ژست اپتیک

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

همان طور که می دانید، اپلیکیشن ها به سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و مجانی با پرداخت داخل دستور کار ای. حتما برایتان پیش آمده است که با رویت اپلیکیشنی به عطش بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی وجود داشتن آن شوید. همه ما این امتحان را داشته ایم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می زنیم یا به عقب نسخه بلدرچین شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده هم داستان های اختصاص خودش را دارد و تا اینکه می تواند آسیب جدی بوسیله گوشی شما وارد کند.مقاله ی مرتبطرفع بغرنج گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی بخاطر مدت محدودی مجانی می شوند و ما می توانیم با گمارش آن ها و افزودن به سیاهه اپ های خود، در آینده بی آرامی به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، ترقی دهندگان برای اضافه تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به مجانی عرضه می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک وهله دانلود کنید تا بوسیله سیاهه اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که کام داشتید، از آن ها استعمال کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Crypto Helper



اپلیکیشن Crypto Helper یک پروگرام ی زیاد جالب است که حتما پیشنهاد می کنیم آن را نصب کنید؛ حتی برای سرگرمی! این اپلیکیشن ابزاری بخاطر رمزنگاری گوناگون متن است. توسعه دهنده ی برنامه تأکید کرده است که هیچ داده ای از کاربران ذخیره نمی کند و موقت بعداز حذف برنامه، تمام اطلاعات مربوط به شما حذف خواهد شد. کاربران می توانند متن های ویژه خویشتن را تو اپلیکیشن خبردار کنند و آن ها را به صورت رمزنگاری شده درآورند. از سویی دیگر، متن رمزنگاری شده را می توانید به حالت قبل برگردانید و رمزگشایی کنید.

اپلیکیشن Crypto Helper از الگوریتم مانند رمزنگاری «رمز ویژنر» مصرف می کند و با معاون کلیدهای قوی و داده های تصادفی، یک رشته متن را رمزنگاری خواهد کرد تا هرکسی قادر به درک آن نباشد و برای رمزگشایی آن، فقط باید ازطریق دستور کار و کلید درود شده، اقدام کرد. این اپلیکیشن امکان Frequency Analysis فراهم کرده است که بوسیله کاربر دستور می دهد فراوانی نویسه های ASCII را وارسی کند. علاوه براین، بخاطر رمزنگاری عمیق تر می توان به قیافه تصادفی در داده ها نویز ساختن کرد تا منجر به بی نظمی بیشتری شود و رمزنگاری، ایستادگی بیشتری نمایان کند. 

بازی The Lost Fountain



ورزش ماجراجویی و داستانی که در آن باید از رمزورازهای دنیای گمشده پرده بردارید. این ورزش یادآور ادبیات تخیلی سفر به اعماق زمین ژول ورن و شخصیت بازی، فرزند یک باستان شناس مشهور است که در زمان تحقیق و وارسی یک آبشار جادویی ناگهان ناپدید شده است و اکنون کاربر تو نقش فرزند این باستان شناس باید تلاش درنگ با محلول کردن معماها و پازل ها، از رمزورازهای «آبشار شباب» پرده بردارد و پدر خویشتن را استخلاص دهد. 

اپلیکیشن Horses 3D Live Wallpaper



اپلیکیشن های تصویر پس زمینه ی حی جز پروگرام هایی هستند که بخاطر شخصی سازی هوا کاربری گوشی هوشمند کاربرد دارند. این اپلیکیشن ها غالبا شمایل پس مبنا ی تعاملی ارائه می کنند که نسبت به وضعیت محیطی و حتی اشاره های کاربر واکنش مدال می دهند. برای مثال، داخل این تصاویر غالبا در ساعات شب هنگام روز و با توجه بوسیله موقعیت مکانی گوشی، ممکن است روز یا شب را تماشاچی باشید. ازجمله توان های دیگر این گروه از اپلیکیشن ها می توان به ایجاد تحول و اصطلاحا شخصی سازی آن اشاره داشت. برای مثال، در این اپلیکیشن کاربر می تواند اثر جزیی اسب ها و نوع دویدن آن ها را تغییر دهد. علاوه براین، تغییر زاویه ی نمایش درون این نوع عکس ها امکان پذیر است. عزب موضوعی که درباره ی استفاده از این عکس ها باید تو خاطر داشته باشید، افزایش مصرف باتری نسبت به عکس های ثابت است؛ البته توسعه دهندگان این تصاویر نهایت تلاش را بخاطر بهترین سازی می کنند تا مصرف باتری جاهل معقول نباشد و یک وزن مشخصی داشته باشد. 

بازی Empire Warriors Premium: Tower Defense Games



بازی استراتژیک و سرگرم کننده ای که بیش از یک میلیون کاربر کوشا دارد. این ورزش قهرمانان زیادی دارد که هرکدام نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند. با انتصاب این نسخه ی رایگان شده دسترسی به پرعضله ترین برنده بازی یعنی Miria فعال می شود و ۱۵۰۰ الماس، ۳۰۰ کریستال و چندین مزد دیگر دریافت خواهید کرد تا درطول بازی از آن ها بهره مند شوید. 

کلکسیون آیکون Ascio



مجموعه آیکونی با بیش از ۳۵۰۰ آیکون مختلف با صراحت تمثال ۱۹۲×۱۹۲ است که با ظرافت طراحی شدند. در این مجموعه آیکون بوسیله تصاویر پس ماخذ ی HD نیز دسترسی داده شده است. برای مصرف از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

مجموعه آیکون Ciclo



مجموعه آیکونی متشکل از ۹۸۰۰ آیکون متنوع به همراه ۲۸ ویجت شایسته کردن که می تواند بوسیله کلی ظاهر رابط کاربری گوشی را شما را تغییر دهد و هر روز تجربه ای جدید بخاطر شما بوسیله ارمغان بیاورد. درون این کلکسیون آیکون دسترسی به حدود ۲۰۰ تصویر پس زمینه ی با کیفیت همچنین مهیا شده است. بخاطر مصرف از این مجموعه آیکون باید از لانچری استعمال کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

اپلیکیشن ProCam X - HD Camera Pro



اپلیکیشن دوربین صنف ای که تمام امکانات دوربین را برای ایجاد تغییرات به رخ دستی دراختیار کاربر قرار می دهد. همان طور که می دانید، دوربین گوشی های هوشمند فرایند ثبت سوژه را با توجه به یادگیری ماشینی و با استفاده از هوش مصنوعی انجام می دهند. با دستیار این اپلیکیشن کاربر می تواند نوردهی، فوکوس، بالانس سفید، ISO و حتی سرعت شاتر را بر اساس نیاز خود تبدیل دهد. ازجمله سایر انفراد های این اپلیکیشن می توان به تشخیص چهره، ثبت چند تصویر با یک شات، ضبط ویدئوی 4K و بسیاری قابلیت دیگر اشاره کرد. 

بازی Magnet Balls Pro: Physics Puzzle



یک ورزش روحی سرگرم کننده است که کاربر باید توسط توپی که دراختیار دارد، توپ های بی قراری طعم جزیی را شعار قرار دهد و آن ها را منفجر نرم. قانون بازی این است که توپ شلیک شده باید با حداقل دو توپ غم اثر جزیی خود تلاقی کند تا خرابکاری عارض بگیرد. برای کسب نمره بیشتر باید سعی کنید با یک هدف، توپ های بیشتری را هدف استراحت دهید. از ویژگی های این بازی می توان بوسیله دستمزد های روزانه، استفاده از پیشدستی کردن دهنده، سه گانه حالت بازی مختلف، توپ های ویژه با قابلیات های ویژه و... رمز کرد. 

اپلیکیشن Decimal
هفته ی گذشته، وزارت دادگستری ایالات متحده قطع نامه ی بین المللی جدیدی با محوریت خطرهای رمزنگاری سرو ها امضا کرد. این حد روزنامه با انتقاد از رمزنگاری درون تلاش برای راه اندازی پویشی متاخر داخل بکلی صنعت فناوری و صنایع وابسته است تا شرکت های مجری طریق درصورت قبض مجوزهای لازم، امکان مشاهده ی داده های رمزنگاری شده را مشخص کنند.

درکنار ایالات متحده ی آمریکا، کشورهای بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، کانادا، هند و ژاپن این اندازه مجله را امضا کرده اند. در حصه آغازین معادل مجله به ارزش رمزنگاری داده ها و جلال آن در سرایت ی آزادی اعتراف داخل سراسر جهان اشاره می شود. این بسرنوشت شوم دچار کردن از قطع مجله براساس گزارشی  نوشته شده است که در سال ۲۰۱۷، کمیسیون حقوق بشر دایره ملل متحد منتشر کرد. چیزی نمی گذرد که بوسیله بخش واقعی کمیت نامه می رسیم که حاوی انتقادهای قطعی بوسیله فناوری رمزنگاری و مشکلاتی است که به دلیل کاربرد از آن بوسیله وجود می آید.امضاکنندگان معادل روزنامه ی متاخر می گویند رمزنگاری باعث ایجاد بستر برای فعالیت مجرمان می شود

این مقدماتی باری نیست که وزارت دادگستری آمریکا مخالفت خود با رمزنگاری را بوسیله صورت عمومی اطلاع دادن می کند. تو سال ۲۰۱۸، پنج کشور از هفت ملک شرکت کننده درون قطع مجله ی متاخر بیانیه هایی شبیه با قطع نامه ی تازه ی وزارت دادگستری آمریکا منتشر کردند. این کشورها در نامه ای سرگشوده بوسیله مشارکت های حوزه ی فناوری بوسیله مشکلاتی اشاره کردند که رمزنگاری خلق می کند. درنهایت، این روزنامه تأثیر خاصی روی نحوه ی فعالیت شریک ها نگذاشت.

همدستی های حوزه ی فناوری می گویند هرگونه بک دور ایجادشده بخاطر نهادهای مجری شیوه ممکن است با سوءاستفاده ی مجرمان سایبری مواجه شود. درصورت رخداد این اتفاق، داده های کاربران بوسیله کار بزرگ می افتد؛ بوسیله همین دلیل، شریک های فناوری می گویند رمزنگاری باید روی سرویس ها بود داشته باشد و نهادهای قانونی نیز اجازه ی دسترسی به داده ها را ندارند.

کشورهای امضاکننده ی قطع نامه ی متاخر خواستار دسترسی به داده های رمزنگاری شده ای هستند که بین آدم منتقل می شوند و می گویند سیستمی همچون رمزنگاری سرتاسری (End-to-End Encryption) در پلتفرم هایی مثل واتساپ نباید از آن ها به نیت دسترسی بوسیله داده ها جلوگیری کند. افزون براین، کشورهای سابق الذکر می کوشند تا به داده هایی دسترسی پیدا کنند که به قیافه آفلاین و محلی روی دستگاه هایی قرین گوشی های هوشمند ذخیره می شوند. مقاله ی مرتبط:رمزنگاری چیست و چگونه کار می کند؟ با گوناگون الگورتیم رمزنگاری آشنا شوید

در سال ۲۰۱۶، جنگی حقوقی با محوریت رمزنگاری در محکمه شهر سن برناندینو رخ داد که تمرکز حقیقی اش روی دسترسی نوبت ها به داده های محلی گوشی ها و دیگر دستگاه ها بود. در آن سال، FBI باهم اتحاد کردن اپل را به دادگاه کشاند و اطلاع دادن کرد که باید اذن ی دسترسی بوسیله داده های گوشی هوشمندی را پیدا درنگ که به حادثه ی تیراندازی مربوط وجود.

درادامه ی اندازه نامه ی امضاشده ی وزارت دادگستری آمریکا می خوانیم: «این بیانیه روی مشکلاتی متمرکز است که براثر استفاده از سیستم رمزنگاری سرتاسری ایجاد می شوند؛ بااین حال، تقلا می کنیم این موضوع را به گستره ی وسیعی از سرویس های رمزنگاری تعمیم دهیم که امروزه دردسترس هستند؛ مواردی بسان رمزنگاری مایه ها و اپلیکیشن های سفارشی رمزنگاری شده درون کامل پلتفرم های کمیسیون. ما این ادعا را نقد می کنیم که نمی توان بدون به خطرانداختن حریم خصوصی و امنیت سایبری از امنیت عمومی محافظت کرد». 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این خبر چیست؟بیشتر بخوانید:به روزرسانی مایکروسافت برای آسیب پذیری رادیکال ویندوز و ویژوال استودیوکارت گرافیک انویدیا RTX 3090 احتمالا قادر به یافتن رمزهای کاربران خواهد بودانتشار گزارش هایی از حمله باج افزاری بوسیله فداکار دستگاه های دولتی ملک [بروزرسانی]با به روزرسانی کیف پول الکتروم، ۲۲ میلیون دلار مایملک کاربران بوسیله دزدیدن رفتمایکروسافت برای مغشوش کردن بات نت تریک بات اقدام کرده است
مصطفی رجبی مشهدی،معاون پروگرام ریزی و اموراقتصادی شریک شدن تولید، انتقال و توزیع نیروی صاعقه ایران ، اخبار کرد که با شعار بهینه سازی مصرف، طرح مصرف از مولدهای خورشیدی کوچک بخاطر مشترکان انباشته مصرف نقشه کشی شده تا بتوانند مصرف خود را بهینه کرده و به جمع مشترکان خوش کاربرد بپیوندند. وی اضافه کرد که خبر رسانی در باره ی زمان اجرای طرح «هر متعاقب کف اطاق یک نیروگاه خورشیدی»، به زودی انجام خواهد شد. به گفته ی رجبی مشهدی، مشترکان پرمصرف بخاطر استفاده از مولدهای خورشیدی کوچک باید در سامانه ای که برای این طرح ایجاد خواهد شد ثبت نام کرده و اقدامات لازم را مرحله به بار انجام دهند.

مشهدی همچنین گفت که مولدهای درون نظر گرفته شده درون این طرح، فضای بی نهایت اندکی را اشغال می کنند؛ تا آنجا که بخاطر تولید هر کیلو وات کارمایه خورشیدی، به تقریبا چهار تا پنج متر مربع هوا نیاز است. به گفته ی سخنگوی صنعتی برق، فدایی مشترکان پرمصرف تو حد ۴۰۰ تا ۵۰۰ وات نیروگاه خورشیدی نیاز دارند که می توانند این میزان را روی کولر آبی نصب کرده و از آن به نشانی سایه بان کولر آبی کاربرد کنند. وی افزود که این کار، کارآیی کولر آبی را نیز، تکثیر خواهد عدالت.

مصطفی رجبی مشهدی افزود که مصرف از مولدهای کوچک خورشیدی با غلبه بالاتر، سبب خواهد شد تا استعمال برق از شبکه ی سراسری کاهش یابد و به نوعی خویشتن مشترک، مسئول تأمین بخشی از کارمایه مصرفی خود باشد. مسئله ای که می تواند در اصلاح الگوی مصرف نیز، مؤثر واقع شود. وی تصریح کرد که الویت استراحت اعطا کردن نیکوترین سازی، توصیه ی ابتدا دایره ی صاعقه بوسیله مشترکان پرمصرف است. به گفته ی سخنگوی صنعتی برق، مشترکان پرمصرف در وعده ی بعد می توانند بخاطر مصرف از کارمایه خورشیدی که ناچیز نوا و پاک است و حاجت بوسیله تعمیر و نگه داری اندکی دارد، اقدام کنند.مقاله های مرتبط:آیا امکان ترکیب نیروگاه های بادی و خورشیدی حیات دارد؟انرژی خورشیدی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

مصطفی رجبی مشهدی، اضافه کرد که این طرح می تواند بوسیله عنوان یک نیروگاه کوچک از سوی طولانی مشترکان مورد استفاده استراحت گیرد. دستیار پروگرام ریزی و امور اقتصادی همدستی توانیر، درباره ی تسهیلاتی که بخاطر مشترکان در این طرح داخل نظر گرفته شده است، اذعان کرد که سرمایه گذاری داخل این طرح توسط خود مشترک عارض می گیرد، اما بهره ی آن وام یا یارانه ی سود تسهیلات را، سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری صاعقه ایران (ساتبا) صیقل خواهد کرد. به این تزیین معاون خواهد شد تا یک وام بدون یکروز دراختیار مشترک برق فراغت گیرد و مشترک به رخساره قسطی آن را بازگرداند.

رجبی مشهدی خاطرنشان کرد که مشترکان پرمصرف می توانند از خرج های رخ حسابی که بابت بهای برق می پردازند، هزینه های آن نیروگاه را تأمین کرده و به تدریح که بدهی آن ها تسویه شد، صاحب یک نیروگاه خورشیدی کوچک شوند. وی این اقدام را پاره اساسی ای از راهبرد های لازم برای توسعه ی انرژی های تجدیدپذیر در کشور اعلام کرد و اضافه کرد که درآینده نیز، این حرکت می تواند مقیاس آلایندگی ناشی از کاربرد بنزین های فسیلی درون نیروگاه ها را کاهش دهد.بیشتر بخوانید:افزایش اثرگذاری انرژی تجدید پذیر نسبت بوسیله انرژی هسته ای تو کاهش انتشار کربناولین راه ای که انسان آن را بوسیله نابودی کشید، کدام بود؟گوگل از اطلس ساخت مقر عظیم خود درون سن خوزه پرده برداشتبرآوردی تازه نمونه میکروپلاستیک های لبریز داخل کف اقیانوس ها را ۱۶ میلیون کالبد می داندچین بزرگ ترین سایت انرژی خورشیدی اش را روزی برداری کرد
دقایقی پیش اپل طبق مراسم هر ساله ی خود و هنگام رویدادی عام از سراب جدید گوشی های آیفون رونمایی کرد. آیفون های ۱۲ با گشایش و قابلیت های متعددی همراه شده اند تا با ادامه ی راه نسل های پیشین، خود را بوسیله عنوان بهترین گوشی های هوشمند گیتی معرفی کنند. 

یکی از قابلیت های جدید آیفون ۱۲ تجهیز به شیشه ی محافظ جدیدی است که اپل طی مشارکت نزدیک با کورنینگ موفق به ترقی و تاسیس آن شده است. این شیشه ی محافظ سرامیک شیلد (Ceramic Shield) شهرت دارد که به ادعای اپل تو سقوط گوشی ۴ موافق (در مقایسه با شیشه های محافظ آیفون ۱۱) مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. جناب کریستال های سرامیک در سرتاسر تیغ ی محافظ معاون زیادی به مقاومت آن در برابر ضربات خارجی می نرم.

اپل نخستین شرکتی ازاله که از سرامیک داخل ساخت گوشی های هوشمند خود بهره درگیر است. این ماده که متجاوز منیع و سبک است پیش تر در تنه ی گوشی های هوشمندی مانند می میکس شیائومی و گلکسی اس ۱۰ پلاس به فقره گرفته شده بود. اما اپل این ماده ی متین را درون شیشه ی محافظ نمایشگر بوسیله امر درگیر است تا از این لحاظ منحصر به فرد باشد. 

این پست تو حال بروزرسانی است...بیشتر بخوانید:نگاهی به قابلیت های آیفون ۱۲ در بنیان عکاسی و فیلمبرداریمقایسه آیفون ۱۲ اپل با برترین رقبای اندرویدیضبط ویدئو HDR با قوم جدید آیفونخریداران آیفون ۱۲ سه ماه اشتراک اپل آرکید دریافت می کنندآیفون 12 در مقایسه با آیفون 11 چه پیشرفت هایی داشته است؟
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از میزان، محمد سفینه آرای با اشاره به وضعیت میدان طلا و سکه در هفته گذشته اعتراف کرد: روز شنبه قیمت انس جهانی ۱۹۰۰ دلار بود که با انتشار خبر واریز مطالبات ارزی و بازگشت ارز ناشی از صادرات به سیستم اقتصادی کشور، قیمت ارز در روز یک شنبه با افت قیمت مواجه شد و به طبع آن قیمت مبلغ بین یک تا یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت. چرا حباب سکه زیاد شد؟ | کلاهبرداری در بازار طلای آب شده شایان پیگیری است؟

وکیل رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد:، اما از روز دوشنبه با گذر از جو سیلان اطلاع اطلاع دادن شده از لفظ بانک مرکزی، در گام شروع ارزش ارز افزودن یافت و مقدار ها مجدد سیر صعودی پیدا کرد.

وی افزود: با وجود کاهش ۱۵ دلاری ارزش انس جهانی شاهد افزودن مختصر ارج طلا و مبلغ هستیم بنابراین به مگر روز یکشنبه روند صعودی بها ارز دنباله یافته و سطح مقدار ها به استاندارد قیمت در ابتدای هفته نخست بازگشت البته با قدری افزودن نرخ.

کشتی آرای بیان کرد: قیمت خو جهانی به نسبت فاتحه هفته کاهش ۱۵ دلاری داشته به ۱۸۸۵ دلار فصیح است، قیمت مبلغ طرح ابد ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، مسکوک طرح جدید ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم مبلغ ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه های یک گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، قیمت هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون ۳۵۴ هزاره تومان تو بازار سودا شد.

مشاور رئیس هیئت قانونگذاری زر و جواهر تصریح کرد: در ابتدای هفته حباب سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بوده که این رقم با کاهش ۱۰۰ هزاره و ۵۰ هزاره تومان بوسیله یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

به گفته وی، حباب مسکوک و طلا درون روز یک شنبه با اُفت ارزش ارز حدود ۵۵۰ هزاره تومان کاهش یافت. آژیر استاندارد تهران؛ طلای آب شده نخرید | مصنوعات دارای کد شناسایی مقیاس بخرید

وی ادامه داد: طلای آبشده مابین افزاد حرفه ای و کسانی که در این مملکت فعالیت دارند دادوستد می شود،

مدیرکل میزان تهران نیز سفارش کرده به دلیل فاحش نبودن عیار طلای آبشده از خرید آن جلوگیری کنند با این وجود داخل صورتی که بوسیله دنبال معامله طلای آب شده هستند به واحدهای مشروع که دارای فاکتور و مهراستاندارد هستند، رجوع کنند.

سفینه آرای اشعار کرد: عمده خرید این روزهای انسان محدود بوسیله خرید مسکوک های زر بوده است و خرید بیشتری نسبت بوسیله جواهرات و طلای زینتی دارد.

وکیل مهتر اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: با ته ماه صفر میدان زر و مسکوک رونق بهتری خواهد گرفت و این روزها بنا به ایام سوگواری خرید و بیع طلا با ایستایی مواجه شده است.
پس از رونمایی پردازنده های گرافیکی جدید انویدیا، بسیاری از تعلق مندان برای خرید کارت های گرافیکی این شرکت لحظه شماری می کردند و پس از شروع معامله آن ها، اتمام لحظه ای شان فروشگاه های مختلف را شاهد بودیم. در این بین، فداکار نیز با استفاده از ربات ها انبوهی از کارت های گرافیکی RTX 3080 را خریدند تا آن ها را با قیمتی به مراتب بیشتر تو eBay بخاطر سودا قرار دهند.

انویدیا با ستاندن گزارش های مختلف کاربران درنهایت واکنشی نشان عدالت و گفت که بازرسی بیشتری روی بیع کارت گرافیکی RTX 3090 خواهد داشت تا افراد سودجو نتوانند طرز معامله خویشتن را مکرر تکرار کنند و جهت نزول کارت گرافیکی متاخر این شرکت در میدان شوند. بااین حال، روش انویدیا همچنین تأثیر بسیار بخشی گذاشت و در حال حاضر، انویدیا نمی تواند بوسیله تقاضای کاربران برای تأمین کارت گرافیکی پاسخ دهد.

اصولا محصولات محبوب با تقاضای متعدد در زمان نمایش مواجه می شوند و همین امر سبب می شود که گروهی از علاقه مندان با بور ی زمانی بیشتری به محصول مدنظرشان دست یابند؛ بااین حال، مدیرعامل انویدیا می گوید که شرایط از آنچه فکر می کنیم، پیچیده خیس است و اگر هنوز به کارت گرافیکی متاخر این شرکت دست نیافته اید، بخت بسیار کمی تا پایان سال ۲۰۲۰ بخاطر سودا محصولات جدید انویدیا خواهید داشت.

مدیرعامل انویدیا درون پاسخ بوسیله رسانه ها توضیح رحم که چرخه ی تولید محصولات این باهم اتحاد کردن مشکلی ندارد و آنچه موجب شده با سقوط کارت گرافیکی RTX 3080 و RTX 3090 تو بازار مواجه شویم، تقاضای متجاوز بسیار کاربران و تعلق مندان است. مصادف شدن عرضه ی کارت های گرافیکی جدید انویدیا با سه ماهه ی آخر سال که هم زمان با تعطیلات زمستانی است، سبب شده تا بسیاری از علاقه مندان شوروشوق بیشتری برای معامله محصولات جدید شریک انویدیا داشته باشند.

این موضوع داخل حالی رقم می خورد که بوسیله گفته مدیرعامل انویدیا، مشکلی داخل ظرفیت تولید محصولات این شرکت وجود ندارد؛ بلکه نزول محصولات در بازار بوسیله دلیل تقاضای متجاوز بیش کاربران بخاطر خرید کارت های گرافیکی جدید است. درواقع، مقام بلندپایه انویدیا غیرمستقیم تأیید می کند که انویدیا بخاطر امتحان ی چنین استقبالی از محصولات جدید خود آماده نبود.مقاله های مرتبط:رک رسمی مقایسه قدرت RTX 3070 با RTX 2080 Ti منتشر شدانویدیا عرضه RTX 3070 را دو هفته بوسیله تأخیر انداخت۱۰ نکته از بررسی کارت های گرافیک RTX 3080 و RTX 3090 انویدیا که باید بدانیم

باید گفت که استقبال کاربران از کارت های گرافیکی متاخر انویدیا درون سنخ خود بسیار جالب است و به گفته ی مدیرعامل انویدیا، تا اینکه خرده فروشان را همچنین متعجب می سازد. درواقع، جن سون هوانگ، مدیرعامل انویدیا، سودا کارت های گرافیکی سری RTX 3000 بسیاری از خرده فروشان را به یاد زمان معرفی کردن سیستم عامل ویندوز ۹۵ و سیستم پنتیوم انداخته است.

هوانگ درادامه توضیح می دهد که تا اینکه اگر انویدیا از استقبال گشاد از محصولات جدیدش خبر داشت، بازهم امکان رساندن حجم تولید محصولات به حد انتظار وجود نداشت. انویدیا قصد دارد زمان عرضه ی کارت گرافیکی RTX 3070 را از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) به ۲۹ اکتبر (۸ آبان) واگذاری دهد تا امکان پاسخ گویی بهتر به تقاضاها وجود داشته باشد.

بااین حال، انتظار می جوی بغرنج بزرگ انویدیا با عرضه ی کارت گرافیکی RTX 3070 شروع شود؛ برای اینکه این کارت گرافیک درمقایسه با میزان RTX 2080 Ti عملکرد مشابهی ارائه می دهد و تنها ۴۹۹ دلار قیمت دارد که درنتیجه، بسیاری از فرع مندان، به خاص گیمرها برای خرید آن انگیزش خواهند شد. درنهایت، هوانگ دنباله می دهد که احتمالا تا اوایل سال ۲۰۲۱ نیز، ویژگی در عرضه ی کارت های گرافیکی جدید در فدایی از بازارها تجربه خواهد شد.بیشتر بخوانید:۱۰ نکته از بررسی کارت های گرافیک RTX 3080 و RTX 3090 انویدیا که باید بدانیمنمودار رسمی مقایسه قدرت RTX 3070 با RTX 2080 Ti منتشر شدانویدیا نمایش RTX 3070 را دو هفته بوسیله تأخیر انداختآیا انویدیا و آرم به اجبار از راسته چین خارج می شوند؟انویدیا RTX 3070 Mobile احتمالا با قدرت RTX 2080 Ti برای لپ تاپ ها معرفی می شود
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از حلقه خبرنگاران جوان، رئیس راه اندازی محیط زیست شهرستان سوادکوه در استان مازندران گفت: یک قلاده پلنگ در معاشرت روستای سنگ سرک سوادکوه بوسیله یک راس اسب حمله و بدنش را متلاشی کرد. دوربین تله ای در منطقه سوادکوه و سوادکوه شمالی تصاویری از پلنگ ثبت کرد و تقریبا ۲۰ قلاده پلنگ تو این منطقه بود دارد.

ابراهیم فلاحی منطقه شکارممنوع سوادکوه را زیستگاه پلنگ دانست و گفت: حمله پلنگ به آدم چند بار در این منطقه گزارش شده است. این حیوان وحشی بخاطر دفاع از خودش واکنش نشان می دهد و غالبا به منازل افراد نمی رود. بود وحش به همت مردم منطقه از چند سال گذشته تاکنون احیا شده و مردم بوسیله عارض خودجوش از حیات وحش محفاظت می کنند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، خلال چند روز اخیر بانک عامل بخش ساختمان از تکثیر سقف تسهیلات مسکن از محل حساب سپرده پس انداز جوانان تا ۴۰۰ میلیون تومان اطلاع داده است. مطالعه دو نیمه متفاوت بازار مسکن درون شهریور ۹۹ | سبقت جویی جنوب از شمال تهران تو رشد قیمت ساختمان

از سوی دیگر محمود محمودزاده کمک مسکن و ساختمان وزارت گونه و شهرسازی نیز زمزمه هایی مبنی بر احتمال بررسی موضوع تکثیر سقف تسهیلات مسکن داخل شورای عالی مسکن را مطرح کرده است.

موضوعی که می بایست شورای پول و ناموس درباره آن ورود کرده و به پذیرش برساند؛ مقبول افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن در شورای ممتاز مسکن، محلی از إعراب نخواهد داشت؛ هر چند که وزیر گونه و شهرسازی عضوی از اعضای شورای پول و اعتبار است. ویژه ۲۰ درصد از بی مو تسهیلات بانکی به بخش مسکن، مؤثر است؟

بانک مرکزی روز گذشته گزارشی از شرایط تسهیلات بانکی درون ۵ ماهه ابتدا امسال را اطلاع دادن کرد که پهلو اساس آن، ۵۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی صیقلی شده و سهم حصه مسکن، ۱۱ هزاره و ۱۸۱ میلیارد تومان معادل ۲.۲ درصد از کل تسهیلات بانکی پرداخت شده، بوده است.

این درون حالی است که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بارها با یادآوری دستور رئیس جمهور به بانک مرکزی مبنی کنار خاص ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به بخش مسکن، خواستار شکل پذیری این موضوع شده است.

مسأله ای که داخل طرح دو فوریتی جهش تولید و تأمین مسکن نیز آمده و کنار اختصاص ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی بوسیله تولید ساختمان تأکید شده است؛ طرحی که دو فوریت آن پسند شده و برای وارسی بیشتر به کمیسیون تخصصی (عمران) ارجاع شده است. قرضه مسکن جوانان ۴۰۰ میلیونی شد | جزئیات دریافت تسهیلات

هر چند که در گزارش مرکز پژوهش های مجلس، از اختصاص ۲۰ درصد تسهیلات بانکی به بخش مسکن که تو طرح «پریدن تولید خانه» آمده، انتقاد شده و اعلام کرده که این اتفاق به ورشکستگی صنایع تولیدی می انجامد؛ چون بانک ها از اعطای تسهیلات به سرمایه تو عزا صنایع، به سمت تسهیلات بخش مسکن تربیت می شوند.

به تصور شمارش اختصاص ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به بخش مسکن، بوسیله نشانی مثال در ۵ ماهه نخست امسال، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان می بایست تسهیلات مسکن اعم از ساخت یا خرید اعطا پرداخت می شد که عملاً به معنای ۱۰ برابر (هزار درصد) شدن مقیاس بدهی های فعلی حصه مسکن حیات.

بر شالوده اعلام بانک مرکزی، در سال گذشته ۳۴۲ هزاره واحد مسکونی احداث شد؛ این داخل حالی است که بر اساس آمار، ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور کمبود داریم، بنابراین با ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی می شد تا ۳.۵ میلیون واحد مسکونی در سال احداث کرد.

البته با نما مذکور (۱۰۰ هزار میلیارد تومان) با احتساب تورم ۳۰ درصدی نهاده های مسکن (به خشکی امدن بنیان اطلاع دادن مرکز آمار ایران از تورم این نهاده ها در بهار امسال) شاید بتوان پاسخگوی ساخت ۲.۵ تا ۳ میلیون واحد مسکونی در کشور بود. یک شوخی به شهرت وام خانه ۴۰۰ میلیون تومانی!

گذشته از آنکه حتی تو قیافه افزایش سقف تسهیلات خرید بناء تا ۴۰۰ میلیون تومان، باز تیمار بوسیله برهان پشته وجود داشتن قیمت مسکن داخل تهران، نما سابق الذکر حداکثر می تواند تا ۵۰ درصد یک واحد مسکونی ۴۰ متری در مناطق میانی خواه جنوبی پایتخت را با ارج کنونی مسکن، پوشش دهد، اما اصل انتشار این خبر، یک شوخی زیاد ازاله.

چرا که این تسهیلات صرفاً بوسیله آن قسمت قسمت کردن از دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان بانک عامل بسرنوشت شوم دچار کردن مسکن تعلق می گیرد که از سال ۹۹ اقدام بوسیله باز کردن حساب پس انداز ساختمانی جوانان کرده و پس از ۱۵ سال (۱۴۱۴) دارنده شمار می تواند ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن اخذ نرم! همه وام های مسکن

با این تفاصیل، در حال حاضر تنها دو مدل وام ساختمان قابل دسترس عموم مردم وجود دارد؛ یکی تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی بیع ساختمان صندوق پس انداز مسکن یکم است که حاصل سپرده گذاری یک ساله نیمی از این مسکوک از سوی خواهان در حسابی به همین نام می باشد و دیگری تسهیلات خرید بناء سپرده ممتاز است که حاصل خرید اوراق معترف حق اولویت تسهیلات خانه از فرابورس است.

البته برخی بانک های غیردولتی تسهیلات با ارقام بعضاً تا نزدیک یک میلیارد تومان بی قراری به متقاضیان پرداخت می کنند که بدلیل قیمت سود و اقساط سنگین آن، کم ارزش اقشار و دهک های خاص بوده و قابل مصرف و دسترس برای عموم مردم حلق. وام ساختمان صندوق پس انداز مسکن یکم

خانه دار شدن با استفاده از مکانیزم پس انداز، طرحی بود که عباس آخوندی وزیر سابق رویه و شهرسازی در خرداد ۹۳ از آن عرشه عنوان جعبه پس انداز ساختمانی غره رونمایی کرد.

موضوعی که شاید بخاطر سال های ۹۳ تا ۹۶ که نفخ بخش مسکن، تابعی از تورم عمومی بود و درون آن زمان، تورم عمومی تا حدودی کنترل و حتی در مقاطعی تک رقمی شده بود، اثربخش حیات.

اما این ساز و کار همزمان با افزودن تورم عمومی و ساختمان و افزایش قیمت ها درون بازار مسکن، دیگر اثرگذاری خود را از دست داد و درون سال های اخیر، عزب مشهور از این قوطی پایا مانده است.

بر اساس گزارش بانک مرکزی از متوسط قیمت مسکن تهران درون شهریور ماه امسال که بوسیله متری ۲۴.۲ میلیون تومان رسید، تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی جعبه پس انداز مسکن یکم، عزب می تواند حدود ۶ درصد از یک واحد ۵۰ متری که ارزشش شاید به ۱.۲ میلیارد تومان برسد را پوشش دهد.

با تخیل قبض وام زوجین از نگرش این مجری (۱۸۰ میلیون تومان بدهی) این تسهیلات پوشاننده ۱۲ درصد قیمت واحد مسکونی مذکور خواهد بود.

اگرچه در هر دو استاندارد تسهیلات فردی و زوجین، امکان دریافت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی جعاله نیز وجود دارد، اما از آنجایی که برای دریافت این تسهیلات، باید اوراق تسهیلات مسکن از فرابورس خریداری شود، تقریباً این وام (جعاله) بی اثر خواهد بود. تسهیلات از محل اوراق تسهیلات مسکن

در حال حاضر جذاب ترین تسهیلات ساختمان و ملموس ترین آن بخاطر آحاد مردم بوسیله دلیل عدم نیاز به سپرده گذاری و نیز نیاز نداشتن به تأمین وثایق و تضامین (به دلیل در گرو عدول کردن ملک) تسهیلات معامله مسکن از نگرش اوراق تسهیلات است.

این تسهیلات مانند وام قوطی مسکن یکم در دو استاندارد انفراد و زوجین اعطا می شود که به زیبایی ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان است؛ این تسهیلات همراه با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی جعاله نیز قابل دریافت است.

با توجه بوسیله اینکه برای دریافت وام ساختمانی از محل اوراق، باید برگه های حق تقدم تسهیلات مسکن خریداری شود، اندکی از این وام بوسیله برهان فراز وجود داشتن ارج اوراق اثرگذاری خود را از مشت می دهد.

با احتساب متوسط نرخ هر برگه تسهیلات بناء تو فرابورس بین ۸۰ تا ۸۵ هزار تومان، عملاً ۱۶ تا ۱۷ میلیون تومان از تسهیلات فردی و ۳۲ تا ۳۴ میلیون تومان از تسهیلات زوجین بلااثر خواهد شد؛ درنتیجه بدهی مذکور، تنها قدرت پاسخگویی ۷ تا ۸ درصدی قیمت مسکن برای متقاضی محدودیت و ۱۴ تا ۱۶ درصدی ارزش یک واحد مسکونی ۵۰ متری بخاطر یک زیتون طالب را به قفا خواهد داشت. مدت زمان دسترسی یک خانوار به مسکن به ۱۰۰ سال رسید!

در صورتی که متوسط درآمد هر خانوار بر اساس دریافتی یک کارگر قرارداد یمین را رقمی حدود ۳ میلیون تومان در هر ماه فرض کنیم و از آنجایی که مرکز آمار، سبد هزینه ای خانوار از پاره مسکن را یک سوم درآمدهای آنها می داند، درنتیجه یک خانوار تا ۱۱ میلیون تومان از درآمد سالانه خویشتن را به بخش ساختمانی اختصاص می دهد.

با توجه بوسیله اینکه متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران تا ۲۴.۲ میلیون تومان است؛ ارزش یک واحد مسکونی ۵۰ متری به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، درون صورتی که رشد سالانه قیمت ساختمانی را با رشد سالانه حقوق کارگر موافق و مساوی در نظر بگیریم، بسیار از ۱۰۰ سال کشش می کشد تا این خانوار بتواند از طریق سیستم پس انداز، خانه مورد نیاز خود را خریداری کند.

اگر این فرد بخواهد بخشی از زمان مورد رویت را با تسهیلات خانه تکرار کند، این متمایز برای خواستگار فردی دریافت تسهیلات (۱۰۰ میلیون تومانی) بوسیله ۹۰ سال و برای زوجین (تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی) به ۸۰ سال کاهش می یابد. دولت روحی به حال باد کند

رشد بها تو بازارهای مختلف از ساختمان و خودرو گرفته تا سکه و ارز و… حاصل سخت گیری دمل اشتراکی است و کسی سوا خویشتن قضا و قدر عامل ساختن این دمل نیست. دولت با عدم ایجاد درآمدهای پایدار، کسری بودجه خود را از قانون شیوه های نفخ زا تکرار می درنگ و با اتخاذ سیاستهای غلط بر طبل تشدید دمل می کوبد. براین اساس برای کاستن از فشاری که بی آرامی اکنون به خشکی امدن گرده مردم ثقل می کند راهی جز کاهش تورم عمومی از قانون توافق دادرسی های کلان اقتصادی طالع وجود ندارد و تا زمانی که دولت اتومبیل تولید تورم خود را ایستا نکند، با مُسکَن های بی پی نمی تواند گامی داخل علت خانه دار شدن مردم بردارد.
همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه لباس توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون دستور کار ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دید اپلیکیشنی به هوس بیایید و سرود داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما سرزده متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می زنیم یا به عقب نسخه بلدرچین شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده هم داستان های اختصاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب اکید به گوشی شما واقف درنگ.مقاله های مرتبطرفع مشکل گوگل پلی داخل ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای انفراد

ولی گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزودن به سیاهه اپ های خود، در آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به مجانی عرضه می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا بوسیله سیاهه اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها استعمال کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Calculator Locker: Hide Photos
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مجتبی یوسفی نماینده آدم اهواز داخل مجلس شورای اسلامی با رمز به مشکلاتی که ریزگردها هر ساله بخاطر مردم شهرهای جنوبی و شرقی کشور ساختن می کنند، اظهار داشت: باید ابتدا با متد های کندرو از ورود ریزگردها به درون شهرها جلوگیری کنیم و سپس درون بلندمدت با آبگیری، توسعه فضاهای سبز و اسلوب های دیگر با آنها مقابله شود.

وی افزود: تالاب هورالعظیم یکی از بنیانی ترین پناهگاه های حیات وحش و اکوسیستم های آبی مشترک بین جزء جنوب غرب ایران و قلمرو عراق و همین طور، بخشی از تالاب های بزرگ بین النهرین است که تغییرات مختلف در دو دهه اخیر تأثیرات مهمی بر ساختار و کارکرد این مجموعه گذاشته است. آشنایی با تالاب هورالعظیم

پلیس انسان اهواز در جماعت ادامه انصاف: اکوسیستم هایی که با محوریت آب شکل می گیرند، در صورت خشکسالی و هبوط آب نابود می شوند، زیرا گیاهان و جانوران در بر یکدیگر زنجیره غذایی تشکیل می دهند.

یوسفی با ابراز تأسف از این که بوسیله دلیل خشکسالی طی سال های اخیر تالاب های استان خوزستان به اختصاص هورالعظیم، بسیاری از جانوران این منطقه از بین رفته اند، گفت: حتی پرندگان مهاجری هم که درون هزاران سال بخاطر بذر ریزی به این منطقه کوچ می کردند، یا تلف شده اند خواه تغییر خوش نویسی داده اند، حتی برخی از نواحی نیز در عارض آبگیری مجدد، مجدد به حالت اولیه باز نمی گردند.

وی با تأکید به خشکی امدن این که مالچ پاشی های غیراستاندارد باعث از بین رفتن علوفه، گیاهان و جانوران منطقه شده و تنوع زیستی آن را نابود کرده است، گفت: مالچ پاشی های غیراستاندار در این منطقه، فقط پاک کردن صورت جریان است، چون علاج موکد ریزگردها با بهبود شرایط آبی تالاب ها امکان پذیر است.

پلیس انسان اهواز داخل محفل ادامه داد: مالچ پاشی غیراستاندارد جهت شده تا بسیاری از نحو های گیاهی و جانوری تالاب هورالعظیم نابود شود.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: برای حفظ کردن هوا زیست منطقه و همین طور مقابله با ریزگردها باید از روش های میزان و مالچ های نوین کاربرد شود تا گواه خرابکاری محیط زیست و از بین روبیدن گونه های جانوری و گیاهی نباشیم.