استون مارتین به تازگی یک DB6 کلاسیک را با فناوری طولانی الکتریکی بازسازی کرده است. پاول اسپایرز، مسئول بخش اجرایی استون مارتین، پارسا است که هر محصولی باید تا صد سال بوسیله اشتهار خودش جاویدان بماند و نباید دانا موزه ها شود. البته این مسئله برنامه ی طاسی استون مارتین برای آینده ی خود محو.
آن ها عزیمت ندارند خودروهای احتراق داخلی را از رده بیرون کنند. وی معتقد است که مشتریان آن ها بوسیله دو قسمت قسمت کردن تقسیم می شوند؛ دسته ی ابتدا افرادی هستند که به عقب جایگزینی خودروهایی با سوخت فسیلی با انواع الکتریکی هستند و دسته ی دوم بی قراری خاندان جدیدی هستند که با بو و صدای پیشرانه های احتراق داخلی آشنا نیستند. اسپایرز این ایده را پیوند قلب نامیده است. ساخت خودرویی تمام الکتریکی در قالب و جسم ی خودرویی کلاسیک. آن ها داخل این خوش نویسی تا اینکه روزنه ای اضافی نیز در پیکر خلق کردن نکرده اند.
بوسیله جای پیشرانه ی خطی ۶ سیلندری که ۴۹ سال پیش روی این خودرو راحتی گرفت، این DB6 از ماژولی محتوی باتری، موتور و نرم ابزار کنترلی، باریک شده است. این ماژول دقیقا به جای پیشرانه ی قبلی این خودرو گمارش شده است. اطلاعات زیادی درباره ی این خودرو منتشر نشده است ولی مواردی از این قبیل که نسخه ی تولید انبوه بخشی با این استاندارد ی فعلی تفاوت خواهد داشت و اینکه حد و قدرت این خودرو دقیقا برابر با نسخه ی واقعی است، پیش دماغ می شوند.
شاید بوسیله دیدن شما تولید نسخه ی الکتریکی از خودرویی کلاسیک کمی آشنا به نظر برسد. قائم است؛ سال گذشته جگوار با سری E دقیقا همین فرمان را کرد اما اسپایرز معتقد است که استون مارتین زودتر از جگوار این کار را نخست کرده است. با اینکه درباره ی ایده ی پایه ی این محصول کاملا گپ شده است اما هیچ جزئیاتی از آن داخل اختیار نیست. گمان می جوی که در این خودرو از همان قوطی کنگره ی پنج سرعته ی اصلی که استعداد تبدیل بوسیله جعبه دنده ی مورد سرعته دارد، استفاده شده است. در این خودرو خبری از سیستم یخ کننده ی قدیمی غصه ازاله.مقاله های مرتبط:موردانتظارترین خودروهای برقی برای سال ۲۰۲۰خودروی الکتریکی مفهومی مینی رونمایی شد
مقابل گفته ی شرکت سازنده، داخل نسخه ی تولید انبوه شاهد قابلیت شارژ کندرو هم خواهیم بود. از بی پرده این خودرو اصلا معلوم تراشیدن که داخل آن از فناوری پیشران الکتریکی استفاده شده است. تا اینکه لوله های اگزوز هم درون آن دیده می شوند تا هویدا آن را تا جایی که مقدور است مانند به نمونه پا بر جا نگه دارند. عزب تفاوت آن، جایگزینی پورت شارژ به جای باک سوخت است. داخل خودرو هم اوضاع به همین قیافه است. دقیقا همان طراحی تویی مدل اصلی تو اتاقک این خودرو دیده می شود با این تفاوت که حال فقط عقربه ی سرعت شمار کار می کند و سرمد عقربه ها نمادین هستند. اسپایرز جنین داده است که مدل تولید متراکم این خودرو تمامی ملزومات یک خودروی الکتریکی را دارا است.
با بود جعبه دنده ی دستی، دیگر نیازی به نیمه کلاچ ستاندن و کلاچ گرفتن نیست و به راحتی می قابلیت آن را داخل حالت مورد سرعته قرار داد. شتاب مقدماتی ی این خودرو کمی از آنچه که کام می رود ناچیز است و احتیاج است تا حسابی پدال سرگین را فشار داد. در این نسخه از DB6 خبری از سیستم کنترل اعتدال نیست ولی نبود این جهیز هم حس نمی شود. سرعت گیری این خودرو به خوبی مدل اصلی و بنزینی آن محو اما داخل عوض، رانندگی بی صدا، کند و بدون آلودگی بوسیله ارمغان می آید.
شتاب گیری این خودرو در کنگره های ۲ و ۳ بسیار ملموس تر از دیگر دنده ها است. جاهل از موارد ذکر شده، باقی خصوصیات این خودرو نسبت به میزان اصلی تغییر یدکی نکرده است. بخاطر همگام شدن با استانداردهای مدرن، DB6 از چسبندگی و تعادل بیشتری برخوردار است و شاسی خودرو اندوه کمی نیکوترین سازی را امتحان کرده است. تولید نسخه ی الکتریکی از خودروی کلاسیک DB6، مدال از استعداد الکتریکی سازی هر خودرویی دارد. پیشرانه ای که از DB6 حذف شده است، درون DB4, DB5, DBS دیده می شود. پس ظرفیت زیادی برای ادا این امر با خودروهای کلاسیک دیگر غم وجود دارد. به گفته ی او، هزینه ی تقریبی این بازسازی چیزی حدود ۲۵۳ هزار دلار بوده است. هدف تولیدکنندگان این است که ۳۰۰ دستگاه از ۳۰۰۰ دستگاه خودروی کلاسیک فروخته شده را بازسازی کرده و آن ها را به فناوری پیشران الکتریکی فراهم کنند. بیشتر بخوانید:تیونینگ دوست داشتنی پورشه 356 کلاسیک مدل ۱۹۶۰ رونمایی شدشاسی اهتزاز استون مارتین DBX به مرحله پیش تولید وارد شدشاسی بلند برقی فورد تریتوری برای راسته چین معرفی شداستون مارتین DB4 GT زاگاتو بازتولید می شودعلت حضور شرکت های تولیدکننده فرآورده های نفت و سرگین در مسابقات فرمول E چیست؟
آن ها عزیمت ندارند خودروهای احتراق داخلی را از رده بیرون کنند. وی معتقد است که مشتریان آن ها بوسیله دو قسمت قسمت کردن تقسیم می شوند؛ دسته ی ابتدا افرادی هستند که به عقب جایگزینی خودروهایی با سوخت فسیلی با انواع الکتریکی هستند و دسته ی دوم بی قراری خاندان جدیدی هستند که با بو و صدای پیشرانه های احتراق داخلی آشنا نیستند. اسپایرز این ایده را پیوند قلب نامیده است. ساخت خودرویی تمام الکتریکی در قالب و جسم ی خودرویی کلاسیک. آن ها داخل این خوش نویسی تا اینکه روزنه ای اضافی نیز در پیکر خلق کردن نکرده اند.
بوسیله جای پیشرانه ی خطی ۶ سیلندری که ۴۹ سال پیش روی این خودرو راحتی گرفت، این DB6 از ماژولی محتوی باتری، موتور و نرم ابزار کنترلی، باریک شده است. این ماژول دقیقا به جای پیشرانه ی قبلی این خودرو گمارش شده است. اطلاعات زیادی درباره ی این خودرو منتشر نشده است ولی مواردی از این قبیل که نسخه ی تولید انبوه بخشی با این استاندارد ی فعلی تفاوت خواهد داشت و اینکه حد و قدرت این خودرو دقیقا برابر با نسخه ی واقعی است، پیش دماغ می شوند.
شاید بوسیله دیدن شما تولید نسخه ی الکتریکی از خودرویی کلاسیک کمی آشنا به نظر برسد. قائم است؛ سال گذشته جگوار با سری E دقیقا همین فرمان را کرد اما اسپایرز معتقد است که استون مارتین زودتر از جگوار این کار را نخست کرده است. با اینکه درباره ی ایده ی پایه ی این محصول کاملا گپ شده است اما هیچ جزئیاتی از آن داخل اختیار نیست. گمان می جوی که در این خودرو از همان قوطی کنگره ی پنج سرعته ی اصلی که استعداد تبدیل بوسیله جعبه دنده ی مورد سرعته دارد، استفاده شده است. در این خودرو خبری از سیستم یخ کننده ی قدیمی غصه ازاله.مقاله های مرتبط:موردانتظارترین خودروهای برقی برای سال ۲۰۲۰خودروی الکتریکی مفهومی مینی رونمایی شد
مقابل گفته ی شرکت سازنده، داخل نسخه ی تولید انبوه شاهد قابلیت شارژ کندرو هم خواهیم بود. از بی پرده این خودرو اصلا معلوم تراشیدن که داخل آن از فناوری پیشران الکتریکی استفاده شده است. تا اینکه لوله های اگزوز هم درون آن دیده می شوند تا هویدا آن را تا جایی که مقدور است مانند به نمونه پا بر جا نگه دارند. عزب تفاوت آن، جایگزینی پورت شارژ به جای باک سوخت است. داخل خودرو هم اوضاع به همین قیافه است. دقیقا همان طراحی تویی مدل اصلی تو اتاقک این خودرو دیده می شود با این تفاوت که حال فقط عقربه ی سرعت شمار کار می کند و سرمد عقربه ها نمادین هستند. اسپایرز جنین داده است که مدل تولید متراکم این خودرو تمامی ملزومات یک خودروی الکتریکی را دارا است.
با بود جعبه دنده ی دستی، دیگر نیازی به نیمه کلاچ ستاندن و کلاچ گرفتن نیست و به راحتی می قابلیت آن را داخل حالت مورد سرعته قرار داد. شتاب مقدماتی ی این خودرو کمی از آنچه که کام می رود ناچیز است و احتیاج است تا حسابی پدال سرگین را فشار داد. در این نسخه از DB6 خبری از سیستم کنترل اعتدال نیست ولی نبود این جهیز هم حس نمی شود. سرعت گیری این خودرو به خوبی مدل اصلی و بنزینی آن محو اما داخل عوض، رانندگی بی صدا، کند و بدون آلودگی بوسیله ارمغان می آید.
شتاب گیری این خودرو در کنگره های ۲ و ۳ بسیار ملموس تر از دیگر دنده ها است. جاهل از موارد ذکر شده، باقی خصوصیات این خودرو نسبت به میزان اصلی تغییر یدکی نکرده است. بخاطر همگام شدن با استانداردهای مدرن، DB6 از چسبندگی و تعادل بیشتری برخوردار است و شاسی خودرو اندوه کمی نیکوترین سازی را امتحان کرده است. تولید نسخه ی الکتریکی از خودروی کلاسیک DB6، مدال از استعداد الکتریکی سازی هر خودرویی دارد. پیشرانه ای که از DB6 حذف شده است، درون DB4, DB5, DBS دیده می شود. پس ظرفیت زیادی برای ادا این امر با خودروهای کلاسیک دیگر غم وجود دارد. به گفته ی او، هزینه ی تقریبی این بازسازی چیزی حدود ۲۵۳ هزار دلار بوده است. هدف تولیدکنندگان این است که ۳۰۰ دستگاه از ۳۰۰۰ دستگاه خودروی کلاسیک فروخته شده را بازسازی کرده و آن ها را به فناوری پیشران الکتریکی فراهم کنند. بیشتر بخوانید:تیونینگ دوست داشتنی پورشه 356 کلاسیک مدل ۱۹۶۰ رونمایی شدشاسی اهتزاز استون مارتین DBX به مرحله پیش تولید وارد شدشاسی بلند برقی فورد تریتوری برای راسته چین معرفی شداستون مارتین DB4 GT زاگاتو بازتولید می شودعلت حضور شرکت های تولیدکننده فرآورده های نفت و سرگین در مسابقات فرمول E چیست؟
- ۹۸/۰۳/۲۵