ژست اپتیک

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش مرکز روابط اشتراکی و شناسایی رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی تو آیین گشادن پروژه ی رینگ فیبر نوری جزایر قشم و کیش و خارک، با اشاره بوسیله تلاش کارشناسان وزارت دفاع شرکت ارتباطات زیرساخت، از خودکفایی ایران در اجرای فیبر نوری دریایی خبر داد. آذری جهرمی رسیدن به این خودکفایی را موضوعی ضروری دانست و در همین زمینه، بوسیله قطع شدن چندروزه ی فیبر نوری در مسیر دین رمز کرد که این مسئله عمر درون کیش را نیز درهم کرده بود؛ مشکلی که تو قشم بی قراری چندین بار اتفاق افتاد. وی با اظهار اینکه وضعیت کرونا قیمت و اهمیت فضای مجازی و زیرساخت های ارتباطی را در دنیا و سرزمین ما بیشتر کرده است، به پایداری ارتباطات اشاره کرد که یکی از برنامه های جدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

آذری جهرمی گفت شبکه ی فیبر نوری درون طریقت و قشم و خارک پایدار شده و حجم رادیویی تا تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی نیز افزایش یافته است و این پروژه تا پیوستن تمام جزایر مذکور بوسیله شبکه ی فیبر نوری سرزمین ادامه دار است. وزیر ارتباطات و فناوری مفروضات تصریح کرد که این اتفاق علت ارتباطات پایدارتری داخل نظام فراگیری و سلامت آدم جزایر خلیج فارس خواهد شد. ایران پیش از این درون زمینه ی اجرای فیبر نوری مسیرهای بحری از توانمندی تویی برخوردار نبود و وزیر ارتباطات و فناوری معلومات همچنین با تأکید بر ظاهر پروژه و اجرای ۸۰ کیلومتر فیبر نوری با تنخواه گذاری ۳۷۶ میلیارد ریالی، رسیدن بوسیله باطن پروژه را ارزشمندتر تلقی کرد که به نوعی خودکفایی بوده است.

محمدجواد آذری جهرمی به همکاری وزارت دفاع و افزودن ظرفیت نیروهای مسلح در این پروژه همچنین رمز و از شرکت شرکت صاایران و همکاری ارتباطات زیرساخت بخاطر اجرای پروژه با پرداخت هزینه ی یک سوم نمونه ی اجنبی قدردانی کرد. افزون براین، وی به برنامه های وزارت ارتباطات برای توسعه ی ارتباطات درون استان هرمزگان اشاره کرد و افزود در سال ۱۳۹۶، حدود ۸۰ درصد از مجموع مردم استان از خدمات ارتباطی، عزب به تلفن و پیامک دسترسی داشتند و ۲۰ درصد آدم تا اینکه به تلفن نیز دسترسی نداشتند. بوسیله گفته ی آذری جهرمی، درون حال مجهز دسترسی به خدمات ارتباطات در استان هرمزگان به ۹۸/۶ درصد روان است. ناگفته نماند در آن زمان (سال ۱۳۹۶)، مرزوبوم ی دسترسی به خدمات پهن باند داخل مناطق خوش نشین ۲۸ درصد بود و داخل حال حاضر، ۷۲ درصد است.

وزیر ارتباطات و فناوری معلومات اطلاع دادن کرد جهش بسیار بزرگی داخل استان هرمزگان برای ترقی ی ارتباطات صورت داده است؛ البته در این زمینه عقب ماندگی هایی در فدایی از مناطق به چشم می خورد. به گفته ی آذری جهرمی، تو تجسس های کارشناسی قبل از سیر بوسیله این استان با توجه بوسیله لزوم برقراری عدالت آموزشی در وضعیت فعلی و اینکه زیرساخت های ارتباطی لازمه ی رحم آموزشی است، احداث ۱۲۰ سایت نسل سومین و چهارم درون این استان تا عاقبت سال مصوب شده است. وی از اجراشدن ۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری جدید در این استان همچنین خبر عدل و گفت این پروژه های جدید زیرساختی برای احداث ۱۲۰ سایت مدنظر خواهند حیات. گفتنی است ۸۰ کیلومتر از این فیبر نوری در منطقه ی عمومی حاجی آباد و ۱۴۰ کیلومتر در منطقه عمومی بشاگرد قرار دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات از تأمین ۱۰۶ میلیارد تومان اعتباری این پروژه ها به دست وزارت ارتباطات خبر رحم و آغاز اجرایی شدن آن ها را از فردا اعلام کرد. به گفته ی وی، نخستین پروژه در این خوش نویسی متد اندازی سایت های سه گانه منطقه ی سرمد مانده در قشم برای تکمیل پوشش سلاله ثالث و چهارم است تا پوشش ارتباطات قشم هم طولانی شود.مقاله ی مرتبط:مسیر دوم فیبر نوری دریایی ایران باز کردن شد

کمک وزیر ارتباطات در باز کردن پروژه ی رینگ فیبر نوری جزایر خلیج فارس را یکی از اجزای بنیانی شبکه ی ملی اطلاعات نشانی کرد. حمید فتاحی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در آیین افتتاح پروژه ی رینگ فیبر نوری جزایر قشم و مذهب و خارک، افتتاح این پروژه را جهت محکمی پایداری و حفظ و ارتقای ارتباطات میان جزایر و سرزمین اصلی دانست. فتاحی به تکالیف وزارت ارتباطات تو موضوع رادیکال شبکه ی ملی اطلاعات نیز رمز کرد و افزود درون چهارچوب عدالت ارتباطی، مناقشه برقراری ارتباطات پایدار بوسیله ویژه در مناطقی که ازنظر بور ی امکانات کمتری دارند، به طور جدی در کانون توجه قرار اندوهناک است.

مدیرعامل باهم اتحاد کردن ارتباطات زیرساخت شعار تفویض شده درون سطر برنامه ریزی این پروژه ها را «یگانگی بخش های تنه وطن به قلمرو پا بر جا» اطلاع دادن کرد؛ شعاری که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بوسیله عنوان موجب ای برای کارکنان تو شرکت ارتباطات زیرساخت در نظر گرفته و بوسیله معنی اتصال تکه هایی از وطن به ملک واقعی است. معاون وزیر ارتباطات یکی دیگر از ویژگی های مهم پروژه ی اجرای فیبر نوری دریایی را اتکا به علم و توان شرکت های داخلی دانست. وی تهیه ی بسته ی طولانی طراحی و اجرای مسیرهای بحری به دست همکاری های تویی را امری ارزشمند وصف کرد.

افزون براین، حمید فتاحی، مدیرعامل مشارکت ارتباطات زیرساخت، اعلام کرد که وزارت ارتباطات درون رویت دارد تا با بینش ایجاد شده ارتباطات جزایر مدنظر را بیشتر از قبل قرص کند و با همکاری ای که با شرکت صنایع قطعات الکترونیکی آغاز کرده است، بازارهای منطقه ای و صادرات خدمات را نیز در حوزه ی ایجاد مسیرهای فیبرنوری دریایی ابداع کند.بیشتر بخوانید:وزیر ارتباطات: زیرساخت های شبکه ملی معلومات تا پایان سال تکمیل شودسامانه راه نوآوری برای توسعه تصرف وکارها راه اندازی شدزیرساخت های دهات هوشمند باهمکاری اپراتورها و شرکت های خصوصی توسعه می یابدمشخصات فنی و تصاویر گوشی صاایران فاش شد [به روزرسانی]امیر ناظمی: تعدد سامانه های احراز هویت، خلاف مصوبه شورای عالی فضای مجازی است
ASGHAROOOOگرچه اجرا هرگونه مشت کاری تو یک خودروکاملا سفارشی آسان است، اما زیبایی خراج از تغییرات در خودرو متناسب با سلیقه ی همگان نخواهد حیات. این وضعیت دقیقاً درباره ی رودستر شورولت کلرادو صادق است که انبازی حراجی Mecum Auctions نیت دارد در مهمانی فروش لاس وگاس ۲۰۲۰ به مزایده بگذارد. صبر است این مهمانی از ۱۲ تا ۱۴ نوامبر امسال با حضور بسیاری از تعلق مندان خودروها و موتورسیکلت های کلاسیک و لوکس برگزار شود.



بوسیله نشانی خال ی نخست این دشت از شورولت کلرادو ۲۰۰۵ مصرف شده و قطعات کارخانه ای زیادی درون وانت ابدی نمانده است. سقف کاملا برداشته شده و شیشه های کناری به جانب پایین کشیده می شوند. درهای به اصطلاح خودکشی (Suicide doors) جایگزین طرح حقیقی درها شده و دستگیره های در، دستگیره صندوق دنبال و در وحشت به نعوظ کامل برداشته شده اند. کفی پشت دیگر وجود خارجی ندارد، بنابراین اشتیاق نداشته باشید که از این وانت برای حمل ونقل مصرف شود.

برای پایین آوردن سیستم تعلیق و کل خودرو، حزن اکنون وانت فرستاده آپ تغییریافته کلرادو دارای سیستم تعلیق بادی است. خودرو سوار بر رینگ های ۲۲ اینچی فرورفته در گلگیرهای برجسته و عجیب می شود تا شورولت کلرادو بوسیله زمین نزدیک تر شود.

مقاله های مرتبط:پیکاپ شورولت کلورادو مدل ۲۰۲۱ رونمایی شدپیکاپ شورولت کلرادو ZR2 بایسون، رونمایی شد

اگرچه طراحی بیرونی بیش دوقطبی و متناقض نما است، اما کابین احتمالاً از نظر زیبایی شناسی و سلایق افراد گنجایش صفر و صدی دارد. با نگاهی کوتاه بوسیله اتاقک متوجه می شویم که بوسیله مدل های تیونینگ شده قبل از سال ۲۰۰۰ شبیه تر است. فضای در کابین با طرح رنگ بورگاندی، بژ و برنزه تزئین می شود و صندلی ها دارای روکش هایی از پوست مار هستند و کفپوش ضخیمی روی کف خودرو فراغت دارد.

بلندگوها و قطعات جهیز صوتی استریو به طور آشکارا در پنل های درها استراحت گرفته اند و چیزی نیست که کام داشته باشیم تو خودروهای سفارشی مدرن ببینیم. کنسول مرکزی سفارشی از جنس فایبرگلاس همچنین دربرگیرنده صفحه نمایشی در سرنوشت پایین است.



طبق فهرست Mecum Auctions، تصاویر این خودروی روباز شورولت کلرادو به زودی درون مجله Mini Truckin و Truckin ارائه داده خواهد شد. داخل آمریکا افراد علاقه مند یدکی پیدا می شوند که بدون توجه به هزینه مالی، به خرید چنین محصولاتی تمایل داشته باشند. به همین علت انتظار می رود که شورولت کلرادو رودستر به زودی کارفرما جدیدی پیدا بطی ء. شرکت حراجی Mecum هنوز قیمت پیشنهادی برای این خودرو را اعلام نکرده است. بیشتر بخوانید:نیسان Z Proto رونمایی شدلندرور دیفندر با تیونینگ لوما دیزاین معرفی شدنسل متاخر هوندا N-N One بخاطر راسته ژاپن معرفی شدبرابوس Ultimate E فیس لیفت با قیمت ۵۹ هزار دلار رونمایی شدهیوندای توسان 2022 رونمایی
کیت های تنه بسیار جذاب همدستی تیونینگ خودرو Pandem/Rocket Bunny متناسب مقایسه با کیت های ارائه شده توسط منصوری هستند و پکیج افترمارکت برای شورولت کوروت C8 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به متعاقب ارائه تویوتا GR Yaris عضلانی، این شرکت توجه همگان را به خودروی اسپرت پیشرانه وسط مونتاژشده داخل باولینگ گرین معطوف کرده است. اگر بخواهیم خیلی ساده این محصول جدید پاندم را توصیف کنیم، می نبوغ نام آن را «شگفت انگیز عضلانی» گذاشت.



کیت کامل کالبد پاندم/راکت بانی که حدود ۷،۰۰۰ دلار برای مشتریان هزینه دارد، علاوه بر نهنگ پشت محتوی گلگیرهای ارشد جلو و پشت به همراه رکاب های جانبی می شود. پاندم همچنین اسپلیتر را به گونه ای مدل سازی کرده است که می تواند به راحتی به عنوان برف روب تک استفاده قرار گیرد. شورولت کوروت C8 روی مجموعه ای از رینگ های سفارشی صبر گرفته در لاستیک های چسبنده فوق العاده گشاد Toyo سوار می شود و کف خودرو فاصله ی کمی تا زمین دارد.

مقاله های مرتبط:شورولت کوروت هنسی با قدرت ۱۲۰۰ اسب گرمخانه معرفی خواهد شدشورولت کوروت ZR1 معیار ۲۰۱۹ با تیونینگ هنسی رونمایی شد

پکیج پاندم مطمئناً برای همه کم ارزش نیست، اما اکثر کیت های این همدستی حالت وسط ندارند؛ بوسیله عبارت دیگر این کیت ها خواه خیلی محبوب هستند یا هم مشتریان کاملا از آن ها بیزاری دارند. تغاری های گلگیر با طرح چهارضلعی و بال کناری بوسیله کوروت ظاهری کاملا مناسب برای نمایشگاه تیونینگ SEMA می بخشد؛ ولی امسال به برهان مسری ویروس کرونا و ابطال نمایشگاه، شاهد ارائه آن در لاس وگاس نخواهیم وجود.

با قضاوت بر اساس تصاویر و فیلم های موجود تو اینترنت، این کیت کامل اندام بی آرامی اینک فقط شبیه رندر به نظر می رسد؛ ولی مطمئناً چیزی است که علاقه مندان می توانند بخرند، بمنظور پاندم درون بیشتر کشورها از عموم ایالات متحده توصیه می پذیرد. این کیت بدون بال قفا با قیمت ۵،۸۰۰ دلار به معامله می رسد، اما با نگاهی کوتاه به معلوم خودرو در می یابیم که بدون نهنگ عقب بها چندانی ندارد و اگر خریداران پول بیشتری برای اضافه کردن بال عقب نفقه کنند، مطمئنا زیان نخواهند کرد.



پکیج کنونی نخستین و تنها کیت پهن پیکر و تمام پیکر ی پاندم برای خودروهای اسپرت نیست؛ زیرا که این تیونر حداقل دو کیت متناسب با تویوتا سوپرا A90 دارد و کیت های دیگری نیز برای سایر محصولات در وب سایت پاندم به چشم می خورد. وب سایت این شرکت دارای پاره اختصاصی کیت های کامل عضو برای برخی خودروهای کلاسیک از یکسره نسل ابتدا بی ام و سری ۸ (E31) و مرسدس بنز 190E W201 و خودروهای جدیدتر مانند پورشه کیمن و فورد F-150 رپتور است.بیشتر بخوانید:وانت فورد F-150 با تیونینگ خواهش اسپک شناساندن شدخانه سریع الحرکه واریوموبیل مبتنی پیاده شدن مرسدس بنز آکتروس معرفی شدموستانگ النور با قدرت ۸۱۰ اسب بخار معرفی شدخودرو برقی اورا با خیساندن طراحی فولکس واگن، پورشه و فیات در چین شناساندن شداولین اسپارک با غلبه ۲۰۰۰ اسب بخار آماده تحویل شد
متجاوز از ۳۰۰ نفر از کارمندان مایکروسافت تو ماه آگوست ۲۰۲۰ (۱۱ مرداد تا ۱۰ شهریور ۱۳۹۹) حقوق، اجرت و جوایزی را که به لطف سهام دریافت کرده بودند در یک ورق ی گسترده ی گوگل به اشتراک گذاشتند تا با این کار تکاپو بیشتری بخاطر دریافت حقوق عادلانه پر حرارت انجام دهند. فرم موردبحث گوگل که خصوصی ارسال اطلاعات است، اطلاع دادن می یواش: «با به اشتراک گذاری این اطلاعات، هیچگاه مشکلی ازلحاظ قانونی بخاطر شما ایجاد نمی شود. بهتر است که این داده ها را به اشتراک بگذارید تا همکاران تان بتوانند نمره دهند که بوسیله اندازه ی کافی حقوق دریافت می کنند خواه نه. با همه ی این ها، همچنان باید جوانب دوراندیشی را رعایت کنید». 

بوسیله اشتراک گذاری جزئیات مربوط به حقوق تقریبا بوسیله سنتی سالانه در میان کارمندان مایکروسافت در این برهه ی زمانی از سال تبدیل شده است؛ درون همین دوران است که کارمندان تمام ثانیه از افزایش حقوق خواه عطیه هایی که استراحت است شهود کنند اول می شوند. رسانه ی وان زیرو (OneZero) در گزارشی ادعا می یواش که سال گذشته زیاد از ۴۰۰ نفر از کارمندان مایکروسافت، اقدامی مانند ادا دادند و جزئیات درآمدشان را منتشر کردند.

کارمندانی که حاضربه همکاری در نظرسنجی حقوق می شوند به طور عمده تو ردموند (مقر پا بر جا مایکروسافت داخل واشینگتن) درگاه دارند. تا آخرین روز از ماه آگوست ۲۰۲۰ (۱۰ شهریور ۱۳۹۹)، ۳۱۰ نفر از کارمندان مایکروسافت، داده های مربوط به حقوق شان را در صفحه ی عریض ی گوگل آپلود کردند. آمار نشان می دهد که مایکروسافت امروزه بیش از ۱۵۰٬۰۰۰ نفر کارمند در سراسر دنیا دارد.



کارمندان مایکروسافت، معلومات حقوق پایه ی پیشین خودشان را به همراه پاداش های نقدی که دریافت کرده اند به اشتراک گذاشتند. رحم ه های به ابونمان گذاشته شده توسط آن ها محتوی پاداش شاگرد از افزودن ارزش سهام هم می شود. همچنین مایکروسافت به خشکی امدن اساس شایستگی کارمندان، حقوق آن ها را افزایش می دهد و این داده نیز درون داده های به تعهد پرداخت گذاشته شده توسط کارمندان مشارکت دیده می شود.

ورق ی گسترده ی امسال شامل دو سؤال متاخر است که پیش نمدار مدل ی آن را داخل صفحات عریض ی سال های قبل ندیده بودیم: یکی از این سؤال ها می پرسد محدودیت که داخل حال پر کردن فرم و به اشتراک گذاری داده های حقوقش است پوست رنگی دارد یا خیر؛ سؤال دوم از مستخدم می پرسد که به دلیل جنسیت یا هویت جنسیتی اش احساس طرد شدن از آویشن به او دست داده است یا در مخاطره اخراج شدن از تیم قرار دارد یا خیر. جدیدترین گزارش مایکروسافت با محوریت تنوع کارمندان ازلحاظ جنسیت و نژاد، نشان می دهد کارمندان این همکاری عمدتا مرد و سفیدپوست هستند؛ بوسیله خصوص در مقام های سطح پشته.در مایکروسافت با ارتقا سطح کاری، اجرت نقدی مقدر شدن بیشتری از حقوق بی مو را شامل می شود

تو مایکروسافت همچون اکثر شرکت های مملکت ی فناوری، سابقه ی کار و دستمزدی که دراختیار هر فرد صبر می گیرد بر اساس سطح مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش او گلچین می شود. درون مایکروسافت، سطح مفید از ۵۹ آغاز می شود و به ۸۰ می رسد. ایستگاه های ارشد مایکروسافت از سطح ۶۳ آغاز می شوند؛ این اعداد و ادعاها توسط مؤسسه ی Levels.fyi که روی حقوق دریافتی توسط کارمندان حوزه ی فناوری تحقیق می کند، مطرح شده اند.

ورقه ی گسترده ی پرشده توسط کارمندان مایکروسافت که با رسانه ی وان زیرو به ابونمان گذاشته شد، ظاهرا ازطریق قسمت قسمت کردن اشتراکی Young Microsoft FTE داخل فیسبوک بوسیله دست آمده است. این موضوع علامت می دهد که داده های موردبحث بیشتر روی کارمندان بالغ تر متمرکز هستند. ظاهرا بیش از ۲۵۰ نفر از مجموع ۳۱۰ نفری که ورقه ی عریض ی امسال را پر کردند، دارای سطح کاری بین ۵۹ تا ۶۲ بوده اند. 

بر اساس داده هایی که امسال کارمندان مایکروسافت منتشر کرده اند، یک مهندس یا مدیر برنامه ی سطح متوسط داخل این شرکت به طور میانگین در هر سال ۱۲۵٬۶۶۵ دلار شهود می کند. بخش عظیمی از این عدد (۸۷ درصد) از میانگین حقوق پایه می آید که برابربا ۱۱۱٬۰۹۶ دلار است. همچنین داده ها مدال می دهند عطیه نقدی به طور میانگین برابربا ۱۰٬۷۰۱ دلار و اجر مربوط به سهام برابربا ۳٬۸۶۷ دلار است.

از سطح طرز کار ۶۲ به بعد، اجر های نقدی و کارمزد های سهام کم کم بوسیله بخش درخورتوجه تری از کل پولی که کارمند در طول سال شهود می کند تغییر می شوند. کارمندان سطح ۶۲ بوسیله طور میانگین داخل هر سال ۱۷۴٬۹۶۲ دلار پول می گیرند که از این مقدار، ۲۰٬۰۲۸ دلار مربو ط به جایزه نقدی، ۱۳٬۷۱۳ دلار مربوط به مزد سهام و ۱۴۱٬۲۲۰ دلار مربوط به حقوق پایه است.



داخل سطح کاری ۶۴ که صرفا ۱۱ درصد از طاس کسانی را که درون نظرسنجی جدید مشارکت کرده اند شامل می شود، حقوق پایه تنها ۷۲ درصد از کل پولی را که کارمندان قبض می کنند شامل می شود. طبق آمار به دست آمده، کارمندان سطح ۶۴ در کشش سال به طور میانگین ۲۳۴٬۲۴۹ دلار پول می گیرند.

بخش اساسی ی همدستی کنندگان داخل نظرسنجی (۱۹۴ نفر از مجموع ۳۱۰ نفر) گفته اند که غشا رنگی دارند. همچنین ۶۹ نفر از کارمندان در گزارش خود گفتند که به دلیل جنسیت یا هویت جنسی پایگاه حس طرد شدن از آویشن های کارگر بوسیله آن ها دست داده است خواه اینکه احساس می کنند در سربزرگی طرد شدن از تیم های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش هستند. درمجموع، ۲۲ درصد از همدستی کنندگان تو نظرسنجی گفته اند که جنسیت خواه هویت جنسی پایگاه مانع فرمان کردن گیرایی شده یا ممکن است مانع حکم کردن بشود.شماری از کارمندان مایکروسافت از درحاشیه قرارگرفتن به برهان جنسیت خواه هویت جنسی شان سراسیمه هستند

سال گذشته پس از افشای جزئیات یک سری ایمیل داخل شرکتی، مایکروسافت با برخی چالش ها مواجه شد و ادعاهایی مطرح شدند که اعلام می کردند کارمندان در محیط مایکروسافت با تبعیض و آزار و اذیت مواجه هستند. در پی همین ائتلاف بود که دهات ها نفر از کارمندان زن مایکروسافت از آزارواذیت کلامی شناسایی دادند و گفتند به دلیل جنسیت شان، درون تیم های کاری هموار تو حاشیه نویسی قرار می گیرند.

ادعاهای مطرح شده توسط این کارمندان به رسانه ها راه واضح کرد و مایکروسافت را ذیل تنگ کردن استراحت داد. درون همین راستا مایکروسافت از اعمال تغییراتی گسترده خبر انصاف. یکی از این تغییرات، استخدام تیمی جدید بخاطر کمک به کارمندان سراسر شرکت به نیت همدستی تو تحقیقاتی خاص بود که درباره ی همین ادعاها انجام شدند. مایکروسافت نیز جهیز اداری جدیدی برای آموزش مدیران روی کار آورد و بررسی های دیگری نیز در تو شریک اجرا داد.

گرچه تعداد افرادی که در نظرسنجی جدید شرکت کرده اند کم به رویت می رسد، ولی همین داده ها نتیجه ی مهمی در پی دارند. نتایج نظرسنجی نشان می دهد پس از گذشت مدت ها، هنوز هم شماری از کارمندان مایکروسافت احساس می کنند که بوسیله برهان هویت جنسی شان، از تیم های کاری اخراج می شوند و این موضوع مستقیما بوسیله اتیکت مفید وضع شده در مایکروسافت مربوط می شود. در این نظرسنجی چندصد نفر از کارمندان مایکروسافت انبازی کردند، بااین حال، پیش تر داده های دیگری درباره ی حقوق کارمندان با فدایی مؤسسات به وجه اشتراک مجله گذاشته شده است. زیادترین داده ها دراختیار مؤسسه ی Levels.fyi قرار دارد؛ Levels.fyi از سال ۲۰۱۷ تاکنون ۴٬۰۰۰ گزارش حقوق ازسوی کارمندان مایکروسافت دریافت کرده است.

این نخستین باری نیست که کارمندان یک شرکت فناوری محور، دست بوسیله چنین کاری می زنند. یکی از کارمندان قبلی گوگل با ناماریکا جوی، پروژه ی مشابهی را در گوگل آغاز کرد تا جزئیات حقوق کارمندان را جویا شود.بیشتر بخوانید:احتمالا حمله ی Raccoon به هکرها اذن شکستن رمزنگاری TLS را می دهدمارک زاکربرگ معتقد است عملکرد اپ استور درخور بررسی کنجکاو استمایکروسافت: سرفیس نئو لغو نشده و فقط با تأخیر مواجه شده استچگونه همکاری دو شرکت رقیب گوگل و مایکروسافت بخاطر پیدایش سرفیس دوئو شکل گرفت؟بررسی رویارویی آمپر با کنسول های طایفه بعدی و کارت های گرافیک RDNA 2
هر سه گانه ماه یک بار، آمارهای متعددی منتشر می شود که به مواردی ازجمله میزان ابتیاع محصولات در بازار می پردازند. طی آمارهای قبلی متوجه شدیم که شیوع مصیبت کرونا ضربه بدی به میدان گوشی های هوشمند بیدار کرد. درواقع با حیات اینکه برخی از شرکت ها خرید نسبتا زیبنده توجهی را داشتند، اما امکان استفاده از حداکثر ظرفیت های میدان را نداشته یا با نزول محصول داخل میدان مواجه شدند.

در آمارهای جدید که بازه زمانی سه گانه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ را شامل می شود، چشم اندازی از ادامه روانی سودا محصولات در بازار به چشم می خورد. تحلیلگران معتقد هستند که بازار با سرعت قابل توجهی بوسیله شرایط قبل از شیوع بلای ناگهانی کرونا بازمی گردد و تحلیلگران بوسیله جای هبوط ۱۵/۶ درصدی بازار گوشی های هوشمند، افتی ۱۱ درصدی را تقویم می زنند. چنین افتی درواقع ارج بازار تلفن های هوشمند تو سال ۲۰۲۰ را نسبت به سال ۲۰۱۹ پوشش می دهد و تحلیلگران انتظار دارند نرخ بازار گوشی هوشمند تو سال ۲۰۲۰ نسبت به ۲۰۱۹ در حدود ۱۱ درصد کم باشد.

داخل ادامه ی آمارها مشخص می شود که رونق گرفتن میدان اروپا، آمریکا و هند، دلیل اصلی تجدیدنظر تحلیلگران در مورد میزان نزول نرخ بازار گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ بوده است. سامسونگ در سال ۲۰۱۹ توانست درحدود ۲۹۵/۱ میلیون مایه تلفن هوشمند بفروشد و تخمین زده می شود که استاندارد خرید محصولات شریک شدن جبر ای تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۶۵/۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند برسد.

با وجود اینکه سامسونگ افت فروشی ۳۰ میلیونی را نسبت به سال ۲۰۱۹ تجربه خواهد کرد؛ اما دو نکته شایان توجه وجود دارد. شرکت جبر ای در سال ۲۰۲۰ نیز به پرفروش ترین سازنده گوشی هوشمند دگرگونی می شود و نکته دیگر همچنین بازگشت مدل فروش سامسونگ داخل سال ۲۰۲۱ به آمارهای ۲۰۱۹ یعنی ۲۹۵ میلیون دستگاه است.





ایستگاه دوم به هواوی اختصاص دارد. انبازی چینی داخل سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲۴۰/۵ میلیون گوشی هوشمند فروخت و تقویم زده می شود که میزان فروش محصولات هواوی تا فرجام سال ۲۰۲۰ به ۱۹۲/۷ میلیون تلفن هوشمند برسد؛ اما تحلیل متخصصان از آینده ی شریک شدن چینی، کابوسی برای سران هواوی خواهد بود. احتمال می رود مقیاس بیع گوشی های هوشمند هواوی درون سال ۲۰۲۱ بوسیله ۵۹ میلیون مایه برسد.

درون جایگاه سوم شرکت اپل راحتی دارد. کوپرتینویی ها توانسته اند آمار ابتیاع ۱۹۷/۴ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۹ را نگه داشته و با کمبود زیاد قدری در سال ۲۰۲۰ مواجه شوند. تحلیلگران متقی هستند که بیع اپل درون سال ۲۰۲۰ به ۱۹۰/۱ میلیون دستگاه می رسد؛ اما کوپرتینویی ها با رشد چشمگیری در سال ۲۰۲۱ روبه رو شده و ۲۳۵/۷ میلیون گوشی هوشمند خواهند فروخت.مقاله های مرتبط:هواوی Y9a با تراشه هلیو G80 معرفی شدهواوی سفارش قطعات میت 40 را ۳۰ درصد کاهش داد

شیائومی تو جایگاه چهارم ایستاده است؛ ولی اوضاع بوسیله مراتب بهتری نسبت به هواوی دارد. شیائومی تنها باهم اتحاد کردن در فهرست ارائه شده است که نسبت به سال گذشته خیر عزب سقوط فروش نداشته، بلکه رشد نیز خواهد داشت. به تقویم تحلیلگران، آمار فروش ۱۲۴/۸ میلیون دستگاه سال ۲۰۱۹ بوسیله ۱۲۹/۱ میلیون وسیله تو سال ۲۰۲۰ تبدیل می شود و این صعود درون سال پس ازآن نیز ادامه خواهد داشت. داخل سال ۲۰۲۱ اشتیاق می رود شیائومی ۱۶۶/۸ میلیون مایه گوشی هوشمند بفروشد.بیشتر بخوانید:سنسور تصویر RGBW ویوو، ۲۰۰ مقابل نور بیشتری جذب می کندوان پلاس 8T معیار پرو نخواهد داشتهرآنچه باید درباره فناوری بی سیم UWB بدانیدپوکو X3 NFC با خراش اسنپدراگون 732G رونمایی شداپل ابتدا آیفون 12 مکس و آیفون 12 پرو را بوسیله بازار عرضه می کند؟
براساس گزارش ها، عرضه ی آیفون 12 با تأخیر مواجه خواهد بود؛ بااین حال، چنین موضوعی جلوگیری کننده از افشای داده ها درباره ی محصول سابق الذکر نشده است. پیش تر، گزارش هایی درباره ی نرخ ترمیم ۱۲۰ هرتزی نمایشگر آیفون 12 منتشر شده وجود و امروز، اخبار جدیدی در تک نبوغ های 5G تو این سری از محصولات بوسیله گوش می رسد.

امروز، روزنامه ی اقتصادی FastCompany در نهایت تأیید کرد که تمامی گوشی های هوشمند سری آیفون 12 از فناوری 5G پشتیبانی می کنند. البته، آن ها این نکته را نیز واضح کردند که جنس پشتیبانی داخل تمامی استاندارد ها هم پایه نخواهد بود. درواقع، با اینکه تمامی مایه های یادشده اقتدار همراهی به نسخه ی کمینه سرعت تر و دارای پوشش فراخ تر شبکه ی 5G، یعنی نوع مادون ۶ گیگاهرتز (Sub-6) را خواهند داشت، تنها بزرگ ترین و گران ترین مدل با شهرت احتمالی آیفون 12 پرو مکس از نوع موج میلی متری پشتیبانی خواهد کرد. نوع موج میلی متری فناوری 5G سرعت ارجاع داده ی بوسیله مراتب بیشتری دارد و محدوده ی پوشش آن کمتر است.

انتظار می رود اپل دو گوشی هوشمند بالارده شامل مدل پرو مکس و آیفون ۶٫۱ اینچی پرو را همراه با دو مقیاس مفت تر، یعنی آیفون ۱۲ عادی ۵٫۴ اینچی و آیفون ۱۲ مکس ۶٫۱ اینچی معرفی کردن کند. باتوجه به اینکه سنخ موج میلی متری 5G مستلزم آنتن های مبصر تیز و قدرت بیشتر است، امکان دسترسی بوسیله این ویژگی عزب با آیفون بزرگ تیز ۶٫۷ اینچی مجهز خواهد حیات. همچنین براساس پیش بینی ها، آیفونی که قابلیت پشتیبانی از سنخ موج میلی متری 5G را دارد در تمامی مناطق جهان دردسترس نخواهد بود. درواقع، منابع FastCompany درون داخل این صنعت ادعا دارند که نوع موج میلی متری عزب در ایالات متحده، ژاپن و زور ی جنوبی نمایش می شود.

تفاوت سرعت انتقال داده بین سنخ موج میلی متری شبکه ی 5G و سنخ زیر 6 گیگاهرتز کاملا پیدا است؛  سرعت فناوری 5G با فرکانس های دامن ۶ گیگاهرتز متشابه با شبکه ی LTE پرسرعت است. حال آن که نوع موج میلی متری داده ها را با سرعت هایی والاتر از یک گیگابیت برثانیه منتقل می نرم.مقاله های مرتبط:معلومات جدید آیفون ۱۲؛ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و تغییرات فیس ID تا باتری بزرگ تر و معروفیت نهایی گوشی هاتاریخ شناساندن و عرضه آیفون 12 اپل توسط جان پراسر فاحش شد

پیش تر، اطلاعات دیگری نیز درباره ی آیفون ۱۲ پرو مکس جلوه گر شده است. براساس گزارش ها این محصول ممکن است نمایشگری ۶٫۷ اینچی با ارزش نوسازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد. همچنین، گفته می شود که درفش دار جدید اپل درست همچون گلکسی نوت اولترا یک حسگر لیدار (سنجش از روش دور) برای فوکوس خودکار خواهد داشت. بوسیله علاوه، حالت شب در دوربین این محصول گشایش یافته و بایگانی ویدئو با چونی 4K در ارزش ۲۴۰ فریم برثانیه امکان پذیر است. اشتیاق می رود آیفون ۱۲ پرو مکس، نمایشگری بزرگ از سنخ OLED و با رزولوشن ۲۷۸۸ داخل ۱۲۸۶ پیکسل داشته باشد و از سیستم شارژ سریع ۲۰ واتی و شارژ بی سیم سریع پشتیبانی نرم. بااین حال، شارژ به عارض مجزا فروخته خواهد شد.

با اینکه هنوز مشخص نیست آیفون های سال ۲۰۲۰ چه زمانی شناساندن و عرضه خواهند شد، بیشتر ممیز ها کام دارند که این محصولات تا قبل از ماه نوامبر سال جاری، یعنی تا دو ماه دیگر رونمایی شوند.بیشتر بخوانید:AMD با مدیاتک برای تولید تراشه وای فای 6 و مودم 5G همکاری می کنداپل در مبصر ترین توربین های ساحلی دنیا تنخواه گذاری می کندمشخصات احتمالی وان پلاس 8T نمایان شد؛ ورق نمایش ۱۲۰ هرتزی و دوربین چهارگانهویوو موفق به تولید پنل گوشی با قابلیت تغییررنگ شدشیائومی داخل سری ردمی نوت 10 از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ و ۸۲۰ مدیاتک استعمال می کند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از هنرآنلاین، محمود گودرزی مترجم، با این تشریح که بخاطر نشر برج، تاریخ "دراکولا" تصنیف برام استوکر و "سفرهای گالیور" اثر جاناتان سوییفت را ترجمه کرده به هنرآنلاین گفت: "دراکولا" پی استوکر نویسنده ایرلندی تو اوایل صد بیستم نوشته شده و یکی از بارزترین نمونه های رمان گوتیک است. رمان گوتیک که در قرن هجدهم و با "قلعه اُترانتو" نوشته هوراس والپول بوسیله عنوان ژانری متمایز مطرح شده، دارای انفراد هایی است که این مشت آثار را از دیگر تالیف های ادبی متمایز می درنگ. بود دختری تو معرض خطر، حضرت قهرمان و از همگی رادیکال مرطوب ضد قهرمانی شرور، فضاهای سرد و تاریک و ساختمان های قدیمی، احساسات شدیدی بسان عشق، خشم، بیم و گاه پدیده های فراطبیعی مانند اشباح یا موجودات نامیرا از محدودیت های داستان های گوتیک است.

او با بیان این که استوکر در رمان "دراکولا" شخصیت خبیث کنت دراکولا را براساس افسانه های رومانیایی خلق می کند و او را درون مقابل تمدن غرب و دنیای مسیحیت قرار می دهد، امتداد عدل: علت تفویض این اثر برای ترجمه، اهمیت آن داخل تاریخ ادبیات غرب، فقدان ترجمه ای کامل و افضل بوسیله زبان فارسی و جذابیت های داستانی و نوشتاری کتاب بود که سر و گردنی بالاتر از بیشتر اقتباس هایی است که از آن انجام شده.

گودرزی تاریخ "سفرهای گالیور" را هجویه ای سیاسی دانست که جاناتان سوییفت دبیر ایرلندی صد هجدهم تصنیف و افزود: سوییفت درون این کتاب به انتقاد از احزاب "ویگ"ها و "توری"ها، دو حزب رادیکال آن زمان بریتانیا و هم چنین روابط درباریان، اختلافات و جنگ های این کشور با همسایگانش پرداخته است. از آن جا که او مدت ها منشی یکی از سیاست مداران مهم آن روزگار بوده به جزییات مسایل دیپلماتیک خبر تمام داشته و نثر درخشان خویشتن را درون خدمت نگاشتن رساله و جزوه های دیپلماتیک بوسیله حکم گرفته است.

او درباره برگردان مجدد "سفرهای گالیور" که ترجمه های متعددی دارد، توضیح قسط: شاخص ترین ترجمه به حدود شصت سال قبل برمی گردد که نشر بنگاه منتشر کرده است و با این که تا همین دهه گذشته تجدید چاپ می شد؛ به پیشنهاد ناشر غرض گرفتم بخاطر خوانندگان امروزی، خاصه جوانان، کتاب را ترجمه کنم.  

گودرزی با پیش روی این که ترجمه کتاب "جنایات مبهم دکتر مرا" اثر ادوگاوا رانپو توسط انتشار چترنگ امسال منتشر شده، تصریح کرد: این مجموعه داستان از ۶ معلول داخل ژانر وحشت و معمایی تشکیل شده است. رانپو نویسنده ژاپنی کتاب، ادبیات ها را تو هنگام سالیان متنوع نیم مطلع قرن بیستم تالیف است. او که خود را قرضه دار ادگار آلن پو و کانن دویل می دانست، آثاری به ریختگی این دو سخن سنج بزرگ آمریکایی و بریتانیایی نوشته است. داخل یکی از رمان ها شاهد جناب کارآگاه او آکچی کوگورو هستیم و در شعر های دیگر، همواره با فضاهایی وهم آلود و رعب انگیز مواجه می شویم که احساس التهاب را در خواننده بر می انگیزند.

تاریخ های "رویا" از امیل زولا، "مانون لسکو" از آبه پره وو، "مرد کوچک" از آلفونس دوده، "کاندید خواه دلگشا باوری" از ولتر، "یکشنبه های پاریسی" از موپاسان  منتشر شده از سوی نشر کرانه و "نخجیر و تاریکی"، "اتاق قزل" از ادوگاوا رانپو و "مهتاب" از اسماعیل کاداره بوسیله چاپ رسیده توسط انتشار چترنگ با برگردان گودرزی در دسترس تعلق مندان قرار پژمان است.
درون اواسط هفته ی گذشته، FBI یک شهروند ۲۷ ساله ی روسی را به جرم تلاش بخاطر زیبایی دادن حمله ی رشوه افزاری علیه یکی از شرکت های آمریکایی بازداشت کرد. تو آن زمان اسمی از شرکت آمریکایی موردبحث توقیف نشد، بااین حال رسانه ی Electrek تو گزارش عام خود، معروفیت این شرکت را تسلا اخبار می کند.

براساس متن شکوائیه ای که به صورت رسمی توسط وزارت دادگستری ایالات متحده منتشر شده است، در ماه جولای امسال (تیر و مرداد) ایگور ایگورویچ کریوچکوف که شهروند روسیه است با ویزای توریستی بوسیله ایالات متحده سفر کرده و با یک کارمند روس زبان تسلا گیگافکتوری (Tesla Gigafactory) داخل ولایت اسپارکس بطرف خانه نوادا که شهروند آمریکا نبوده، ارتباط برقرار کرده است (فعلا هویت دقیق این حقوق بگیر تسلا پیدا نشده است). ظاهرا کریوچکوف ابتدا چند بار ازطریق شبکه های اجتماعی با حقوق بگیر تسلا وفاق سفت کرده و  پس از ملاقات با او، پیشنهاد عقد یک قرارداد محرمانه را داده است. 

کریوچکوف به حقوق بگیر تسلا گفته است که اگر بدافزاری خاص را به سیستم های رایانه ای گیگافکتوری تزریق کند، یک میلیون دلار پول به او می دهد. ظاهرا شهروند ۲۷ ساله ی روسی به همراه همکارانش دستور کار داشته اند داده ها را از شبکه ی سیستم های رایانه ای تسلا استخراج کنند و سپس از تسلا رشوه گیری بخواهند؛ بدین ترتیب درصورتی که تسلا پول به این افراد نمی داد، آن ها شرکت را بوسیله افشای معلومات تهدید می کردند.

رسانه ی Electrek تو گزارشی که به تازگی منتشر کرده است می نویسد: «FBI طی هفته ی ساری اطلاعات مربوط به گرفتار یک شهروند ۲۷ ساله ی روسی با نام ایگور ایگورویچ کریوچکوف را منتشر کرد و مدعی شد که این فرید تنه گروهی بوده که می خواسته میلیون ها دلار از یکی از مشارکت های حاضر داخل نوادا اخاذی درنگ. به رطوبت نمودار شده که این شرکت، تسلا بوده است».  ایگور ایگورویچ کریوچکوف می خواسته به کارمند تسلا در ازای تزریق بدافزار به رایانه های شرکت، یک میلیون دلار پول بدهد

کارمند تسلا درخواست کریوچکوف را رد نکرد، اما فورا مدیران شرکت را از این موضوع بااطلاع تاسیس و تسلا با FBI ارتباط گرفت تا تحقیقات در این رابطه آغاز شود. به قفا این اتفاق، مأموران FBI عملیات دقیقی را تدارک دیدند تا افرادی که در اثر ادا کارهای خرابکارانه محصول تسلا بوده اند معارفه کنند.

کارمند تسلا در جریان عملیات FBI همچنان با کریوچکوف تو ارتباط حیات و به گونه ای وانمود می کرد که شرایط را پذیرفته است تا بوسیله همراه او، جزئیات عملیات را اثر ریزی کنند. در ماه جاری میلادی، سازمانی تسلا چندین بار از نزدیک با کریوچکوف ملاقات کرد.

مأموران درنهایت قاهر به احراز هویت و دستگیری ایگور ایگورویچ کریوچکوف در قریه لس آنجلس شدند؛ او در تلاش وجود تا خاک آمریکا را ترک کند، اما پیش از صرفنظر آمریکا بازداشت شد. آن نعوظ که رسانه ی Electrek می نویسد مأموران FBI در روانی عملیات مخفیانه ی خود توانستند اطلاعات مربوط بوسیله حملات سایبری ای که درون گذشته توسط همکاران کریوچکوف انجام شده وجود را هویدا کنند. مأموران FBI به طور دقیق به نام شریک شدن هایی که فداکاری اعمال خرابکارانه ی همکاران کریوچکوف شده اند اشاره نکرده اند، بااین حال تجسس اخبار نشان می دهد که در ماه جولای (مقصد و مرداد) حمله ی رشوه گیری افزاری مشابهی دشت شریک CWT Group انجام شده است. این شریک درنهایت مجبور شد جوان به خشکی امدن ۴٫۵ میلیون دلار رشوه بدهد. ایلان ماسک: با حمله ای جدی مواجه بودیم

اگر سازمانی تسلا هوشیارانه اجرا نمی کرد و مدیران شرکت را باخبر نمی ساخت، احتمالا زمان حال تسلا همچنین با مشکلی مشابه مواجه می شد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با اشاعه توییتی به صورت رسمی مهربانی تأییدی بر گزارش اخیر رسانه ی Electrek زده است. ماسک تو توییت جدید خود می نویسد: «با حمله ای جدی مواجه بودیم». تسلا باید بوسیله کارمند خود افتخار یواش. این بی مانند نه تنها تسلا را از حمله ی باج افزاری بسیار شکوه خلاصی عدل بلکه مستقیما به مأموران FBI برای اطلاع کریوچکوف کمک کرد. 

تو اوایل ماه جاری میلادی بود که شرکت مسافرتی Carnival و همچنین گارمین اطلاع دادن کردند ثمر سرویس های آن ها حمله ی باج افزاری عمل شده است. مشارکت Travelex مدتی پیش ۲٫۳ میلیون دلار صیقلی کرد تا حمله ی رشوه افزاری علیه سرو هایش بوسیله خاتمه برسد. تاکنون چند شهر دربرگیرنده آتلانتا، بالتیمور و نیواورلئان هدف حملات سایبری مشابه استراحت اندوهناک اند. مطب های دهان پزشکی و حتی دوربین های DSLR نیز از حملات مشابه در امان نبوده اند. بیشتر بخوانید:یک چهارم از ۱۰ هزار سایت برتر دنیا درحال استفاده از اسکپریت انگشت نگاری مرورگر هستندابرخوردو چینی با قدرت ۱۴۰۰ اسب تبخیر وارد فاز تولید شدنبرد مرورگرهای وب با کوکی ها به کجا ختم می شود؟پورشه پانامرا ۲۰۲۱ رونمایی شدایلان ماسک فلز نیکل را طلای جدید می داند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از حلقه خبرنگاران جوان، هر ساله خودروسازان تعدادی خودرو متاخر به بازار عرضه می کنند که امسال نیز خودروهایی معرفی شد، از جمله خودروهای جدید، محصولات ایران خودرو شامل رانا پلاس اتوماتیک، دنا توربوشارژ اتوماتیک ۷۰۷، دنا توربو شارژ دستی ۷۰۴ و سورن پلاس هستند. قیمت این خودروها با توجه به اینکه پیش ابتیاع شده اند، اما مشخص زدودن.

چندی پیش رضا شیوا رئیس شورای رقابت از قیمت گذاری خودروهای جدید اطلاع داد که بر این ماخذ بخاطر استعلام از ارج بازپسین این خودروها بوسیله سراغ این مقام مسئول رفتیم.

 داخل خصوص آخرین جزئیات از قیمت گذاری خودروهای تجاری در کلینیک تجاری بفرمایید؟

رضا شیوا مهتر شورای رقابت:خودروهایی که در کنفرانس ۴۳۰ شورای هم چشمی برای ارزش گذاری آن ها تصمیم گیری شد، خودروهایی شبیه رانا پلاس اتوماتیک، دنا توربوشارژ اتوماتیک ۷۰۷، دنا توربو شارژ دستی ۷۰۴ و سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی هستند که قیمت رسمی تاکنون نداشته اند، در برابر تولیدات جدید ایران خودرو هستند.

 اگر شناسایی داشته باشید دستورالعمل قیمتی که در گذشته داده شد برای خودروهایی بود که یک قیمت محور برای آن ها داشته ایم؛ قیمت محور را بوسیله عناوین مختلف به مشت آورده ایم. یکی از راه های بوسیله دست آوردن بها پایه این است که اگر میدان تعادلی باشد، خویشتن راسته آن قیمت پایه را می دهد؛ مانند سال ۹۰ و ۹۱ که ارزش پایه برخی از خودروها را از آن نحو به مشت آورده ایم.

 اما اینک با توجه به وضعیت فرمانده پهلو کشور که واردات خودرو هم به هیچ وجه نداریم، این خودروها تو انحصار هستند بنابر این باید به دنبال روش دیگری برای ارج گذاری باشیم. یکی از جدیدترین روش ها برای قیمت گذاری خودرو هزینه تمام شده یا همان کاست پلاس است که شورای هم چشمی آن نحو را استفاده نمی بطی ء چرا که ممکن است تردید و ابهام ای به همراه داشته باشد.

راه دیگری که برای نرخ گذاری خودرو مورد استعمال راحتی می گیرد و کارشناسان آن را ثبوت می کنند، اعمال کلینیک تجاری است که این کلینیک همان گونه ارج گذاری دلشی معروف را به حکم می گیرد.



این فرمول باعث نمی شود که قیمت مواد ابتدایی نیز تکثیر یابد؟

مهتر شورای هم چشمی: مواد مقدماتی مشابه فولاد در کشور با رقم بسیار بالایی تولید می شود و این یعنی این بها که تولید می شود زیاد و درون دسترس است؛ بوسیله طور شهید فولاد تحت چهارچوبی تولیدی می شود. اتفاقا تو جلسه قبل ورق های زیر پنج تمایل را که انحصاری بودند را دستورالعمل زیاده چرب یا شیرین داده ایم، یعنی آنها همچنین آزادی ادا ندارند، جز در بازارهایی که کالاهای رقابتی دارند.

درون برخی از بازارها کالاهایی هستند که در آنها با مشکل نمایش اندک مواجه هستیم و نمایش کمینه از  ادعا داریم اما بوسیله هیچگاه اسکناس هیچ تاثیری تو اضافه ارزش مواد اولین ندارد. ما تو حال حاضر از روش کاست پلاس استفاده نکرده ایم یعنی روشی که هر قطعه چه ارزشی دارد را نرفتیم. 

ما تیمار اکنون بخاطر قیمت گذاری خودرو بر بن فرمول کلینیک تجاری پیش رفته ایم. یکی از دلایل این است که کلینیک تجاری نگاه نمی کند فولاد را چند خریده، نگاه می یواش خودرو مشابه آن چقدر است بدین معنا که خودرو تولیدی متاخر را نسبت به خودرویی که کلاس پایین تازگی دارد مطالعه می کنیم و به هیچ وجه قیمت کامل شده نمی رویم.

 فرمولی داده بودید که قیمت خودرو درون بازار ۱۰ درصد بیشتر از قیمت کارخانه باشد ولی این پیوستگی عارض ندارد، هم اینک برای کاهش قیمت خودرو در راسته و کارخانه چه راهکاری دارید؟

مهتر شورای رقابت: زمانی فرمول ۱۰ درصد را سازمان امنیت اخبار کرد، اما پس از آن این فرمول را پس گرفتند چراکه وزارت صمت گفت نیز چیزی مصوب نشده و این فرمول را پس گرفتند.

همیشه همه جا و داخل هر زمان، میزان عرضه اگر اندک از ادعا باشد این پیوستگی می افتد. با توجه بوسیله اینکه اکنون فرق قیمت راسته و کارخانه بیش است هر زمانی که میزان عرضه کمتر از تقاضا باشد، همچین اتفاقی می افتد و جزو بحث اقتصادی است. تلاشمان بر این است که مدل عرضه را افزایش دهیم، اکنون عرضه خودروسازان  نسبت به سال گذشته به مراتب بیشتر شده و شاید برخی از خودروها ۲۰ درصد افزایش داشته است.

باید تقاضای کاذب را حذف کنیم یعنی مطالبه باید منطقی باشد که به همین دلیل تلاش می کنیم این ائتلاف رخساره دهد که نیازمند انبازی خودروسازان است. باید مواد اولین این خودروها آماده باشد، بوسیله هرحال میدان را کسانی که به هم می زنند و راسته کاذب قائم می کنند باید مقامات نظارتی حواسشان جمع باشد و کنترل بطی ء.



به نظرتان مدل قرعه کشی کنونی باعث می شود خودرو به افراد نیازمند برسد؟

رئیس شورای رقابت: اکنون استاندارد قرعه کشی کنونی، خلیفه بهتری از سیاق گذشته است. در قرعه کشی کنونی، شکایت هایی که در دوره های قبل داشتیم را ندارد به طور مثال در گرداگرد های قبل قرعه کشی، برخی می گفتند درون ۲ دقیقه مقدمه سایت بسته شده خواه پیشنهاد می دهند ۵ میلیون تومان بدهید و اسمتان را بااطلاع سایت می کنیم که تمامی موارد در این دوره از قرعه کشی حذف شده است. در قرعه کشی محدودیت را متجاوز می کنیم که افراد نیازمند بتوانند ثبت نام کنند، که بوسیله مرور این تقاضای کاذب کاهش یافت.

اداره امن گفت با ارزش گذاری خودرو کاری نداریم، و شما اندوه می گویید کاری نداریم، اما تو نهایت از کار افتادن نهایی ارج خودرو دست کیست؟

رئیس شورای هم چشمی: هم زمان حال قیمت اظهاری بازپسین خودرو که خودروساز می فرستد باید به تایید ناظر و حسابرس قانونی شریک شدن برسد. دقت کنید که تایید قیمت خودروساز باید به تایید ناظر برسد.

اگر مقداری اضافه یا مسائل دیگری باشد، بازرس و حسابرس مسئول است، در حال فراهم پر پشت را آنها تعیین کرده اند و به بازرسان می دهند، چنانچه بازرسی ارزش را تایید کرد این اقلام را کمینه و تکثیر می کند و قیمت به همان بانوا می رسد که بازرس داده است. بی قراری اینک به این دلیل  نمی توانیم قیمت کلینیکی را اطلاع دادن کنیم بمنظور قانون گذار گفته است که شورای رقابت باید دستورالعمل بدهد.

میزان دستورالعمل بر شالوده نفیس است که کلینیک تجاری به مشت آورده و چنانچه این اقلام را از ارزش خویشتن اظهاری خودروساز کسر و اضافه می کنیم به قیمت کلینیک تجاری می رسیم.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایسنا بوسیله نقل از دیلی میل، محققان آمریکایی می گویند که مبتلایان زیر ۶۰ سال، ۲.۷۸ مقابل بیشتر از افراد مسن تر، کروناویروس را پخش می کنند.

همچنین صریح شده که جوانان نسبت به افراد بالای ۶۰ سال، با احتمال بیشتری عاملان پخش کننده بلای ناگهانی "کووید-۱۹" هستند.

دانشمندان در کشش پاندمی "کووید-۱۹" کشف کردند که درصد کوچکی از بیماران، مسئول مدل اضافی از انتقال ها هستند.

در این معاینه آمار انتقال کووید-۱۹ درون پنج بخش ایالت جورجیا بین ماههای مارس تا می ترسیم شد.

تجزیه و تحلیل تقریبا ۱۰ هزاره فرد مشغول به "کووید-۱۹" نشان می هد که یک پنجم طولانی عفونت ها از تنها دو درصد از بیماران آلوده نشات می گیرد.

هشدار | ۵ مدال ابتلا به کرونا در کودکان

محققان می گویند که این امر، اهمیت فاصله گذاری اجتماعی را برجسته می سازد.

کارشناسان دانشگاه "اموری"(Emory) آمریکا داخل مورد این پژوهش که تو مجله "PNAS" انتشار یافت، نوشتند: ما موارد گزارش شده بین اوایل مه ۲۰۲۰ میلادی را در پنج عمه ایالت جورجیا تجزیه و تحلیل کردیم.

به نعوظ کلی، حدود دو درصد از موارد بوسیله طور مستقیم مسئول ۲۰ درصد از کامل ابتلاها بودند.

این محققان گفتند: ما ارزیابی خورده ایم که موارد مبتلا شده به کروناویروس که زیر ۶۰ سال سن داشتند، مقدور است ۲.۷۸ برابر بیشتر از افراد بالای ۶۰ سال، سایرین را آلوده کنند.

نتایج یک مطالعه دیگر که اخیرا انجام شد، به بررسی سطح وهله ویروسی در کودکان پرداخت و نشان عدالت که جوانان حامل استاندارد یدکی از کروناویروس درون بینی خود هستند. این حکم ممکن است نشان دهد که جوانان اقتدار بیشتری در واگذاری ویروس به دیگران دارند.

کودکان مشغول تا اینکه با علائم خفیف، نسبت به بزرگسالان که تو بیمارستان بستری شده بودند، وعده ویروسی بیشتری داشتند.

نویسندگان این مطالعه از بیمارستان عمومی ماساچوست آمریکا می گویند که این فقره می تواند نشان دهد که کودکان از عاملان پنهان شیوع کروناویروس هستند.