ژست اپتیک

به گزارش همشهری آنلاین، کلودین اوژه بازیگر فرانسوی که با نقش آفرینی پهلو شان کانری در یکی از فیلم های مجموعه سینمایی «جیمز باند» با عنوان «گلوله آتشین» به شهرت رسید، جابجایی.  مرکز استعدادیابی اوژه، اجل او را که ۷۸ سال داشت تایید و اعلام کرد که او داخل پاریس درگذشته است.

اوژه صنف بازیگری خود را با نقشی کوتاه در فیلم سینمایی «کریستین» نما زد که ستارگانی همچون رومی اشنایدر و آلن دلون در آن نقش آفرینی می کردند. او سپس در سال ۱۹۶۰ در فیلم سینمایی «وصیت نامه اورقه» به کارگردانی ژآن کوکتو بازی کرد. کلودین اوژه مقدماتی بازیگر زن فرانسوی بود که در فیلم سینمایی «جیمزباند» کنار یک جاسوس بریتانیایی بود. داخل سال ۱۹۶۵ درون «گلوله آتشین» در نقش دومینو به ورزش پرداخت و بوسیله جیمز باند دستیار کرد تا یک دایره جنایتکار را از بین ببرند.

چند فیلم و سریال دیگر که اوژه در آن نقش آفرینی کرده «صلیب سه گانه» به کارگردانی سازنده «گلوله آتشین» و همچنین سریال انگلیسی «یادداشت های شرلوک هولمز» است.
  • ۹۸/۰۹/۳۰

نظرات (۱)

  • تبلیغات رایگان
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی