفسیر دنیاهای چندگانه ملتفت است، این است که اگرچه این زاویه ی نگرش، منظره ی تزیین از ملا هستی را نمایش می دهد، ولی هیچ مفهوم ابتکاری و جدیدی از نحوه ی عملکرد و سازوکارهای حاکم در دنیا پیش روی نمی کند.

کریستوفر فوکس، فیزیکدان دانشگاه ماساچوست واقع درون بوستون، می گوید: این تفسیر هیچ محتوایی ندارد. 

کریستوفر فوکس بوسیله جای این پدیده ی دیگری را مطرح می کند که کیوبیسم کوانتومی اشتهار دارد. این پدیده، مسیری به سوی واقعیت یکتا و کلاسیک را ارائه می دهد. وی داخل توضیح نظری ی خود می گوید: «هنگامی که بوسیله دنیای حوالی خود می نگرید دنیای شما تحول می بطی ء (اشاره به نقش ناظر تو تعیین رله ذرات خلال مشاهده ی آن) اما این بدان معنا زدودن که با نگاه شما، دنیاهای جدیدی به بود می آید؛ بلکه فقط مشاهده نیازمند تعامل با محیط است.» بنابراین داستان تصمیمات دیگر توسط نسخه ی دیگر شما در دنیایی دیگر، فقط یک اسطوره است. با این رویکرد، دیگر نگرش راز و رمزگونه ای که به اتفاقات داریم کمرنگ شده و همه چیز همچون قدم زدن در یک خیابان، میسر و معمولی بوسیله رویت می رسد؛ می توانیم رفتار به انجام عملی کنیم و تو مقابل، قطعا پیامدهایی از آن عمل در عمر ما رخ می دهد.

نقدهای دیگری از از تعبیر کردن دنیاهای چندگانه حیات دارد که از زوایای مختلفی بوسیله آن نگاه می کنند. راجر پنروز از آکسفورد می گوید که تفسیر دنیاهای چندگانه دارای نقص های مهم است. زیرا این تفسیر، بر محور ی نسخه ی بیش میسر ای از مکانیک کوانتوم بنا شده است و از حضور جاذبهصرف رویت کرده است. او می گوید: با دخالت جاذبه قوانین تبدیل خواهد کرد.

پنروز گفته است که داخل نسخه ی جامع تری از نظری ی کوانتوم، حضرت جاذبه سبب می شود تا واقعیت واحدی در دنیای کوانتوم ثبت شده و تصاویر تار و مبهم دنیای کوانتوم با دخالت جاذبه فقط یک حاصل ی روشن را بوسیله دست دهند.

وی به آزمایش تعیین کننده و دقیقی که در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا و دانشگاه لیدن داخل هلند انجام شده است، اشاره دارد. داخل این آزمایش ها به طور مستقیم می توان مشاهده کرد که چگونه موقعیت مکانی یک شیء با وجود احتمالات فراوان فقط یک نتیجه ی نهایی و حقیقی را اتخاذ می یواش.

کارول ضمن آنکه اصلا دون تأثیر این بیانات صبر نگرفت، این توضیحات را مبهم و پیچیده خواند و گفت، هیچ شواهد علمی از این توضیحات پشتیبانی نمی نرم. کارول بیان می کند که ممکن است برای فداکار از افراد مفهوم تعبیر کردن دنیاهای چندگانه، از جهاتی دلسردکننده باشد، اما این مفهوم برای وی واضح، روشن، زیبا، میسر و خالص است.

اگر ایده ی کارول مبنی پیاده شدن تعبیر کردن دنیاهای چندگانه صحت داشته باشد، آنگاه بوسیله نظر شما ایده ی شان کارول های دیگری که در دنیاهای موازی عمر می کنند به چه معناست؟ بیشتر بخوانید:ارائه طرح باتری های کوانتومی بدون نیاز بوسیله شارژآیا با اضافه گاز کربن دی اکسید، گیاهان با سرعت بیشتری رشد می کنند؟هوش بشر: آیا انسان به مرزهای بازپسین بصیرت گویا است؟موتور مارپیچی؛ اختراعی که شاید قوانین فیزیک را به چالش بکشداستفاده از فیزیک در مبارزه با سرطان